MART AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER HAKKINDAKİ YORUMLARIM 2020


Mart ayında çok fazla renkli kozmetik ürünü deneme şansım olmadı.Ama birkaç tane yarım bakım ürünüm vardı ve onları bitirdim.Bunların dışında malum salgın var.Bitenler yazılarımı okumuşsanız benim zaten masamda,çantamda,yanı başımda mendil,ıslak mendil,kolonya vs taşıdığımı bilirsiniz.Kolonyayı bitirme sürecim hızlandı artık😕 Geçtiğimiz ay bitenlerine de bir tane eklendi.Bunların dışında birkaç tane de yeni denediğim ve bitirdiğim ürünler oldu.Dilerseniz neleri bitirmişim bakalım.




Inecto Super Shine Argan Shampoo-* %90 doğal içerikli bir ürün.Kötü içeriğe sahip değil,hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve de vegan bir markaymış.Saçlarınıza cennetten bir dokunuş sağlayın tarzı bir motto yazmışlar😄 Gerçekten içeriğine baktığımda diğer şampuanlara göre az içeriğe sahip.Şampuanlarımı,sürekli indirim olduğu için ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan markaları da rahat bulduğum için genellikle Gratis'ten alıyorum.Inecto markasını ilk defa denedim.500 mllik bir şampuan ve fiyatı da 10 lira civarıydı sanırım.Ben çeşitler arasında arganlı olanı tercih ettim.Argan yağının saçıma iyi geldiğini düşünüyorum.Kokusu asitli meyvemsi ferah bir koku.Bildiğimiz argan yağı kokusunu alamadım.Yapısı da yoğun jel kıvamda ve rengi de inci rengi gibi.Saçı güzel temizliyor.Üzerinde yumuşatma gibi bir özellik yazılmamış bu yüzden böyle bir etki beklenemez ve açıkçası yumuşaklık sağlamadı da.Zaten organik şampuanların çoğu benim saçımda yumuşaklık sağlamıyor.Sadece parlaklık vaat etmiş.Bu konuda fena değildi ama bir yandan saçı yumuşatsaydı daha güzel olurdu.Belki saç kremiyle birlikte kullanılınca daha iyi etki ediyordur.

Bee Beauty Canlandırıcı Yüz Toniği-* Aloe vera içeren,cildi arındırmayı ve nem dengesini korumayı vaat eden bir tonik.Alkol içermiyor ki bu benim için çok iyi.Alkollü tonik kullanamıyorum,cildimi tahriş ediyor.Bu tonik de alkolsüz olduğu için cildimi tahriş etmedi ama ben de biraz sivilcelenme yaptı.Yalnız ben bu tonikle 7 Tonik Tekniği uygulaması yaptım ve o zaman cildime çok iyi gelmişti.Bunu yaptığım sıra bütün cilt problemlerimden kurtulmuştum diyebilirim.Ama bu teknik dışında kullandığımda hafif sivilcelenme oldu.Bir de toniği uyguladıktan sonra hafif yapış yapış his kalıyor.Bunların dışında cildi çok iyi nemlendiriyor.

Oriflame Athena Bright Breeze EDT- Fresh kokuya sahip,günlük kullanım için uygun bir parfümdü.Kokusu ağır değil.Yasemin kokulu bir parfüm ama hafif meyvemsi bir koku da alıyorsunuz.Yaz ayları için güzel ferah bir tercih olabilir.



Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu Normalden Karmaya Ciltler- Yapısı bu kadar hafifken bu kadar güzel nemlendiren nadir ürünlerden.Cildime çok iyi geldi.Özellikle cildimin hem neme ihtiyacı olduğu hem de yağlanmasını istemediğim dönemler için güzel bir üründü.Kokusu da harika.



Rebul Mandarine Kolonya- Şu sıralar sıkça aradığımız 80 derecelik kolonyalardan.Ben salgından önce de böyle küçük küçük kolonya alır çantaya atardım.Geçtiğimiz ay bunu bitirmişim.Aslında turunçgil kokusunu hiç sevmem ve bunun kokusunu da sevmedim.Daha önce kullanıp kokusunu sevip sevmediğimi hatırlamayınca almıştım.Kokusu dışında hijyen açısından iyi olduğunu düşünüyorum.Bir de böyle küçük ve sprey şeklinde olması çok kullanışlı.

Dermokil Papatya ve Kil El Kremi-* Biraz yoğun yapıda ama elleri vıcık vıcık yağ yapmayan,hemen emilen çok güzel bir el kremi.Elleri hem onarıyor hem de kuruluğu önlüyor.Kokusu aşırı güzel.Küçük boy olması da çantaya atma açısından oldukça iyi.

Bee Beauty Snow White Vanilla and Coconut Hand and Body Cream-* Disney karakterlerini sevdiğim için bu el kremlerini görünce çok hoşuma gitti.Pamuk Prenses de sevdiğim karakterler arasında diye aldım.Vanilya,hindistan cevizi kozmetik ürünlerinde sevmediğim kokular arasında.Bu yüzden kokusunu beğenmeyeceğimi bile bile aldım.Aynı şekilde etkilerini de beğenmedim.Anlık,cildi suyla nemlendirir gibi nemlendiren bir krem.Uzun süre nemli etkisi kalmıyor,kuruluğu gidermiyor ve onarmıyor.

Benri Dental Mini Diş Macunu Extra Beyazlık-* Diş plağını nazikçe temizler,diş lekesi ve diş taşı oluşumunu önler.Düzenli kullanıldığında diş minesini güçlendirir ve parlatır,dişleri fark edilir şekilde beyazlatır.Güçlü ferahlatıcı etkiye sahip nane aroması uzun süreli temizlik hissi verir.Piyasadaki en ekonomik diş macunu sanırım Benrininkiler.Devasa şişelerdeki diş macunlarını çok uygun fiyata satıyorlar.Ben de ilk defa denedim ve hiç memnun kalmadım.Ekstra beyazlık vaat etmiş ama hiçbir şekilde böyle bir etki sağlamıyor.Beyazlatmadığı gibi dişleri çok da güzel temizlemedi açıkçası.


Skinfood Beauty in A Food Centella Asiatica Kağıt Maske- Skinfood'un kağıt maskelerini genel olarak beğeniyorum.Birçok farklı içerik denedim ve fena değillerdi.Bu bitirdiğim maske ise daha önce adını duymadığım Gotu Kola bitkisi içeriğine sahipmiş.Cildi rahatlatmayı vaat ediyor.Nemlendirme konusunda iyiydi fakat cildimdeki kızarıklığa iyi gelmedi.Bu yüzden yatıştırıcı etkisinin çok baskın olduğunu düşünmüyorum.

3x Watsons X-Flower Compressed DIY Facial Mask Sheet- Kendi maskelerimi yapmaya devam ediyorum.Bir kaba sevdiğim tonikten döküp bu maskeyi içine atıyorum ve sonra cildime uyguluyorum.Maske çok kalın kumaşa sahip olduğu için iyice ıslanmayınca hemen kuruyor ve ciltten kendi kendine çıkıyor.Bu yüzden maske sıvısını iyice emmesi gerekiyor.Yeterli miktarda ıslanınca güzel bir şekilde maske görevi görüyor.

4x Rituel de Beaute Burun Bandı-* Siyah noktalarımın bir tık arttığı dönemde iyi geldi bu maskeler.Özellikle çoğu maskelerin ulaşamadığı gözeneklere ulaşıp o kısımdaki siyah noktaları güzelce temizlemesi çok iyi.Tüm gözeneklere ulaşıp siyah noktaları gideriyor diyemem ama ulaştığı gözenekleri başarılı şekilde temizliyor.


Benri Şeffaf Suya Dayanıklı Yara Bandı-* Yapışkan bantların açılması veya hasar görmesi haricinde sterilliğini korur.Lateks içermeyen yapısı sayesinde alerjik reaksiyon riski en aza indirilmiştir.Havalandırma noktaları ter ve nemin buharlaşmasına izin verir.Yüksek korumalı pedler yapışmadan yarayı korur.Yumuşak ve rahat malzemesi ile vücuda kolayca uyar.Dayanıklı bandı ile bölgeyi uzun süre güvende tutar.Hafif ve doğal dokunuş sağlar.İçerisinde 4 çeşit toplam 20 adet yara bandı var.Bu yara bantlarından memnun kalmadığımı bir önceki bitenler yazımda söylemiştim.Bu da yarım kalan paketti bunu da bitirdim.Ve bilin bakalım biten yara bandının yerine ne aldım.Yine aynısı 🙄Fiyat farkı vardı diğeriyle arasında ve diğerinin kumaş olup olmadığından emin olmayınca tekrar bundan aldım.Bantlar dediği gibi hafif yapıda ama suya dayanıklı olsun diye bir değişik yapıda yapılmış.Yanlışıkla suyun altına girdiğinde değişik bir yapıya dönüşüyor.Bandı çıkardığınızda ciltte yapışkan bir katman kalıyor ve zor çıkıyor.Güzel koruyor fakat yapısından dolayı sevmedim.

Watsons Mini Heat Pad- 10 saate kadar sıcak tutan ısı bandı.Omuz,bel ve karın bölgesinde çamaşırın üzerine yerleştirilerek kullanılabildiğini yazmışlar.Regl döneminde karın ağrısını yatıştırmaya ve rahatlatmaya yardımcı olur,kışın sizi dışarıda sıcak tutar diyor.Benim meşhur bel ağrılarımı biliyorsunuzdur.Daha önce bir sürü Stopever bant bitirmiştim.Onlar 2'li ve fiyatı 8 liraydı.Bu 5'li ve fiyatı da 6 lira civarıydı indirimde.Tek farkı bunun mini boy olması ama yine de yetiyor.Stopever'e göre daha hızlı ve daha çok ısıtıyor.Çok daha uzun süre gidiyor sıcaklığı.Baya sevdim.Ağrımı da hafif yatıştırdı.


Benri Unicorn Islak Mendil-* Alkol ve paraben içermez.İçerisinde 15 adet ıslak mendil var.Paketi için aldığım bir mendil oldu.Her zaman aldığım bir şey ve bu sefer bunu almışım.Kokusu tertemiz,tipik ıslak mendil gibi kokuyor,hafif şekerli bir koku ama.Yapısı çok dayanıklı değil.Islaklığı iyi.Şıpır şıpır ıslak da değil kuru da değil.Bir yeri temizlemek için çok kullanışlı değil ama elleri yada ufak kirleri temizlemek için iyi.

4x Watsons Green Tea Scented Cep Mendili- Mis gibi yeşil çay kokulu mini cep mendili.Yapısı pudralı gibi çok hafif,dayanıklı.Cildi yormuyor.Mini boy olması da küçük çantalara atmak için çok iyi.Üzerindeki desenleri de çok tatlı.

Benim mart ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım fikir olmuştur😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. loreal'in aleovera nemlendiricisini bende kullanıyorum çok muhteşem

    YanıtlaSil
  2. Argan papaya hepside cilt için faydalı uzmanlarda böyle diyor..
    Buna göre mart ayında tükettiğimiz ürünler faydalı ürünler mis...
    Teşekkürler ayrıntılı paylaşım icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arganı özellikle saç ürünlerinde çok beğeniyorum😊Rica ederim😊

      Sil
  3. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
  4. Ben böyle ürün bitirdikçe mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Oriflame parfümü ben de severek kullanmıştım, kullandığım bitince ona dönüş yaparım belki ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferah bir kokusu olduğu için günlük özellikle de yaz aylarında kullanmayı seviyordum ben de😊

      Sil
  6. Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu'nun kuru ciltler için olanı varsa karantina bitince alacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardı sanırım😊Umarım beğenerek kullanırsın😊

      Sil
  7. gelsin yeniler diyelim o zaman:)))
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil