XP LIP LINER İNCELEME YAZISI


Makyaj koleksiyonumda en az elimin gittiği ürünlerden biri de dudak kalemlerim.Aslında sevdiğim bir ürün çeşidi ama sanırım rujlardan sıra gelmiyor.Sadece renklerini çok beğendiklerimi ara sıra ruj olarak kullanıyorum.Birçok markanın da dudak kalemi var aslında ve çoğunu beğeniyorum.Eskiden yapıları sert olsa da artık yeni üretilenlerin yapıları daha yumuşak ve kullanması rahat oluyor.Bir ara dudak kalemlerini merak ettiğim dönemde renk renk denemek istemiştim ve XP'nin dudak kalemlerinin 8'li satıldığını görmüştüm.Çeşit çeşit de renk olunca içinde almak istedim.Bu yazımda sizlere XP'nin bu Lip Linerlarından bahsedeceğim.



Tahta yapıda ve kapaklı şekilde yapılmış tasarımı oldukça sade.Bittikçe kalemtıraş ile açılarak kullanılan tarzda.Ürünün yapısı beklediğim kadar sert çıkmadı.Çok yumuşak yapıda da değil ama eski dudak kalemleri gibi de çok sert ve sürümü zor olan yapıda da değil.Yapısı uzun süre dayanıklı, mat rujlara benziyor biraz.Pigmentasyonu çok iyi, tam renk veriyor.Aslında kalemler oldukça uzun ama sanırım ince olduğundan, uç kısmı küçük ve ince olduğu için dudağın dış kısmına çerçeve, hat çizmek oldukça kolay.İncecik çizebiliyorsunuz.Ben çok fazla çerçeve olarak kullanmıyorum dudak kalemlerini.Genellikle tam uygulayıp ruj olarak kullanmayı tercih ediyorum.Bu kalemlerin ucu da küçük olduğu için biraz zaman alıyor ama tek kat uygulamada renk veriyor.Dudağı tamamen kapatması için birkaç kat üst üste uygulamak gerek.Ama sonuçta çok hoş bir ruj görüntüsü oluşuyor.Az uygulandığında da renk vermesi güzel ve kolay dağılıyor.Kuruluğu belli ediyor biraz.Mat bitişli bir ürün olduğundan ve yapısı tamamen yumuşak olmadığı için dudakları nemlendirdikten sonra uygulamak daha iyi olabilir.Bu şekilde hem daha kolay uygulanır hem de kuruluğu belli etmez.Kalıcılığına ise orta diyebiliriz.Zamanla içerden açılıyor rengi.Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu.

XP Cosmetics hayvan deneyi yapmayan markalar arasında yer alıyor.





Ürünün bendeki renkleri ve swatchları sırasıyla;

302

401

402; aralarındaki favori rengim.Tam dudak rengi olduğu için günlük kullanım için uygun.

405

407

408; bu da aralarındaki nude tonlardan.

409

410

Hem nude tonlar hem de renkli olanlar oldukça güzel.İçlerinde orijinal tonlar da var.Koyu renkler tam uygulanınca yer yer boş duruyor biraz.Bir de koyu renkleri göz kalemi olarak da denedim öyle de çok güzel duruyor.



Yorum Gönder

0 Yorumlar