NYX BORN TO GLOW RADIANT CONCEALER İNCELEME YAZISI


NYX'in yeni koleksiyonlarından olan Born To Glow'u deneme şansım oldu.Bir alışverişin yanında hediye olarak fondöten testerını göndermişlerdi ve fondötenlerini öyle deneyip beğenmiştim.Bu koleksiyonun bir de kapatıcısı olduğunu görünce ve açıkçası biraz da süngerli bir kapatıcı olmasından dolayı merak edip aldım.Bakalım NYX Born To Glow Radiant Concealer'dan fondötenleri kadar memnun kalmış mıyım.




Fondöteni denediğimde kapatıcılığı çok yüksek olmasa da beğenmiştim ama kapatıcısını gördüğümde fondöteni gibi bir kapatıcıysa çok kapatıcılık beklememem gerektiğini biliyordum.Ama bu aralar biraz ten makyajı ürünlerine merak saldığım için bu ürün de denemek istediğim ürünler arasında yer aldı.Hem serinin adı hem de kapatıcının ismi bizde ışıldama-parıldama sağladığı kanısı oluşturuyor ve o beklenti içinde oluyoruz.Ama bende o etkiyi sağlamadı.Hatta tam tersi kuruluğu baya belli etti.Detaylı anlatmaya başlıyorum.En baştan ürünü inceleyelim.Sünger aplikatörü olan bir kapatıcı ve ben açıkçası bu tarz kapatıcıları seviyorum.Tabi bir yere kadar.Bu ürün için henüz söylemek çok erken ama Maybelline Age Rewind kapatıcı bir zaman sonra o sünger kısmı hijyenden çok uzakta olduğu için ciltte acayip bir sivilcelenme yapmıştı.Umarım bunda öyle bir şey olmaz.Ürünü uygulamaya başladığınızda yapısı ne yoğun ne hafif ama maalesef çizgilerde gözle görülür şekilde birikme yapıyor ve dağıtması zor bir ürün.Hatta burun kenarında da birikme yapıyor ve zamanla bu artıyor.Yapı olarak hafif nemli olsa da bitişi baya kuru ve kesinlikle kuruluğu,ölü derileri belli ediyor.Ürün bence yağlı ciltler için.Işıltı beklenen bir kapatıcının yapısı da daha nemli olsaydı hem nem hem de ışıltı vererek bu etkiyi sağlayabilirdi.Kalıcılığı da maalesef iyi değil.Zamanla kapatıcılığı azalıyor.


Kapatıcılığı ise iyi ama yüzde yüz değil.Orta-yüksek arası kapatıcılığa sahip diyebiliriz.Göz altlarımdaki koyulukları güzel kapattı,sivilce izlerini az biraz belli etti ama kızarıklık ve renk eşitsizliklerini kapatmada başarılı.Birkaç uygulama tekniğiyle kapatıcılığını inceledim.Elle uygulamada güzel dağılıyor ama zaman harcamak lazım,bu uygulama tekniğiyle çizgilerde birikme baya belli oluyor.Fırçayla güzel dağılıyor,kapatıcılığı iyi,kuruluk bir tık daha az belli oluyor.Süngerle uygulamada kapatıcılığı daha az,dağıtması çok zor olduğu için de olduğu yerde kalıyor ürün.Bu konudan da bahsedeyim; yapısı sanırım kuru olduğundan ürün olduğu yerde kalıyor.Hemen dağıtmak gerekiyor yoksa uygulandığı bölgede leke gibi kalıyor.

Ben bu ürünü daha çok cildimin yağlı olduğu dönemlerde göz altlarımı kapatmada ve aydınlatmada kullanmayı tercih ederim.

NYX hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.




Bendeki rengi;

Pale; En açık rengi.Sarı alt tonlu bir renk ve bu da göz altına uygulandığında aydınlık görünmesini sağlıyor.Bu renk baya açık hatta beyaz gibi duruyor ama beni biliyorsunuz seviyorum bu görüntüyü 😄 Göz altları ve aydınlatma için güzel bir renk ama iz,leke,renk eşitsizliği gibi şeyler için birkaç ton koyu tercih edilebilir.





Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Çok güzel inceleme yazısı olmuş :) benim cildim kuru sanırım bende etkisi güzel olmayacak 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊Maalesef kuru ciltler için pek uygun bir ürün değil😕

      Sil
  2. Nyx markasının herşeyini çok seviyorum. 😍

    YanıtlaSil
  3. Kapatıcının dağılması zorsa pek tercih edilecek bir ürün değil gibi :(

    YanıtlaSil