OREO BLUEBERRY ICE CREAM YORUMLARIM


Bugün sizleri çok ilginç bir abur cuburla tanıştıracağım.Oreo işte neresi ilginç bunun Meri😒 Efendim bildiğimiz Oreo tabi ama içindeki kreması çok farklı.İlk defa bu tarz bir krema tattım ve çok ilginç geldi açıkçası.




Oreo bisküvileri seviyorum ama Eti Negro'lar bu kakaolu,kremalı bisküvi kategorisinde benim için çok daha başarılı.Yine de Oreo'nun değişik çeşitlerini gördüğümde çoğunlukla deniyordum ta ki Oreo'nun helal olmadığı açıklanana kadar.Aslında baktığımızda içinde haram ne olabilir ki diyoruz ama kendileri helal olmadıklarına dair açıklama yapmışlar.O yüzden artık almayı tercih etmiyorum. Ben de bu bisküviyi bu açıklamadan önce denemiştim.Bu konuda bir güncelleme ekleyeceğim.Az önce bir programda Oreo'nun alkol ve hayvansal hammadde içermediğinden söz edildi.Bu sanırım helal gıda kategorisine girdiğini gösteriyor.Yani artık gönül rahatlığıyla yiyebiliriz umarım.Bisküviye gelirsek bu kadar değişik çıkacağını tahmin etmemiştim.Bisküvisi bizim bildiğimiz,yoğun kakaolu Oreo bisküvisi,bunun tadını alıyorsunuz.Kreması ise çok değişik.Yaban mersinli ve denemeden önce ilginç ama lezzetli olabileceğini düşündüm.Fakat 'ice cream' ibaresini atlamışım.Yaban mersini aroması var tamam ama o dondurma havasını tutturmak için yani kremayı soğuk hissetmek için,sanırım içine yoğun bir nane aroması katılmış.Yediğinizde diğer şeylerin tadından çok buram buram mentol tadı geliyor.Öyle ki neredeyse Olips şekerlerle yarışacak kadar.Ice cream deyince bu tattan çok insan daha kremamsı,sütlü bir tat bekliyor ama aşırı ilginç bir tat çıkmış ortaya.Açıkçası bu yoğun mentol tadı bisküvinin ve yaban mersini kremasının tadını bastırmış ve bence lezzetli olmamış.


Yorum Gönder

4 Yorumlar