HERKES BLOGGER MI OLDU?


 Başlıktan anlaşılacağı üzere bu yazımda ilginç bir konuyu ele alacağım.Şimdi bu konu biraz geri planda kaldı ama bu yazıyı paylaşmak için not aldığım dönemde bir anda blogger sayısında artış olmuştu ve o dönemde 'aman herkes de blogger oldu' tarzı söylentiler vardı.Ben de bu yazımda sizlere bu konu hakkındaki düşüncelerimden bahsedeceğim.Başlık çok ürkütücü duruyor ama merak etmeyin yazının devamı bize moral olacak😊




Yaklaşık 8 yıldır blog dünyasının içindeyim.Ama bu,sosyal medyadan çok şuan yazmakta olduğum blogspot yazarlığı olarak devam etti.Uzun yıllardır yazıyorum.İlgi alanlarım neyse yada ne konuda yararım dokunacaksa,neleri paylaşmaktan hoşlanıyorsam o konular üzerine yazıyorum.Zaten çoğu blogger da bunu yapıyor.Ben ilk başladığım zamanlar tek tük ve çoğumuzun tanıdığı bloggerlardan artık bir tık daha ileri gidip birkaç bloggerın daha eklendiği zamanlardı.İlk başladığım zamanlarda bu kadar çok değildik yani ve blog sitelerinden paylaşım yapmak sosyal medyada yapmaktan daha popülerdi.Açıkçası hala ben burada yazmayı sosyal medyada paylaşım yapmaktan daha çok seviyorum.Belki bunu okuyan çoğu blogger arkadaşım da böyledir.Bu yüzden bazen kendimizi sosyal medya bloggerlarından ayırdığımız dönemler oluyor fakat gerçekte her iki kesim de blogger mı bilemiyorum.Ben öyle olduğunu düşünüyorum.Sonuçta biz buradan bilgi yada tecrübe paylaşıyoruz sosyal medyayı tercih edenler oradan paylaşım yapmayı tercih ediyor.

Bu 'herkes blogger oldu' söylemini de ben açıkçası doğru bulmuyorum.Dileyen herkes blog açabilir,bilgi birikimini,tecrübelerini okuyanları yanlışa sevk etmeden paylaşabilir.Hatta çoğu zaman faydalı bile olur.Bazen bir ürün aradığımızda,bir diziyi merak ettiğimizde,yapacağımız yemeğin tarifini merak ettiğimizde yada başımıza gelen herhangi bir olayda araştırma yaptığımızda bloggerların oldukça faydası dokunuyor.Ben özellikle yeni blog sitelerini keşfetmeyi ve yazılarını okumayı çok seviyorum.Her bloggerın ayrı ayrı yazdıkları her bir konuda yada her paylaşımında bir şekilde okura faydası olduğunu düşünüyorum ve 'herkes de blogger oldu' deyişine katılmıyorum.Her bloggerın ayrı üslubu,tarzı,anlatmak istedikleri vardır.Bence herkes blogger olsun😊 Hatta belki blog açmayı düşünüp tereddütte olanlar olabilir bu yazıyı okurken.Bence deneyebilir.Bilgi paylaşmak,yazmak insana iyi geliyor.Paylaşmak ve bu paylaşılanları okumak çok güzel oluyor.

Mart ayında baya iç dökmeleri yazılar oldu blogda😄Normalde pek yaptığım bir şey değildir ama umarım keyifle okumuşsunuzdur😊

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Çok haklısınız. Ne güzel şey yazmak. Bence de isteyen herkes yazmalı, paylaşmalı. İnsana o kadar iyi geliyor ki.. Çok güzel bir yazı olmuş. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. blogger olmak kolay değil,
    herkes fenomen oldu bence :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru kolay değil😕Bloggerlar olarak daha çok yazan tayfayız😊

      Sil
  3. Salaaam. Her kes blogger oldu ama bloga saatlar ayirib yazanlar mənə hörə daha önəmlidir. 1ara yalnız instaqramda resim paylaşanlar da özünə blogger deyirdi və daha çox məşhurlaşma istəyiylə edilirdi. Bunu sevmirəm. Ancaq dediyin kimo yeni blogger görməyi sevirəm. 2013dən blog yazıram. Bloh oxumağı dünyanın fərqli yerlərindən insanlarla bəzən 1fincan çay içmək kimi hiss edirəm. Sevgiylə və sağlam qalın. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Nana tekrar hoşgeldin 🤩 Blog yazarlığı ayrı bir şey diye düşünenlerdensin sen de 😉 Ne güzel söylemişsin dünyanın farklı yerlerinden insanlarla bir fincan çay içmek gibi hissetmek❤

      Sil