ÇÖREK OTU MUCİZESİ VE ŞİFA DUALARI KİTAP YORUMLARIM


Alternatif tıp,bitkisel tedavi yöntemlerini seven biriyim.Özellikle bitkilerden elde edilen şifalar konusunda okumayı,dinlemeyi çok severim.Birçok bitkinin neye iyi geldiği nasıl kullanılması gerektiğini öğrendim bu merakım sayesinde ve bunlara yeni şeyler de eklemek istiyorum.Çörek otunun da çok faydasının olduğunu biliyordum.Fakat net bir şekilde hangi hastalıkta nasıl kullanılması gerektiğini,nelere iyi geldiğini bilmiyordum.Ahmet Mahmut Ünlü'nün çörek otunu anlatan bu kitabını görünce okumak istedim.




Kitap ince fakat çörek otunun fayda sağladığı neredeyse tüm hastalıklardan bahsedilmiş.Hatta kaynakları da belirtilmiş.Birçok hadisle de desteklenmiş.Bunların yanında bir de bu hastalıklara iyi gelen şifa duaları da eklenmiş.Eskiden çörek otunun tıpta nasıl kullanıldığından bahsedilmiş.Ben açıkçası bu kadar çok hastalığa hatta daha önce adını duymadığım hastalıklara bile şifa olarak kullanıldığını bilmiyordum.Her hastalık için değişik miktarlarda değişik yöntemlerle kullanılıyormuş.Aslında çörek otunu çok sevmiyorum ama bu kitabı okuduktan sonra az da olsa yemeye gayret etmeye başladım.Bitkisel tedavi yöntemlerine de ilgim olduğu için ben çok severek okudum ve birçok şey öğrendim.Tedavi olarak denemedim,zaten doktoruma danışmadan böyle şeylere kalkışmam ama hiç yemediğim ve bolca faydası olan çörek otunu en azından tüketmeye başladım.Her bitkisel üründe olduğu gibi çörek otunda da hamilelerin tüketmesi sakıncalı gösterilmiş.Ama bunun tamamen yemeyi kesme şeklinde mi yoksa sadece tedavi olarak kullanılmaması mı gerekiyor bilmiyorum.

-"Evet,tedavi olun,çünkü gerçekten Allah kendisine ilaç tayin etmediği hiçbir dert yaratmamıştır,ancak bir dert müstesnadır ki,o da yaşlanmaktır."




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Çok güzel bir anlatım olmuş altarnetif tıpta çokça kullanılıyor zaten. Fitoterapi, homeopati gibi tedavilerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kitapla öğrendim gerçekten çok kullanılıyormuş😊

      Sil
  2. Güzel bir tavsiye olmuş.. Teşekkürler.

    YanıtlaSil