RIVAL DE LOOP MIZELLEN REINIGUNGS WASSER | MİSEL TEMİZLEME SUYU İNCELEME YAZISI


Rival de Loop markasının makyaj ürünlerini severek kullanıyorum ve cilt bakım ürünlerini de deneme şansım oldu.Makyaj temizleyicilerimi dönem dönem değiştiriyorum çünkü cildim karma olduğu için kuru olduğu zamanlarda nemlendirme özelliği bulunan temizleme yağı tarzı ürünler,yağlı olduğu zamanlardaysa makyaj temizleme sularını tercih ediyorum.Bugünkü yazımda da sizlere Rival de Loop markasının Mizellen Reinigungs Wasser makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim.




Ürün baya kocaman,400 mllik.Kapağını açtığınızda buram buram parfümlü alkol kokusu geliyor.Hatta cildinizi temizlediğinizde de bu koku kalıyor.Baya ağır.Aslında temiz bir koku ama baya keskin.Zaten alkol içerdiğini yazıyor.Sanırım ilk defa alkol içeren bir misel su denedim.Çoğunlukla misel sular alkolsüz ve misel özelliği ön planda olur.Kokusundan mı bu alkol içeriğinden mi bilmiyorum ama bu ürünle cildimi temizledikten sonra gözlerimde yanma oluyor ve cildimde tahriş oluyor,kızarıyor.Hafif alerji yaptı yani.Zaten alkollü cilt ürünleriyle aram çok iyi değil.Toniklerde de bu problemi yaşamıştım.Su yapıda olan bu ürünle makyajımı temizledikten sonra yapış yapış bir his kalıyor cildimde.Göz makyajı siliniyor mu bununla bilmiyorum ama ben göz makyajımı temizlediğimde o yapışkanlık hissi o kadar fazla ki göz kapağımın üst kısmı birbirine yapışıyor.


Normal ve karma ciltler için olan bu misel temizleme suyunun içerisinde ginkgo ve salatalık özü varmış ve veganmış.Misel sulu ürünlerle cildim baya iyi anlaşır.Bunun da misel özelliğini makyajı temizlerken fark ediyorsunuz.Tahriş ettiği için yararlarını çok fark edemedim ama makyaj temizleme konusunda çok başarılı.%90 civarı makyajı başarılı bir şekilde temizliyor*.Cildimi yormasa ve tahriş etmese çok severek kullanabileceğim bir ürün olurdu.Alkolsüz olanı da varmış sanırım ama o yapış yapış hissi bırakıyorsa yine de kullanmak zor olur.O his kalınca cildimi durulamadan yada bir jelle temizlemeden rahat edemiyorum.

Rival de Loop hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.








*



Cildimdeki makyajı temizledikten sonra pamukla kalanı sildim etkisini göstermek için.Ten makyajının,göz makyajının neredeyse tamamını başarılı bir şekilde temizliyor.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. alabilirim ama alıp fırça temizlerim bununla ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt için biraz ağır bir ürün.Fırçaları güzel temizler mi bilemiyorum.Alkollü olduğu için hijyen açısından güzel olabilir.

      Sil