LOREAL MISS BABY ROLL MEGA VOLUME MASCARA İNCELEME YAZISI


Herkese kocaman merhaba 😊 Ürün yorumlamayalı uzun bir süre oldu.Mart ayında güzellik dışı paylaşımlar yaptıktan sonra ilk ürün yorumlama yazıma özlemle koştum desem yeridir 😄Ara verdikten sonra, ilk yazım çok severek kullandığım bir ürün hakkında olacak.Sizi bu yazımda adının hakkını veren muhteşem bir rimelle tanıştıracağım.Ürün alırken çok fazla yorum okumam.Genelde mağazada inceler yada özelliklerine onlinedan bakarım.Bu da yazılarımda daha özgün yazmamı, ürünleri her açıdan incelemeye çalışmamı sağlıyor.Bu ürün de hem ambalajı hem de fırçasıyla ilgimi çekmişti ve bir şans vereyim dedim.




Loreal'in Miss Baby Roll rimel serisi birkaç renk seçeneğiyle yoğun hacim vaat eden bir ürün.Benim burada gördüğüm sadece siyah ve mavi renkleriydi.Sanırım yeşil ve mor da varmış.Bence rimel o kadar güzel ki ben renkli alıp da bu özelliklerini geri planda bırakmak istemem.Zira fiyatı çok uygun değil.Ayrıca rimelin kapağı da çok hoş,holografik pembe-mavi renge sahip.

Mega Volume olarak geçen seri gerçekten oldukça yoğun hacim sağlıyor.Volume özelliğinin hakkını veriyor yani.Fırçası plastik,kısa ve kıvrımlı.Plastik fırçalarla kirpiklerimin uyumlu olduğundan daha önce bahsetmiştim.Bu rimelle de çok iyi anlaştı.Fırçası kirpikleri güzel tarıyor.Kıvrımlı fırçaya sahip olması kirpikleri kıvırmaya yarıyor.Kirpiklere en az 2-3 kat hacim ve uzunluk veriyor.Hem uzatıyor -ki benim kirpiklerim neredeyse kaşıma kadar ulaştı- hem de kirpik kıvırıcı kullanmaya gerek kalmayacak şekilde kirpikleri çok iyi kıvırıyor.Kirpiklere oldukça siyah ve dolgun görünüm sağlıyor.Ben bir taraftaki kirpiğime sürüp diğerine sürmeden karşılaştırma yaptım ve gerçekten devasa fark çıktı ortaya.Alt kirpiklerimde de denedim.Aslında alt kirpiklerime rimel sürmeyi sevmiyorum.Hem gözümü daha küçük gösterdiği için hem de alt kirpiklerime rimel uygularken göz altıma çok bulaşıyor.Bu rimelle alt kirpiklerime uygulama yaparken bulaştırmadan sürebildim,çok güzel taradı,uzattı,tane tane belirgin hale getirdi ve harika bir görünüm sağladı.

Kalıcılığı da iyi.Rimelle uyumama,gözümü kaşımama rağmen çok fazla akma yapmadı ama tane tane göz altına dökülme yaptı.

Maalesef Loreal hayvanlar üzerinde deney yapıyor ve bu yüzden tekrar alamayacağım bir ürün.



Bendeki rengi; 

Black Mascara- Gerçekten oldukça yoğun ve belirgin bir siyah.Kirpiklere yoğun siyah bir görünüm sağlıyor.


Yorum Gönder

6 Yorumlar