EKLİPS KİRPİK KIVIRICI İNCELEME YAZISI | ALT KİRPİKLERİ KIVIRMA YÖNTEMİ


Düz kirpiklere sahip makyaj severlerin koleksiyonunda mutlaka bulunan ürünlerden biri kirpik kıvırıcıdır.Doğru rimeli,kirpiklere gerçekten kıvırma etkisi sağlayan rimeli bulamadıysanız kirpik kıvırıcılar çoğu zaman kurtarıcı oluyor,tabi işe yararsa.Benim de kirpiklerim düz olduğu için birçok kirpik kıvırıcı denedim.Çok çok azından memnun kaldım.Aslında gönül isterdi ki elimde bir tane Shu Uemura kirpik kıvırıcı bulunsun ama bir kirpik kıvırıcıya da servet ödemek saçma geliyor😄 Bunun için ben de uygun fiyatlılardan denemeye devam ediyorum.Bu yazımda da sizlere Eklips'in Kirpik Kıvırıcısı'ndan bahsedeceğim.




Tipik kirpik kıvırıcı şeklinde,tutacak kısımları makas tutacakları gibi ve o kısımları sıktıkça kıvırıcı mekanizması birbirine yaklaşıyor.Tutacak kısmı rengarenk lila tonlarında ve çok şirin duruyor.Yalnız ürün bana biraz gevşekmiş gibi geldi.Tutacak kısımları birbirine çok yakın ve kirpikleri kıvırırken gevşek duruyor,iyice sıkmanız gerekiyor.Kirpikleri tutan kısmın altında silikon var ve üst kısmında yok.Bu da hemen hemen her kirpik kıvırıcıda aynı.Kirpiği tutan kısımdaki silikon,sağlam ve sık kullanmama rağmen baya dayandı.Yine kirpiği tutan kısım oldukça eğimli,tüm kirpikleri kavrıyor ve kısa kirpikleri dahi kıvırabiliyor.Burada bir şeyden bahsetmek istiyorum.Çoğu kirpik kıvırıcının kirpiği kıvıran kısmı baya eğilimdir.Bir ara Asyalı güzellik kanallarını izlerken alt kirpiklerini de kıvırdıklarını gördüm.Kendi kirpik kıvırıcılarımla denemeye çalıştım ama kirpiğe ulaşamadılar bile.Sonra fark ettim ki onların kullandığı kirpik kıvırıcıların eğimi ya yok yani düz yada çok az*.Bu yüzden alt kirpiklere de rahatlıkla ulaşıp kıvırabiliyor.Ayrıca Asya tipi gözler de düz şekilde olduğu için onların göz şekline de uygun.Bu bilgiyi de verdikten sonra ürünü anlatmaya devam ediyorum 😄 Eklips'in bu kirpik kıvırıcısı açıkçası anlık kıvırıyor.Kirpikleri kıvırma konusunda başarılı,bir kat daha kıvırıyor diyebilirim ama uzun süre o şekilde kalmıyor.Hatta suya dayanıklı bir rimelle üzerinden hemen geçmeme rağmen o şekilde bir saat bile kalmadı ve hemen doğal haline döndü.Anlık güzel kıvırıyor ama maalesef kalıcı değil.

Eklips hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


*






Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Kirpik kıvırıcılar beni biraz korkutuyor nedense. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal😄Doğru şekilde uygulanmadığında göz kapağı kaptırılabiliyor yada kirpikleri dökebiliyor😕

      Sil