FOR YOUR BEAUTY BASIC MINI CONCEALER SCHWAMM | İKİLİ KÜÇÜK KAPATICI SÜNGERİ İNCELEME YAZISI

 


Makyaja başladığımdan beri fondöten,bb krem,kapatıcı gibi ürünleri genellikle sünger ile uygularım.İzlediğim makyaj bloggerlarının fırçayla uygulamalarına heves ederek birkaç kere denemiştim ama maalesef sonucu hiç iyi olmadığı için başarılı fırça bulana kadar sünger kullanmaya devam ettim.Son dönemlerde iyi fırçalar bulup fırçayla uygulamaya alışsam da fondöten ve kapatıcı uygularken elim süngerlere gitmiyor değil.Özellikle mini süngerler çıktığından beri göz altı kapatıcım için bunları tercih etmeyi seviyorum.Minik ve şekli de göz altına uyum sağladığı için çok pratik oluyor.Bu tarz süngerlerimden biri olan For Your Beauty Basic Mini Concealer Schwamm'ı anlatacağım bugün sizlere.


Lateks içermeyen ince dokulu elips şeklindeki sünger pürüzsüz bir ten görünümü için fondötenin cilde eşit, kusursuz bir şekilde sürülmesini sağlar.Yuvarlatılmış kısmıyla geniş yüzeye fondöten sürülebilirken yumurta görünümlü sivri ucu dudak,kaş ve saç çizgi kontürlerindeki geçişleri mükemmelleştirir.



For Your Beauty, Rossmannlarda satılan uygun fiyatlı makyaj süngerleri ve fırçalarına sahip bir marka.Daha önce birkaç ürününü deneyip memnun kalmıştım.Bu ikili süngerler de hediye olarak gelmişti ve bu tarz mini süngerleri kullanmayı sevdiğim için çok sevindim.Renkleri tam sevdiğim tonlarda, açık ve koyu pembe.Çok minik süngerler.Sanırım lateks içermediğinden dolayı, kuruyken yapıları çok sert.Hatta uygulamaya çekiniyorsunuz biraz.Ama kuru haliyle çok ürün emmeden kapatıcıyı çok güzel dağıtıyor.Nemliyken ise bir tık büyüyor ama çok fazla değil.Daha çok enine genişleyip çok daha yumuşak bir dokuya dönüşüyor.Bu şekilde uygulamak daha kolay oluyor.Yine çok ürün emmiyor ama kuru haline göre bir tık fazla ürün emiyor.Bu haliyle de kapatıcıyı çok güzel dağıtıyor.Süngerin en önemli ve benim en sevdiğim özelliği kapatıcıyı çok güzel ve eşit dağıtıp pürüzsüz ve doğal bir görünüm sağlaması.Özellikle göz altında doğal bir görünüm sağlıyor.Kapatıcının uygulandığı kısımdaki çizgileri bile eşit bir şekilde dağıtıp keskin çizgi bırakmıyor.Bölgesel,küçük yerlere kapatıcı uygulamak için de ideal.Hem likit hem de stick yapıdaki kapatıcılarla denedim.İki yapıdaki kapatıcıyı da aynı şekilde başarılı bir şekilde dağıttı.Şekli de yumurta gibi ve üst kısımlar baya sivri olduğu için göz altlarında iç kısımlara kolaylıkla yerleşebiliyor.Ayrıca kolay temizleniyor ama biraz dayanıksız olduğundan bendeki hemen parçalandı*.Bir de temizlerken süngerin buyası akıyor.Göz altı ve küçük kapatıcılık isteyen bölgeler için kullanılabilecek güzel bir kapatıcı süngeri.


*


Kuruyken kapatıcı uygulaması.


Nemliyken kapatıcı uygulaması.


Üstteki kuru alttaki ise nemli halleri.Sadece enine genişliyorlar ve daha yumuşak yapıya dönüşüyorlar.

For Your Beauty markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bir bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. bende bu ürünleri kullanmıştım ve memnun kalmıştım ama kaybedene kadar sanırım kedim oynarken bir yerlere soktu:)

    YanıtlaSil
  2. Bende h&m den almıştım çoklu kullanması o kadar tatlıydı ki kaybettim ama hepsini tek sıkıntısı kaybolmaları bence haahhaha

    YanıtlaSil