ARIZONA GREEN TEA WITH HONEY | BALLI SOĞUK YEŞİL ÇAY YORUMLARIM


Uzun zamandır merak edip denemek istediğim Arizona yeşil çaylardan bir tane aldım nihayet.Üzerindeki deseninden ve renginden dolayı ben Arizona Green Tea With Honey olanını almayı tercih ettim.İçerisinde bal olan yeşil çayı yorumlamaya başlayayım.



Gerçekten şişeleri o kadar güzel tasarlanmış ki yeşil çay sevmeyen bir insanı bile cezbedebilir.Yapay koruyucu,yapay renklendirici içermiyor.Doğal lezzete sahipmiş.Yeşil çayla aram çok iyi değil.Daha doğrusu bu,marka ve içeriğe bağlı.Sıcak yeşil çay içmeyi sevmiyorum bu yüzden genelde demleyip soğumasını beklerim içmek için.Öyleyken hem tadını daha iyi alıyorum hem de bana göre daha içilebilir oluyor.Bir de yumuşak içimli yada içeriğinde sevdiğim bir şey varsa o yeşil çayları içmek daha kolay oluyor.Sade olarak içebildiğim tek yeşil çay Doğadan markasının çayları.Bunun dışındakileri sade içemiyorum.Ama soğuk yeşil çaylarla aram iyi.Birkaç tane denemiştim ve bunlardan biri de Arizona'nın yeşil çayı.Bir ara çok popülerdi ve paylaşımlarda çok şık duruyordu açıkçası.Dayanamadım aldım ben de bir tane.Devasa bir ürün.Bir anda bitirmek pek mümkün değil.Çalkalandıktan sonra içiliyor.Ben bunu görmeden denemişim.Ondan mı bilmiyorum ama hem bal tadı hem de yeşil çay tadı hafif geldi bana.Zaten bal oranı baya düşük, %0,18'miş.Bundan olabilir,çok bal tadı gelmiyor.Bunun dışında şeker de içeriyor ama çay çok şekerli değil.Hatta çok çok az geliyor şeker tadı.Yeşil çay tadı da keskin değildi,o acı yeşil çay tadı yoktu.Çalkalasam belki tadı daha oturacaktı bilemem ama benlik bir çay değildi.Belki şekerinin az oluşundan dolayı da beğenmemiş olabilir.Şekersiz soğuk çay arıyorsanız yada seviyorsanız bu içeceği deneyebilirsiniz.



İçeceğin içindekiler yukarıdaki resimde yazmaktadır.


Yorum Gönder

0 Yorumlar