LOREAL INFALLIBLE EYE PAINT LİKİT GÖZ FARI İNCELEME YAZISI


Loreal'in paint serisinden Eye Paint'i anlatacağım bugün sizlere.Daha önce Lip Paint'inden bahsettiğim bu serinin farı Eye Paint yine merak edip denemek istediğim ürünlerdendi ve ilk çıktığında çok renk seçeneği yoktu.Şimdi hem değişik hem de nude tonlarda birçok renk eklenmiş.Aslında ben krem tonlarda bir renk arıyordum ama bulamadım.Şuan mevcut bu tarz bir renk.Onun yerine yine doğal sayılabilecek bir ton tercih ettim.Ürünü incelemeye başlayalım.




Minik bir şişede olan ürün için kapatıcı gibi bir aplikatör tercih edilmiş.Likit yapıda bir ürün.Ben bu tarz likit yada krem yapıda farları çok seviyorum.Hem uygulaması kolay ve keyifli oluyor hem de kalıcılığı daha iyi oluyor.Pigmentasyonu çok yüksek.Bir damla ürün bile renk vermesine yetiyor.Fırçayla dağıtacaksam birkaç damla daha uyguluyorum.Dağılınca da rengi kalıyor ama ilk sürüldüğünde görünen renkten biraz daha açık bir tona dönüşüyor.Bir de özellikle makyajın akma yada silinme ihtimali varsa far olarak likit yada krem far seçmek daha iyi.Likit yapıda olduğu için hem fırça hem de parmakla kolayca uygulanıp dağıtılabiliyor.Hatta başarılı ve eşit dağıtılabilen bir ürün.Fırçayla dağıtırken dairesel hareketlerle dağıtırsanız daha kolay uygulayabilirsiniz.Yapısı yaydıkça pudra gibi olsa da hafif kremsi yapısı da kalıyor.Kalıcılığı da iyi.Çizgilerde birikme yapmıyor.Ben alt kirpik dibime de sürüp dağıtıyorum öyle de çok hoş duruyor.Loreal hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olsaydı nude tonlardan birkaç renk daha ekleyebilirdim.


Bendeki rengi 102 Irresistible Rose; açık gül kurusu rengi ve metalik yansımaya sahip.Yansıması farı yaydıkça azalıyor.Yalnız daha soğuk bir ton olmasını tercih ederdim.Göz kapağında dağıtınca hafif canlı bir pembeye dönüşüyor.Rengi biraz bana Maybelline Color Tattoo Pink Gold'u anımsattı.Sadece bu far biraz daha sıcak tonda.







Yorum Gönder

0 Yorumlar