HAZİRAN FAVORİLER 2020 (KOZMETİK,DİZİ,SPOR)


Haziran ayı hızla geçti, neredeyse temmuzu yarıladık ve haziranın favoriler yazısı yeni geliyor 🙄Geç oldu ama umarım içlerinde sizin de seveceğiniz şeyler bulunur.Haziran ayı benim açımdan oldukça verimli geçti.Bolca kitap okudum,dizi-film izledim,yeni ürünler denedim ve yazılarımı planlı bir şekilde paylaştım.Bunların içlerinden az bir kısmı favorilerime girse de az ve öz diyebileceğim bir favoriler yazısı sizleri bekliyor.Bakalım bunlar nelermiş.



Kozmetik-Bakım Favorilerim;

Sleepy Doğal Organik Pamuklu Temizlik Havlusu- İçeriğinde sirke,kekik,limon,okaliptüs olan bir ıslak havlu.Sirke ve limonu görünce temizlik ve hijyen açısından güzel olabileceğini düşünerek marketlere gelen indirim sırasında aldım.Kokusundan tereddüt ediyordum ama sirke kokusu havluya çok yansımamış.Daha fresh, limonumsu bir kokuya sahip.Havlu olarak geçtiği için sanırım,Sleepy'nin diğer ıslak mendilleri gibi ince yapıda değil de daha kalın yapıda ama bir o kadar da yumuşak yapıya sahip.İçeriğindeki her şeyi kullanıyordum zaten.Temizliğe de etkisinin olacağını düşünerek almıştım.Yapısı,kokusu ve temizlikteki performansını çok beğendim.Diğer ıslak mendillere göre daha dayanıklı ve temizleme konusunda daha başarılı.İndirimde bulursam sık sık alacağım.


Peripera Peri's Ink Moist Lip Tint 1 Cuddle Orange- Aslında çok yoğun, neon renge sahip bir dudak ürünü ve benim günlük kullanım için tercih etmem zor ama ben ürünün daha çok yapısını beğendim.Parlatıcı ve dudak yağı arasında bir yapısı var.Parlak bir bitiş sağlarken aynı zamanda dudakları da çok güzel nemlendirip nemin bir süre kalmasını sağlıyor.Dudaktaki kurulukları belli etmiyor.Bu serinin aslında renksiz bir parlatıcısı yada dudak yağı olsa harika olur.Rengini de tam kullanmasam da ilk katı hafif uyguladığımda kullanılabilir bir ton oluyor benim için.

Ebay Takma Kirpik- Ne kadar heves etsem de takma kirpiği günlük makyajlarımda kullanamıyorum..Bir ara kirpiklerim zayıftı ve böyle olunca takma kirpiklerle göz makyajının desteklenebileceğini öğrenmiştim ama maalesef o dönem alışamadığım için takma kirpik kullanamamıştım.Daha sonra kirpiklerim sıklaşıp belirginleşince gerek kalmadı ama bazı makyajlarımda takma kirpik kullanmayı seviyorum.Benim ilk aldığım takma kirpiklerden biri Ebay'de satılan bu kirpiklerdi.Hiçbir bilgim olmamasına rağmen nasıl böyle güzel bir takma kirpik seçmişim bilemiyorum😄 Kirpiğin kılları oldukça sık,iç kısımları kısa ve dışa doğru uzayan bir şekli var.Bu da gözleri daha çekik gösteriyor.Yapıştırıcı uygulanan kısmı da düz olunca uygulaması çok pratik oluyor ve gözde şahane duruyor.Gözlerde daha yoğun kirpik görünümü sağlıyor.


Dizi Favorim;

365 Repeat The Year- Toplanın size harika bir dizi önerim olacak😍 Son birkaç yıldır romantik türden çok aksiyon ve fantastik türlerde Kore dizileri izliyorum.Sanırım benim gibi tonlarca kdrama izleyicisi var ki Kore dizi sektörü bunlara ilginin fazla olduğunu anlayınca efsane diziler çıkarıyorlar.365 Repeat The Year da aksiyon,fantastik ve psikoloji türlerinin bir arada bulunduğu harika bir dizi.Biraz konusundan bahsedeyim, detaylı bir şekilde ayrıca yazacağım.Zian Klinik adında bir psikiyatr kliniği var.Burada hasta tedavi etmenin dışında zaman yolculuğu da yaptırılıyor.Uzayda bir boşluk bulup bir sene geri götürebilme yeteneği kazanmış bir psikiyatrın kendi seçtiği insanlara, onları bir sene geri götürme vaadi var.Bu insanların çoğu başlarına gelen şeyleri düzeltmek için bu teklifi kabul ediyor ama hayatlarını geri alıp o seneyi bir daha yaşamak onlar için iyi bir karar mıdır yaşarken öğreneceklerdir.Sonuna kadar heyecan dolu bir diziydi.Oyuncuların performanslarına ve senaryonun orijinalliğine bayıldım.İzlemediyseniz bir bakın derim.



Spor Favorim;

Leslie Sansone 20 Min Boosted Walk- Mayıs ayının Ramazan ayı olmasından dolayı sporumu o dönem biraz azalttım.İftardan sonra yaparım diye her zaman yaptığım Leslie'nin bu 20 Min Boosted Walk'ını denedim bir gün ama inanılmaz ağır geldi.Oruçken zaten yapmak mümkün değil çünkü aşırı susatıyor.İftar sonrası da zaten halsizlik çöktüğü için çok zorlayınca 10 dakikalık bir yürüyüşe geçtim.Ama sanırım 20 dakikalığa alıştığımdan ve o ayı da biraz hareketsiz geçirdiğimden yavaş yavaş kilo almaya başladım.Ramazan sonrası Haziran ayında tekrar 20 Min Boosted Walk'a döndüm ve haftada 3 kere yapmaya başladım.İlk haftada hemen fark etti ve hızla toparlandım.Hem kiloma hem de toparlanmama oldukça yardımcı olan bir spor oldu.Kısa ve etkili bir egzersiz diyebiliriz.

Benim haziran favorilerim bunlardı 😊 Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım fikir olmuştur.

Yorum Gönder

2 Yorumlar