MAYBELLINE SUPER STAY MATTE INK LİKİT MAT RUJ İNCELEME YAZISI

 


Maybelline'in Super Stay Matte Ink'leri ilk çıktığı zamanlar çok ilgimi çekmişti.Hem likit mat ruj hem de mürekkep-tint tarzda bir ruj olduğunu düşünerek denemek istedim.İlk geldiği zamanlarda çok fazla renk seçeneği yoktu.Ya çok koyu yada çok açık renkleri vardı.Bana da açık renkler hiç yakışmadığı için koyu rengini alıp denemek istedim.Tabi sonra çeşit çeşit nude ve kiremit tonları çıktı ama hayvanlar üzerinde deney yapan markalardan alışveriş yapmayı bıraktığım için o renkleri denemedim.Ürün dediğim gibi likit mat ruj ve lip tint özelliklerini taşıyor mu bakalım.



Ürün çok güzel tasarlanmış.Tamamen mat görünümlü, kapak kısmı beyaz ve ürünün olduğu kısım ürünle aynı renkte.Sade ve şık olmuş.Fırçası düz ve damla şeklinde,uygulamak oldukça kolay oluyor.Kokusu vanilya gibi.Ürünün en göze çarpan özellikleri uzun süre kalıcılığı ve yoğun renk vermesi.Yapısı ise yoğun ve yumuşak.Yoğun yapısından dolayı ürün tamamen kaplıyor.Pigmentasyonu çok yüksek.Tam rengini veriyor.Dudağın rengini tek katta tamamen kapatıyor.Yapısı biraz değişik.Bitişi tamamen mat ama kuruduğunda çok hafif yapış yapış bir his oluyor.Ama bu rahatsız edecek kadar değil.Yapısı daha yapış yapış olan likit mat rujlar da denemiştim 😄 Yoğun yapısına rağmen tamamen kuruyup matlaştıktan sonra ağırlık yapmıyor.Çok hızlı matlaşıyor.Kalıcılığı çok çok iyi.Kolay kolay çıkmıyor ürün hatta hiç çıkmıyor.Olduğu gibi kalıyor.Hatta makyajınızı temizlerken bile çok zor çıkıyor.Biraz da mürekkep tarzı formülü olduğu için de rengi uzun süre kalıyor olabilir.Ürün tam uygulandığında çok güzel duruyor.Bütün ve mat bir görüntü oluşuyor.Az sürülüp dağıtıldığında tam uygulandığı gibi güzel durmuyor ama o şekilde bile güzel renk veriyor.Ben bir de gölgeli dudak makyajı denemek istedim bu ürünle ama çok iyi durmadı.Ürün tam uygulanmak için daha uygun.İlk çıktığında bu rengini deneyebildim ama şimdi çıkan nude ve kremit tonları daha kullanışlı ve ürün çok başarılı olduğundan nude likit mat ruj olarak bu ürün tercih edilebilir.Ben çok beğendim.

Maybelline hayvanlar üzerinde deney yapan markalardandır.


Bendeki rengi;

50 Voyager- Koyu bir bordo.Tam uygulandığında çok hoş duran bir renk.Oldukça koyu ama duruşu çok güzel.Az uygulanıp dağıtıldığında daha açık, kiraz gibi bir rengi oluyor.


Sol taraftaki ürünün ilk uygulandığı, sağ taraftaki matlaştıktan sonraki hali.Üstteki tek kat uygulanmış alttaki ise sürülüp dağıtılmış halidir.



Yorum Gönder

2 Yorumlar