1000. YAZIM 🎉


Bloguma tam 1000 tane yazı mı yazmışım😲Gerçekten nasıl bu kadar yazı biriktirdiğimi bilmiyorum.Onca yazıyı yazarken dikkatimi çekmemiş bile ama paylaşım sayısını görünce diğer konular arasında kaybolmasındansa 1000. yazıya özel bir paylaşım yapayım dedim.


Kendi hobilerimi paylaşarak başladığım bu blog yazma serüvenimde 1000. yazımı yazdığım için gerçekten çok mutluyum.Hem hobi hem de iş olarak gördüğüm blogumda okuyucuya fikir olması açısından detaylı ürün anlatımları,izlediğim dizi-filmlerin yorumları,bana bu blog sayesinde katılan kitap okuma alışkanlığımla bitirdiğim kitapların yorumları,benim de okurken keyif aldığım bitenler-favoriler yazıları,değişik yemek tarifleri,blogger arkadaşlarımla yaptığımız mimler,bloga konuk olanlar,patili dostlarımla olan maceralarım ve daha fazlasını sizlerle paylaştım.1000 koca yazının içerisine çok şey sığdırmışım.Buraya kadar gelmemin en büyük sebebi de siz sevgili okurlarımsınız.Hobi yada iş olarak yazsam da sizlerin yorumları,fikirleri,beğenileri olmasaydı sanırım buraya kadar gelemezdi diaryofmeri blogu.Blog sayesinde ortak zevklerimizi tartıştık,önerimle beğendiğiniz birçok şey için bana güzel geri dönüşler yaptınız,ben buralarda yokken bile blogu yalnız bırakmadınız.Harikasınız👏 Bu benim değil hepimizin 1000. yazı kutlaması olsun🎊 Her blog günü sizlerle bir şeyler paylaşacağım için gerçekten çok mutlu oluyorum.Umarım sizler de okurken böyle hissediyorsunuzdur.Diaryofmeri'nin sizlere bazı konularda yardımcı olduğu gibi sizlerin de bana kattığı harika şeyler oldu.Bana kitap okumak,daha disiplinli çalışmak gibi harika özellikler kazandırdınız.Hepinize çok teşekkür ederim🧡 İyi ki bu blogun okurlarınız.Diaryofmeri'den hepinize kocaman sevgiler🧡

Yorum Gönder

8 Yorumlar