PROCSIN MILK & HONEY MINI MASK İNCELEME YAZISI


Procsin markası, yerli üretim birçok cilt bakım ürününe sahip bir marka.İlk çıktığı zamanlarda çok fazla yerli üretim cilt bakım markası olmadığı için ve çeşit çeşit ürünlerle çıkış yaptığı için oldukça dikkatimizi çekmişti.Çıktığı dönemlerde moda olan soyulabilen maskeler, cilt yağları, cilt temizleme ürünleri ve daha birçok şey çıkarmışlardı.Çeşit çeşit içeriğe sahip bu ürünler ilk çıktığında benim de dikkatimi çekmişti ama hangi birini deneyeceğimi şaşırmıştım.Procsin de sanırım gelen ilgiden sonra bahar paketi hazırlamıştı.İçinde birçok ürünü vardı.Markayı ve ürünleri denemek için harika bir fırsat olduğunu düşünerek aldım.Paketin yazısını şurada paylaşmıştım.Bu paketten en çok çıkan ürünler mini maskelerdi.Tam boyları da satışta olan bu maskeler üçlü şekilde mini halde de satılıyor.Denemek için güzel olmuş bence.Bu yazımda size bu mini maskelerden Milk & Honey maskeyi anlatacağım.



İsminden de anlaşılacağı üzere süt ve bal içerikli bir maske.Bu içeriği ve birleşimi seviyorum.İkisi de faydalı içerikler ve özellikle neme ihtiyaç duyan cilt ve saç için bence tercih edilebilir.Ayrıca bu tarz ürünlerin kokuları da çok güzel oluyor.Bunun kokusu da meyveli yoğurt gibi.Süt ve bal maskesi cildin onarılmasına ve nemlendirilmesine yardımcı olur.Cilde uygulanıp 3 dakika bekletilip durulanır.Soyulabilen yada kuruyan bir maske değil.Uyguluyorsunuz ve bekleme süresinde yine sürdüğünüz gibi kalıyor maske ve duruluyorsunuz.Cildi çok iyi nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.Dıştan nemlendirip yağlı bir görünüm vermekten ziyade cildi içerden nemlendiriyor.Cildin anlık nem ihtiyacını karşılıyor.Uzun süre bu nem kalmıyor.Çok kuru ciltlerde işe yarar mı bilmiyorum ama karma ciltte başarılı.Ben cildi sıkılaştırma ve gözenekleri küçültme etkisini de fark ettim.Bu etkileri de uzun vadeli değil.Maske daha çok anlık, cildi biraz daha nemlendirmek ve gözenekleri sıkılaştırmak için kullanılabilir.Bekleme süresi kısa ve durulanan bir maske olduğu için cildi yormayan bir maske olduğundan cildimde çok aşırı kuruluk olmadığı dönemlerde kullanabildiğim bir maske.Genel olarak maskenin en baskın özelliği cildi nemlendirmesi.Bir de maske mini olsa da iki üç kullanıma yetiyor.Ama bir sonraki kullanıma kadar iyi muhafaza etmek gerekiyor.Üstü güzelce kapatılmazsa kuruyor yada yoğun jel bir kıvama dönüşüyor.Bu arada bu maskeyi deneyeli baya oldu.Resimdeki son kullanma tarihinden çok önce kullandım ürünü.

Procsin hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Yorum Gönder

0 Yorumlar