MINISO GREEN TEA MOISTURIZING ESSENCE OIL İNCELEME YAZISI


Cilt bakım ürünleri içeriklerinde bazı maddeler oldukça popüler.Bunlardan bir tanesi de yeşil çay.Ciltteki sivilce izlerinin tedavisinde,gözeneklerin küçülmesinde,cildi güzelleştirmede oldukça başarılı.Kore cilt bakım ürünlerini araştırırken karşılaşmıştım yeşil çay içeren ürünlerle.Hatta Innisfree markasının yeşil çay serisi baya popülerdi.Onu deneme fırsatım olmadan Miniso'nun Green Tea Moisturizing Essence Oil'ini gördüm.Zaten görsel olarak birebir aynı olan bu iki ürünün etkileri de benzerdir diye merak ederek denemek istedim.




Hafif ve ferahlatıcı formül.Kolay emilim.Yoğun nemlendirme sağlar.Cildi rahatlamış ve nemlenmiş şekilde bırakır.Bunlar ürünün vaatleri.

Cam şişe içerisinde damlalıkla gelen bu ürün,essence-oil formülde.Essence, Kore cilt bakımında losyon-tonik arası hafif yapıda ama etkili bir ürün çeşidi.Cildi daha çok içeriden tedavi etmeye yönelik bir ürün çeşidi diyebiliriz.Bu nemlendirici yağ da essence ve yağ formülde.Çok hafif bir yapısı var zaten.Cilde uygulandığında aşırı yağlı bir his bırakmıyor.Bir müddet kalıyor o yağ ama cilt altına geçtikçe o yağlı his azalıyor.Yapısı yoğun olmamasına rağmen nemlendirme konusunda çok başarılı.Ben özellikle cildimin çok kuru olduğu,soğuk havalarda kullandım.Normalde pul pul dökülen kurulukla geçen dönemde neredeyse hiç kuruluk olmadı.O ufak tefek kurulukları da onardı.Cildi dıştan nemlendirdiği gibi içeriden de başarılı bir şekilde nemlendirdi.Nem de uzun süre kaldı.Uzun süreli kullanımda cildin nem ihtiyacını da karşıladığını düşünüyorum.Bu tarz yağlarda korktuğum şey yağ bezesine ve sivilcelenmeye sebep olmaları ama bu üründe bu problemlerle karşılaşmadım.


Kokusu pudramsı,çok güzel.Ürünün kokusu da güzel olunca kullanmak zevkli oluyor.Şişesi de oldukça şık duruyor.Yapısı gerçekten hafif olduğu için cildimi yormadı.Benim cildime 4 damla kadar yetiyor ve ürün uzun süre gidiyor.Cildi rahatlatıyor mu bilemeyeceğim ama nemlendirmesi çok başarılı.Yeşil çay özünün etkilerini de cilde sağlıyordur diye düşünüyorum.Innisfree'yi denemedim,benziyorlar mı bilemiyorum ama bu ürünü başarılı buldum.

Minso hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. bende de güllüsü var daha pek kullanamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güllü olanını da görmüştüm.Umarım o da güzeldir.

      Sil