MART FAVORİLERİM 2020 (KİTAP,KOZMETİK,TV PROGRAMI,KORE DİZİSİ)


Mart ayı hepimiz için,dünya için oldukça zor geçen bir aydı.Etkileri hala devam ediyor ama umarım bundan sonra durum iyiye gider.Bu dönemde kendimizle baş başa kalma,kendimizle bolca vakit geçirme zamanı bulduk.Yeteneklerimizi,nelerden hoşlandığımızı keşfedip bolca hobi edindik.Yeni diziler,filmler,kitaplar keşfettik.Ben de geçtiğimiz ay bu süreçte bolca bir şeyler izledim,yeni kitabımın keyfini çıkardım.Yalnız favoriler yazımı hazırlarken fark ettim ki sadece bir tane kozmetik favorim varmış.Bakıma bolca vakit ayırsam da bakım ürünü olarak favori çıkmamış geçtiğimiz ay.Bir tane renkli kozmetik ürünü mart favorilerimde yerini almış.Hemen bakalım nelermiş bu favorilerim.




Kitap Favorim;

Kayı Elveda/ Ahmet Şimşirgil- Döndüm dolaştım yine bir tarih kitabı buldum kendime😅 Aslında uzun bir süre almamıştım ve istediğim konuda tarih kitabı da bulamamıştım.Prof. Dr. Ahmet Şimşirgil'in Osmanlı Tarihi'ni anlattığı Kayı serisini kitapçılarda,online kitap mağazalarında sıkça görmüştüm ama daha önce merak ettiğim tarihi dönemlerle ilgili kitap okuduğum için Kayı serisindeki dönemleri almayayım dedim.Ama merak ettiğim ve hakkında içime sinecek tarzda bir kitap bulamadığım Sultan Vahdettin dönemini anlatan kitabı çıkınca çok merak ettim.Bu dönemle ilgili detaylı bilgi içeren bir kitap okumamıştım.Bu kitap ise Mehmet Reşad Han ve Sultan Vahdettin dönemlerini en ince ayrıntısına kadar anlatan,kafada herhangi bir soru bırakmayan çok başarılı bir kitap.Dönem hakkında oldukça bilgi sahibi olurken aynı zamanda da heyecanla okudum.Çok başarılı bir kitap.Tarihe merakınız varsa bir şans verebilirsiniz derim.


Kozmetik Favorim;

Loreal Baby Roll Mascara Black- Kıvrımlı ve plastik fırçaya sahip,yoğun siyah bir rimel.Kirpiklere çok iyi hacim katıyor ama en belirgin özelliği kirpikleri 3 kat daha yoğun,uzun ve kıvrık göstermesi.Herhangi bir kirpik kıvırıcı işlemi yapmadan tek başına kirpikleri çok güzel kıvırıyor.Kirpikleri simsiyah,daha yoğun ve belirgin gösteriyor.Bir rimelde tüm özellikleri toplamışlar.Zayıf kirpiklerde bile oldukça başarılı sonuçlar sağlayacağını düşünüyorum.Ama Loreal hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka olduğu için tekrar almayacağım bir ürün.




TV Programı Favorim;

Kalabalık Aile/ TLC- Evde kaldıkça belgesel keşfetmeye devam ediyorum.Televizyonda diziden,gündüz kuşağından çok belgesel izliyorum.TLC'de sevdiğim programları izlerken arada Kalabalık Aile diye bir programa denk geldim.İlk zamanlar çok sarmasa da zamanla bu programın da müptelası oldum.Adam ve Danielle,Blayke adında bir kıza sahip çiftimiz.Küçük bir aileyken tekrar anne baba olacaklarını öğrenirler.İkinci çocuklarını beklerlerken aileye 5 üyenin daha katılacağını öğrenirler.Ülkenin tek beşiz kızlarına sahip olacaklardır.Bir yandan heyecanlı bir yandan da endişelidirler.Program beşizlerin doğumundan sonraki süreci anlatıyor.Beşizler başlı başına çok tatlılar ve her hareketleri ayrı olay.Ablalarıyla ilişkileri de çok güzel.Adam ve Danielle'inse yetiştirme tarzları,hepsine yetişebilmeleri hatta eğlenebilecek vakit bile ayırmaları gerçekten şaşırtıcı.6 bıdığın hepsi de çok tatlı ama benim aralarında favorim Hazel.Doğuştan bir rahatsızlığı var ve bu hastalığına rağmen kocaman gülümsemesi yüzünden hiç eksik olmuyor.Sanki annesi babası için moral veriyor gibi.Çok eğlenceli bir program.Fırsatınız olursa bir bakın derim.


Kore Dizisi Favorim;

Crash Landing On You- Son zamanlarda çıkan en başarılı dizilerden.Bunda hem konusunun hem de oyuncu kadrosunun oldukça büyük etkisi var.Konusu sanırım daha önce işlenmemiş bir konu.Güney Koreli bir kızın bir kaza sonucu Kuzey Kore sınırına düşmesi ve onu Kuzey Koreli bir askerin bulmasıyla başlıyor.Askerin onu teslim edip etmeme konusunda tereddütü ve kızın bu sırada Güney Kore'ye dönme çabalarını anlatıyor.Bu arada da ikisi arasında yaşananları da konu almış.Aslında bunun bir tesadüf değil kader olduğunu ilerleyen zamanlarda anlayacaklardır.Oyuncular Kore Drama sektörünün başarılı isimlerinden.Özellikle başrolleri Son Ye Jin ve Hyun Bin,uzun zamandır Kore dizisi sevenlerin bir arada görmek istediği isimlerdi.Çok başarılı bir iş çıkarmışlar ve dizi oldukça sürükleyici olmuş.

Benim mart ayı favorilerim bunlardı😊 Umarım sonraki aylar hepimiz için,dünya için iyi olur🧡



Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Favorim beşizli aile doğdukları andan beri izliyorum o kadar sabırlılar ki

    YanıtlaSil
  2. Kalabalık Aile o kadar güzel ki ❤️ Kitaba bakacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Ahmet ŞİMŞİRGİL'i severim ancak son twitlerinde beni hayal kırıklığına uğrattı.

    TLC'deki programları ben de severek izliyorum. (Takip etmiyorum denk geldikçe izliyorum.) Denk gelirsem bunu da muhakkak izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben takip etmiyorum,programlara da çıkıyor sanırım dinleme şansım olmamıştı.İlk defa kitapta okudum bilgilerini.Favorilerime kitabı tamamen bitirmeden koydum hala severek okuyorum ama siyaset de var içerisinde biraz.Program oldukça güzel.

      Sil
  4. Umarım beğenerek izlersiniz😊

    YanıtlaSil