PROCSIN COCONUT MINI MASK İNCELEME YAZISI

 


Procsin Bahar Paketi'nden çıkan tonlarca maske tam denemelikti.Mini boy olan maskeler içerik ve vaatleriyle oldukça dikkat çekiciydi.Hemen hemen her çeşidini de pakete koymuşlar ve bunları deneme şansımız oldu.Soyulabilen ve durulanabilen tarzda olan bu maskelerin etkileri çeşit çeşit.Birçoğunu merak ederek denedim ve bir kısmından memnun kaldım.Bu yazımda sizlere bu mini maskelerden Coconut Mask'ı anlatacağım.



İçerisinde 3 farklı çeşit mini maske bulunan setten çıkan maskelerden biri.İsminden de anlaşılacağı üzere hindistan cevizi içerikli bir maske.Hindistan cevizi içeriğinin cilde faydalarını detaylı bilmiyorum ama nemlendirme özelliği olduğunu öğrenmiştim.Ciltte enfeksiyon ve sivilce oluşumunu önleme gibi özellikleri de varmış.Bu maskenin vaadi ise cildin lekelerden arınmasına, ölü hücrelerin giderilmesine yardımcı olmak.Açıkçası ben bu maskeden bu kadar derinlemesine arındırma etkilerinden ziyade sadece cildi nemlendirme etkisi bekledim.Yapısı jel olan bu maske cilde uygulandıktan sonra 3 dakika bekletilip yıkanıyor.Sonrasında cildiniz arınmış oluyor.Maskenin galiba bu özelliği gerçekten baskın.Çünkü uygulayıp duruladıktan sonra maskeyi uyguladığım kısımlar kızardı.Alerji mi tahriş mi ürünün arındırma özelliğinin çok baskın olması mı bilemeyeceğim.Ciltteki lekeleri açan krem, maske tarzı ürünlerde bu tarz etki oluyor.Hassas ciltliyseniz dikkat edin.Cildim bir müddet kızarık kaldıktan sonra kırmızılığı geçti ama daha sonrasında sivilcelenme yada tahriş yapmadı.Nemlendirme konusunda çok başarılı değildi.Çok az nem sağladı.Gözle görülür bir şekilde olmasa da cildimi arındırdığını düşünüyorum.Kullandığım dönemde cildimde sivilce izi yoktu bu yüzden leke gidermesini gözlemleyemedim.Ama oluşturduğu o kızarıklık yüzünden sanırım tekrar kullanmam.Bu arada benim cildim hassas bu yüzden de hemen tepki vermiş olabilir.Maskenin ağzını güzelce kapatmak gerekiyor yoksa diğer kullanıma kadar yapısı katılaşıyor ve kullanılmaz hale geliyor.Bir iki kullanıma uygun miktarda.

Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. hiç kullanmadım desem :D dış kabı için vurulur alırım ama ahahahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki kullanımlık yapmaları denemek için güzel olmuş ama bu bana pek iyi gelmedi😕

      Sil