ŞUBAT AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER HAKKINDAKİ YORUMLARIM 2020


Mart ayını da karşıladığımıza göre gelsin bitenler yazısı.Şubat ayında bolca ürün denedim.Özellikle de bir sürü bakım ürünü bitirmişim.Çoğu da maskelerden oluşuyor.İlk kez denediğim ürünler de var aralarında tekrar kullandıklarım da.Bakalım hangilerinden memnun kalmışım.




Bee Beauty Saç Maskesi Bal-* Bal ekstraktı ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde saçınıza bakım yapar,nemlendirir,saçı besler.Saçlarınıza bal kokusunun yumuşak esintisini bırakır.Bee Beauty'nin bu paket halinde olan saç maskeleri baya meşhur.Uygun fiyatlı olduğu ve arada da kampanyalar yapıldığı için sıkça dikkat çekiyor.Ben de 1 alana 1 bedava kampanyasından almıştım galiba ve ilk kez denedim.Bal ve Argan olanını almayı tercih ettim.Ballı olanı buram buram gerçek bal kokuyor.Kozmetik kokusundan ziyade yediğimiz ballar gibi kokuyor.Sanki maskeyi kendiniz yapmışsınız gibi bir bal kokusu var.Bana pek uyan bir koku değil.Bunun dışında maskenin yapısı krem gibi.Çok ağır değil.Saçlarınızda 3-4 dakika bekletip duruluyorsunuz.Saçlarımda anında fark edilecek bir etki oluşturmadı.Beslediğini düşünüyorum ama anında nem,parlaklık vs olmadı.

Bee Beauty Saç Maskesi Argan-* Argan yağı ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde saçınıza bakım yapar,parlak görünüm sağlar ve saçlarınızın kaybettiği nemi geri kazanmasına yardımcı olur.Eşsiz kokusunu saçlarınızda uzun süre hissedin.Kokuları çok kalıcı değildi bu maskelerin.Durulamadan sonra hafif kalıyor ama uzun süre kalıcı değil.Ballı maskeden çok etki görememiştim,Arganda belli olur belki dedim ama bunda da gözle görülür bir sonuç alamadım.Saçımı nemlendirdi fakat 'wow' dedirtecek bir etkisi olmadı.Bu arada maskeler 2-3 kullanımlık.Yani ben o kadar kullanabildim.

Arm & Hammer Advence White Diş Macunu- Derinlemesine,olağanüstü temizlik için karbonat içeren diş macunu.3 ton beyazlatma vaat ediyor.Taze nane aromalıymış.Arm & Hammer'ın diş macunlarını seviyorum ama bolca çay ve kahve tüketen biri olarak yeterli gelmiyor.Bu da olağanüstü beyazlık vaat eden bir diş macunu.Tamam biraz beyazlık sağladı fakat dediği gibi 3 ton beyazlık sağlamadı.Fırçalamadan sonra baktığımda bile diş macunundan beklediğiniz beyazlık olmadı.Bunun dışında güzel temizledi.Karbonat içermesine rağmen dişlerimi aşırı yıpratmadı. 


Mumuso Gugu Cotton Pad- Çift taraflı makyaj temizleme pamuğu.Fazla yağı,kalıntıyı ve makyajı nazikçe temizler.Cilt için yumuşak ve naziktir ama kolay deforme olmaz.Bir tarafı ölü deriyi,makyaj kalıntısını ve yağı temizlerken diğer tarafı likit ürünlerin kolayca emilmesini sağladığı için cilt bakımı için idealdir.Öncelikle paketinin şirinliği hayran olunası.Pamuğun yapısına gelecek olursak çift taraflı oluşuna hiç dikkat etmedim ama paketinde yazdığı gibi geniş ve kalın bir pamuk.Bunun dışında yumuşacık.Cildi yormadan silebiliyorsunuz.Makyaj temizlerken de tonik uygularken de başarılı.Kolaylıkla da dağılmıyor.Başarılı bir makyaj temizleme pamuğu.

Benri Şeffaf Suya Dayanıklı Yara Bandı-* Yapışkan bantların açılması veya hasar görmesi haricinde sterilliğini korur.Lateks içermeyen yapısı sayesinde alerjik reaksiyon riski en aza indirilmiştir.Havalandırma noktaları ter ve nemin buharlaşmasına izin verir.Yüksek korumalı pedler yapışmadan yarayı korur.Yumuşak ve rahat malzemesi ile vücuda kolayca uyar.Dayanıklı bandı ile bölgeyi uzun süre güvende tutar.İçerisinde 4 farklı çeşitten toplam 20 tane yara bandı var.Kumaş olmadığı için su altında biraz yıpranıyor ve yapışkanlığı azaldığı için uzun süre dayanıklı değil.Şeffaf olması iyi ama maalesef dayanıklı değildi.

Benri Cupcake Islak Mendil-* Üzerinde çok şirin cupcake desenleri olan bu,çantaya atmalık ıslak mendili bitirmişim bu ay.Her zaman yanımda ıslak mendil taşıdığımı söylemiştim ama bu son zamanlarda artan salgınlardan sonra normalde bitirdiğimin 2-3 katı kadar ıslak mendil bitirmeye başladım.Hatta ıslak mendillerimi antibakteriyel almaya başladım.Bu da eli temizlemek için iyiydi ama antibakteriyel özelliği yok.Kokusu Dalin ıslak mendillerin kokusunu anımsatıyor.Temiz bir kokuya sahip.Arada masamın üzerini,elimdeki swatchları temizlemek için de kullandım.Bu konularda orta derecede iyi.Bu arada içerisinde 15 adet mendil var,mendiller ince yapılı ve büyükler.Alkol de içermiyormuş.

Benri Mini Islak Cep Mendili-* Bu mini boylardan da sık sık alıyorum.Küçük çanta tercih ettiğim zamanlarda çok kullanışlı oluyorlar.İçerisinde 10 adet küçük ıslak mendil var.Bunun kokusu tipik bir ıslak mendil,nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum ama Uni'nin ıslak mendil kokularına benziyor diyebilirim.Bence güzel.Bunun yapısı yukarıda bahsettiğim ıslak mendile göre daha kalın ve daha dayanıklı.Ufak çantalara atmak için kullanışlı bir ıslak mendil.Bu sefer mavi,desenli olanı bitmiş.

Benri Islak Cep Mendili-* Aslında yukarıdaki mendille aynı ama bunun isminde mini kulllanmamışlar.Mendiller aynı şekilde,bunda da küçük ve 10 tane ıslak mendil var.Kokusu,yapısı,dayanıklılığı aynı.Diğerinden bir tık daha büyük paketi.Bir de puantiyeli oluşu benim çok hoşuma gitti.Renginin de pembe olması çok hoş.Bu 3'lü satılıyor zaten.Sarı,mavi ve pembe renklerde.Hepsi çok hoş ama benim favorim pembe.

Watsons Green Tea Scented Cep Mendili- Nihayet,aylardır bitenlere eklemek istediğim farklı bir mendil buldum.Watsons'ta mini cep mendilleri var.Sanırım 8'li paketlerde satılıyorlar.Bu sefer onlardan almayı tercih ettim.Hem bitenler yazımda bir değişiklik olur dedim.Bu mini cep mendilleri,kokulu.Ben daha önce papatyalı olanı denedim diye hatırlıyorum ama bu yeşil çay kokulu olanı denedim mi hatırlamıyorum.O yüzden bunu aldım.Paketi inanılmaz şirin.İki tarafında da pastel renklerde çok hoş desenler var.Mis gibi yeşil çay kokuyor,çok ağır değil.Watsons'ın mendilleri bence bir tık daha dayanıklı ve cildi yormuyor.Bir de mini boy oldukları için küçük çantalar için de ideal.



6x Rituel de Beaute Burun Bandı-* Geçtiğimiz ay bir kutu burun maskesi bitirmişim resmen.Bu sefer burnum dışında siyah nokta olan diğer bölgelere de uyguladım ama burun üzerimden çıktığı kadar çıkmadı.Burun üzerindeki siyah noktalarda başarılı.%100 temizliyor diyemem ama çoğunu temizliyor ve cilt yüzeyini pürüzsüz bırakıyor.

Loreal Şeker Peelingi Siyah Nokta Karşıtı- Kivi içerikli olan bu peelingin içerisinde de kivi çekirdekleri ve şeker bulunuyor.Cildi çok yormadan peeling yapıyor.Cildinize sürdüğünüzde hemen ısınıyor.Tamamen cildi siyah noktalardan arındırdı diyemeyeceğim maalesef ama cilt yüzeyindeki ölü derileri,gözenekleri üstten kalan kirlerden arındırdı.Sonlara doğru şeker taneleri azalmıştı ve pek peeling etkisini göremedim.İlk aldığım zamanlar severek kullanmıştım ama zamanla o etkilerini göremedim ve cildimi çok iyi temizlediğini düşünmedim.

4x Watsons X-Flower Compressed DIY Facial Mask Sheet- Maskelerimi kendim yapmaya devam ediyorum.Beğendiğim toniklerimin içerisine Watsons'ın bu sıkıştırılmış maskelerinden atıyorum.Maske toniği emince cildime uygulayıp 15 dakika bekletip çıkardıktan sonra kalan ürünü cildime yediriyorum.Oldukça kalın bir kumaşı olduğu için bolca sıvı içine atılması gerekiyor.Diğer türlü maske kuru kalıyor ve cilde çok ürün geçemiyor.Yüzün neredeyse her yerini kapladığı için maske sıvısı her yere ulaşıyor.

Benim şubat ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Aralarından merak ettikleriniz için fikir olmuştur umarım.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Saç maskesi işe yarıyor mu? :3

    YanıtlaSil
  2. Saç maskesini gen de aldım ama kullanmadım

    YanıtlaSil
  3. Saç maskelerini merak etmiştim ama pek etkili olmamış anladığım kadarıyla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç yapısına göre değişebilir ama maalesef bende işe yaramadı😕

      Sil