ŞUBAT FAVORİLERİM 2020 | KOZMETİK,ABUR CUBUR,GİYİM


Uzun süren migren ağrılarımdan sonra,bilgisayar başına geçip,geçtiğimiz ayın favorilerini yazmak için kendimde biraz kuvvet buldum.Bir ara,yazı başka güne sarkacak zannettim ama ağrım hafifleyince hemen blogun başına geçtim.Favorilerimi sizlere mümkün olduğunca anlatmaya çalışacağım.Şubat ayında bolca ürün denedim.Çok fazla okumaya ve izlemeye fırsatım olmasa da ürün ve atıştırmalık olarak birçok şey görebilirsiniz bu yazımda.Dilerseniz hemen bakalım nelermiş bunlar.


Kozmetik Favorilerim;

Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil- Hem misel su içerdiği için hem de yağ formda olduğu için başarılı olacağını tahmin etmiştim zaten.Papatya özlü bu makyaj temizleme yağını ben makyajımı ıslatmadan uyguluyorum.Yani kuru cildime uygulayıp güzelce masaj yapıp duruluyorum.Makyajımın neredeyse tamamını temizlerken cildimi kurutmuyor ve tahriş etmiyor.Durulandıktan sonra da yumuşacık bir his bırakıyor.Cildim kuruyken ve soğuk havalarda favori makyaj temizleyicim.

Dove 1 Minute Super Conditioner- Yıpranmış saçlar için yoğun onarıcı saç kremi.İçeriğindeki yoğun onarmaya yardımcı kapsül teknolojisi sayesinde saçınıza kaybettiği gücü geri kazandırmaya yardımcı olur.Islak saçın orta ve uç kısımlarına uygulanıp 1 dakika bekletildikten sonra durulanıyor.Hayvan deneyi yapmayan markalardan saç ürünleri almaya başladığımdan beri içime sinen bir saç kremi bulamamıştım.Aslında gözüm Dove'un bu saç kremindeydi ama yeni çıktığı için fiyatı yüksekti.İndirimde çok iyi bir fiyata yakalayınca hemen aldım denemek için.Tek kelimeyle muhteşem.1 dakikada bu kadar iyi sonuç vermesi ayrı güzel.Saçı acayip güzel nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.Çok güzel onarıyor ve canlı görünüm sağlıyor.Uygulamadan 3-4 gün sonra bile yeni yıkamışsınız gibi canlılık kalıyor saçlarda.Ama benim en sevdiğim özelliği saçları pamuk gibi yumuşacık yapması.Böyle olunca kolay taranmasına da yardımcı oluyor.Yalnız kullanma talimatına uyun.Sadece orta ve uç kısma uygulayın ve 1 dakika bekletin.Ben saç diplerimde de denemek istedim ve daha uzun beklettim.Sonrasında baya saçım döküldü.Kullanış şekline uyunca bu tarz sorun yaşamıyorsunuz.Aslında sık sık saç bakım ürünü değiştiririm ama sanırım bu saç kremi uzun süre kullanacağım bir ürün olacak.

Miniso Jeju Island Rose Moisture Toner- Gül içerikli tonik.Gül suyunun zaten cilde çok iyi geldiğini biliyoruz.Miniso'nun bu gül özlü toniği ise ayrı güzel etki etti cildime.Su yapıda olmasına rağmen cildimi çok iyi nemlendiriyor.Hatta cildi içeriden nemlendiriyor.Cildi ışıl ışıl yapıyor ve aydınlık bir görüntü sağlıyor.Gece uygulandığında ise uyandığınızda ekstra bir nemlendiriciye ihtiyaç duymayacak kadar iyi nemlendiriyor ve cildi çok sağlıklı bir görüntüye kavuşturuyor.

Eklips Bold Metal Pudra Fırçası- Yumuşacık kıllara sahip bu kocaman pudra fırçası yan kısımlarından basık olduğu için bronzer sürmek için çok kullanışlı.Ben de genellikle bronzer uyguluyorum bu fırçayla ve çok iyi dağıtıyor.Eşit dağıtılabiliyor ve hoş duruyor.Geniş bölgeye dağıtarak daha doğal durmasını sağlıyor.Bronzerı leke gibi belli bölgede tutmaktan çok,sürülen her yere eşit bir şekilde dağıtıyor.Şeklinden dolayı da şerit şeklinde uygulayıp rahatlıkla dağıtılabiliyor.Bir de tasarımından dolayı oldukça şık duruyor.


Gosh Boombastic XXL Volume Mascara- Kısa,plastik kıllara sahip fırçasıyla kirpikleri güzel tarayan bir rimel.Kirpikleri ince ince ayırıyor ve daha uzun gösteriyor.İnce ince ayırdığı için hem çok yapay durmuyor hem de kirpikleri bir tık daha belirginleştiriyor.Benim günlük makyajımda istediğim görüntüyü sağladığı için severek kullanıyorum.


The Balm Bahama Mama- Bronzerlarım arasında her zaman favorilerimdendir ama uzun süredir kullanmıyordum.Genellikle soğuk tonlu bronzer kullanmayı seviyorum çünkü sıcak tonlular bende biraz leke gibi duruyor.Bahama Mama tam soğuk tonlu olmasa da çoğu bronzera göre daha koyu olduğu için uygulandığında leke gibi değilde daha çok gölge gibi duruyor ve makyaja hoş bir hava katıyor.Hem allık hem bronzer hem de kontür ürünü olarak kullanılabilen harika bir ürün.Hatta göz makyajında geçiş rengi olarak ile kullanılabilir.Bir de bunu yukarıda bahsettiğim Eklips Bold Metal fırçayla uygulayınca harika sonuç alıyorum.

Miniso Color-Stay Lipstick 06 Aubergine- Kalem tasarımında olan bu ruj aslında hafif tint yapıda diyebilirim.Renk çok çok hafif kalıyor çıkardığınızda.Bu özelliğinden ziyade benim favorim olmasının sebebi rengi.Vişne çürüğü rengi ama içerisinde altın yansımaları olduğu için harika bir görüntü çıkıyor ortaya.Bu renge farda,allıkta rastlayabiliriz ama ilk defa bir rujda gördüm ve çok farklı geldi.Tam uygulamada dudakta çok hoş duruyor.


Abur Cubur Favorilerim;

Ülker Kremalı Çifte Lezzet Vanilya ve Çikolatalı- Marketlerin indirim kısımlarına farklı abur cuburlar gelince merak edip deniyorum bazılarını.Bu bisküvi de geçtiğimiz ay Şok'a gelmişti.İlk başta çok dikkatimi çekmedi ama sonra çayın yanına yemek için alayım dedim.Diğer bisküvilere göre daha ince.Bisküvisindeki kakao aroması yoğun ve bu acayip lezzet katmış ürüne.Ama ben özellikle içindeki kremasına bayıldım.Vanilya ve çikolatalı tadı kremadan çok dondurma gibiydi.Çok lezzetli.Bıraktığı tat da çok hoştu.Dolapta bekletilip de yenebilir.Çok başarılı buldum.İlk fırsatta yine alacağım.


Bim Karamelli Waffle- Uzun süredir yemiyordum bu wafflelardan ve sanırım o sırada Bim'de satıştan kaldırılmış.Daha sonra indirim için gelen ürünler arasında tekrar satışa çıkmış.İndirimli ürünler kısmındaydı.Görür görmez kaptım.Hatta bitirdim tekrar aldım.Aşırı lezzetli.Dışı çıtır waffle ve içindeki karameli de efsane güzel.Hafif kavrulmuş bir tadı da var.Özellikle kahve yanına çok yakışıyor.Geçen ay bundan bolca tükettim.





Giyim Favorilerim;

Deichmann Siyah Bağcıklı Bot- Karışık alışveriş yazımda bahsetmiştim bu bottan.Çok uygun fiyata aldım.Aslında ilk alma sebebim duruşuydu.Böyle bir bota ihtiyacım vardı.Korur mu korumaz mı bilmiyordum ama yağmurda,çamurda,karda giydim ve su geçirmedi.Aldığımdan beri neredeyse her gün bu botu giydim ve herhangi bir problem çıkmadı.Üstelik sıcak da tuttu.İnce çorapla bile giydiğimde üşümedim.Bunların dışında çok da güzel duruyor.Özellikle spor giyinmeyi seviyorsanız bu tarz kombinlere çok yakışıyor.




Silk&Blue Bayan Boncuklu Soket Çorap- A101'de bu çorapları gördüğümde çok hoşuma gitmişti.Özellikle beyaz ve siyah renkleri çok hoş duruyordu ve ikisinden de aldım.Altın ve beyaz boncuklar üzerinde çok güzel duruyor ve kısa bir şey giydiğinizde yanlardan o detaylar göründüğünde çok şirin duruyor.Çok beğenerek aldım ve severek kullanıyorum.

Benim şubat ayında favorilerimde olanlar bunlardı.Merak ettikleriniz varsa umarım fikir olmuştur.


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Abur cubur kısmına odaklanmamm :))
    Çoraplarda tatlıymış, güzel günlerde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de odağımda genellikle abur cubur olur😄Teşekkür ederim😊

      Sil
  2. Favori yiyeceklerin benim de favorim.^^

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel olmuş öneriler :)

    YanıtlaSil