PROCSIN Q10 EYE OIL | GÖZ ÇEVRESİ BAKIM YAĞI İNCELEME YAZISI


Procsin markası cilt bakım ürünleri konusunda oldukça geniş ürün seçeneğine sahip.İlk çıktığında bile oldukça hızlı ve her ihtiyaca uygun ürün çıkardılar.Birçok ürününü deneme şansım oldu ve maalesef çoğuyla anlaşamadı cildim.Cilt yağlarından da birkaç tanesini denedim.Uzun zamandır da Q10 Eye Oil'ini deniyorum.Bu yazımda sizlere bu göz çevresi yağından bahsedeceğim.




Cilt yağı kategorisinde yer alan bu ürün,göz çevresi bakım yağı olarak geçiyor.Yenileyici özelliğe sahip.Göz çevresi için ayçiçeği,papatya,nergis yağı gibi özel yağlar ile formüle edilmiş.İçerdiği vitaminler ve enzimler sayesinde göz çevresinde oluşan kırışıklıkların onarılmasına ve esnekliğin sağlanmasına yardımcı olur.Canlı görünüm vaat ediyor.Günde iki kez parmak uçları ile dairesel masaj yapılarak uygulanması tavsiye ediliyor.


Göz kremi denemiştim daha önce ama ilk defa bir öz yağı deniyorum.Açıkçası yağ formda olduğu için biraz çekindim kullanmaya çünkü göz altlarım yağ bezesi çıkarmaya meyilli ve bu üründen de böyle bir yan etki bekliyordum.Ama yağ bezesi oluşmadı.Bu konuda çok sevindim ve rahatlıkla kullanmaya devam ettim.Ürünü iki defa kullandım.İlk kullanmaya başladığım dönemde göz altımda hafif aşınma ve kızarıklık oldu.Ürünü bırakınca bu durum geçti.Ama bir müddet ara verip tekrar kullanmaya başladığım zaman bu sorunla karşılaşmadım.O dönem cildim çok kuru ve hassastı ondan olabilir.


Ürünün yapısı oldukça hafif.Kokusu çok ferah,biraz çam terebentin kokusuna benzettim ama içeriğinde yok tabi.İlk zamanlar koku ağır geliyordu ama zamanla alıştım.Dropperlı bir şişesi var.Bir iki damla yağ iki göz çevresi için yeterli oluyor.Yapısı hafif olmasına rağmen çok iyi nemlendiriyor.Q10 içerdiği için göz çevresine yararı olduğunu düşünüyorum.Yorgun ve çukur görünümünü azaltıyor.Cildimde kuruluk yokken az miktar yetiyor ama kuruyken biraz artırıyorum miktarı.Ama çok fazla uygulamada da dikkat etmek gerekiyor.Çünkü göz içine kaçarsa buğulanmaya sebep oluyor ve bir müddet etrafı buğulu görüyorsunuz.Göz altındaki koyuluğu onarmıyor,şişliği de çok fazla almıyor.Daha doğrusu bu etkileri uzun zamanda görüyorsunuz.Nemlendirme konusunda başarılı ama gün sonuna kadar nem kalmıyor.Yağı uyguladıktan hemen sonra uygulanmadığı sürece kapatıcı uygulamasından sonra kuru görünüm,çizgilere dolma oluyor maalesef.

Göz kapaklarım düşük olduğu için bu yağı yukarı doğru masaj yaparak uyguladım ve bence esneklik kazandı,biraz da o düşük görünüm azaldı.Kırışıklık konusunda da nemlendirdiği için iyi gelmiş olabilir.Derin kırışıklığım olmadığı için gözle görülür bir etki fark etmedim.

Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bir dönem Procsin'in nemlendirici yüz spreyini edinmiştim. İlk birkac kullanımda bir sıkıntı yaşamamıştım ama bir süre kullanmayıp tekrar kullanınca yüzümü harıl harıl yakıp tahriş etmişti garip bir şekilde. Ben de haliyle bir daha kullanmadım. Bu markayla ilk ve son tanışıklığım bundan ibaret :)

    Yerli bir marka olması ve deney yapmaması güzel ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun.Bende de birkaç ürünü sivilcelenme yaptı.Evet yerli ve deney yapmamaları güzel.Umarım zamanla kendilerini daha çok geliştirirler.

      Sil