KASIM FAVORİLERİM 2020 (KOZMETİK,ATIŞTIRMALIK,YOUTUBE)

 


Merhaba😊

Kasım ayı benim açımdan çok düzenli geçmedi.Geçtiğimiz ay bahsettiğim bozulan uyku düzenimi toparlayamadım.Böyle olunca güne geç başlama ve günü verimsiz kullanma geçtiğimiz ay da devam etti.Erken kalkmak yada kalkabilmek gerçekten büyük bir nimet.Umarım kısa zamanda tekrar oturturum bu düzeni.Bunun dışında bolca kitap okuyup bolca dizi ve belgesel izlediğim bir ay oldu.Bu konuda verimli geçti en azından.Blog yazılarımı da çok aksatmadan yazabildim.Ayrıca cilt makyajı hariç diğer kategorilerde bolca ürün denedim.Bunlar arasında birkaç da favorim oldu.Bu yazımda size bunlardan bahsedeceğim.



Kozmetik Favorilerim;

Diadermine Hydralist Gece Boyu Nem Bakımı- Çoğu cilt bakım ürünüyle aram iyi olmasa da Diadermine'in cilt bakım ürünleri bana çok iyi geliyor.Uygun fiyatlı cilt bakım ürünleri arasında bana en iyi gelen ürünler Diadermine'inkiler.Ne tahriş ne de sivilcelenme problemi yaşadım kullanırken.Bu Hydralist serisi çıktığında da merak edip birkaç ürün almıştım.Cildim dönem dönem kuruduğundan arada bu tarz yoğun nemlendirme özelliği olan ürünler kullanmayı seviyorum.Bu ürünü de gece krem gibi uyguluyorsunuz ve sabaha nemli bir ciltle uyanıyorsunuz.Yapısı çok hafif ve cildinize anında güzel bir nem sağlıyor.Gece uyguladığınızda ise, sabaha kadar cilt o nemi emmiş ve tamamen neme doymuş oluyor.Işıl ışıl nemli bir görüntü sağlıyor.Ciltte kuruluk, pul pul dökülme varsa onu bile yok ediyor.Ben sivilce kremi kullandığım dönemde cildim pul pul dökülüyor ve kuruluk aşırı belli oluyor diye kullanmıştım ve cildim sanki o kuruluk hiç olmamış gibi kendine geldi ve çok iyi nemlendi.Çok çok başarılı bir ürün.Yoğun kuruluk yaşadığım dönemlerde hemen bu ürünü kullanıyorum.

Maybelline The Falsies Push Up Angel Mascara- Kolayca ulaşılabilecek en başarılı rimeller genellikle Maybelline'e ait oluyor.Hemen hemen kullandığım her rimelinden memnun kaldım.Ama bu The Falsies Push Up serisi ayrı bir güzel.Özellikle Push Up Angel rimelin etkileri çok başarılı.Fırçası alışık olduğumuz rimel fırçalarından farklı.Tamamen plastik, tek taraflı ve eğimli.Kirpiklere rahatlıkla ulaşıyor ve çok güzel tarıyor.Ama en güzel özelliği kirpikleri çok güzel kıvırması ve uzun göstermesi.Kirpikleri çok yapay göstermeden güzel bir etki sağlıyor ve daha çok belirginleştiriyor.Ben uzunluk verme ve kıvırma etkilerini sevdim.

Beaulis Glide It Eyeliner- Keçe uçludan ziyade kıl uçlu eyelinerları daha çok seviyorum.Daha ince eyeliner çekilebiliyor ve daha rahat kontrol edilebiliyor.Bu tarz eyelinerlerı önce Kore-Japon ürünlerinde deneyip çok beğenmiştim ama ülkemizde yoktu o dönemlerde.Daha sonra NYX çıkardı ama fiyatı biraz yüksekti.Daha sonra Gratis'in makyaj markası Beaulis'in de kıl uçlu eyeliner çıkardığını öğrendim ve fiyatı acayip uygundu.Alıp hemen denemek istedim.Hatta indirimde bol bol da depolarım dedim.Denedim ve çok beğendim.Sürümü aşırı kolay.Resmen kayıyor eyeliner sürerken.İsterseniz ince isterseniz kalın çekebiliyorsunuz.Ben en çok kirpik diplerini çok yakın incecik eyeliner çekebildiğim ve kirpik dibi boşluklarını rahatlıkla doldurabildiğim için beğendim.

Daiso Puffs Üçgen Makyaj Süngeri- Daiso'nun makyaj süngeri setinden çıkan bir ürün.Aslında damla şeklinde olan süngerler dışındakileri pek kullanmayı sevmiyorum.Özellikle Kore-Japon güzellik markalarının ürettiği makyaj süngerlerini kullanamıyorum.Çok sert ve şekilleri fondöten uygulamak için çok uygun olmayınca elim gitmiyor.Bir ara Daiso'nun bu makyaj süngeri setindeki üçgen süngeri kullanayım dedim.Diğerlerine göre daha yumuşaktı.Fondöteni çok güzel dağıttı.Hem bastırarak hem de sürerek dağıtmada iyi.Yine ürünü emdi ama çok fazla değil.Ben dağıtma açısından ve yumuşaklığından dolayı beğendim.


Atıştırmalık Favorilerim;

Kahve Dünyası Tambol Antep Fıstıklı Sütlü Çikolata- Ben tam bir çikolata bağımlısıyım😄 Elimin altında her zaman bir çikolata bulunur.Artık o kadar çok çikolata denedim ki gurme gibi oldum😁 Sürekli satışta olan çikolataları da alıyorum ama arada indirimlere değişik, her zaman satışta olmayan çikolatalar gelince de arada bir onları da deniyorum.Bim sık sık indirime atıştırmalık getiren bir market.Geçtiğimiz ay da Kahve Dünyası'nın çikolatalarını getirdi.Benim en çok dikkatimi çeken Tambol Antep Fıstıklı Sütlü Çikolata oldu.Çok çok iyi çıktı.Ben zaten sütlü çikolatayı severim ve Kahve Dünyasının çikolatası da çok güzelmiş.Ayrıca çikolatanın içindeki antep fıstıkları bütün ve bolca konulmuş içine.Hem çikolatanın lezzeti hem fıstığın kalitesi çok iyi.Çok başarılı olmuş.


Biscolata Stix- Bu ürünü daha önce de favorilerime eklemiştim.O zaman sadesini beğendiğimi söylemiştim ama bu sefer her çeşidini denedim.Hepsi o kadar güzel ki.Pirinç patlaklısı acaba anormal bir tadı olur mu diye tereddüt etmeme rağmen çok iyi çıktı.Sadesi zaten çok iyi.Hindistan cevizlisi ise çok lezzetli.Hem çikolatanın tadı hem de hindistan cevizinin tadı dengelenmiş ve aşırı lezzetli.Biscolata'nın çikolatası gerçekten çok iyi ve stixlerin çubukları da incecik.Bütün çeşitlerini çok beğendim.


Lifalif Bitter Çikolata Yulaf Bar- Yulafla aram çok iyi değil ama bazı şeylerin içinde seviyorum.Barlarda kullanıldığı zaman lezzetli oluyor.Lifalif'in yulaf barlarından sadece bitterliyi çok beğendim.Bitter çikolatayla da yulafla da aram olmamasına rağmen bu ürünü çok beğendim.Ne çok şekerli ne şekersiz.Yulaf ve bitter çikolata dengesi çok iyi.Bitter çikolatalar oldukça büyük konmuş barın içine.Yerken bitter çikolatanın tadı çok iyi geliyor.Çok başarılı olmuş.


Youtube Favorim;

Krystal Clear Makeup- Günlük rutin, vlog tarzı videoları daha çok sevsem de arada makyaj videoları da izlemek istiyorum.Ama çoğu o kadar uzun ki ya yarısında bırakıyorum yada hızlandırarak izliyorum.Geçtimiz ay tam kendime göre bir kanal buldum.Krystal Clear Makeup bütün makyajını çok kısa videolara sığdırmış.Müzik eşliğinde bütün makyajı izleyip anlayabiliyorsunuz.Kendisi de zaten video başında kulaklığını takıyor.Sanki güne hazırlanıyormuş gibi bir hava katıyor videoya.Makyajları da çok güzel.İzlemesi de oldukça keyifli.

Benim kasım ayı favorilerim bunlardı.Aralarında sizlerin de beğendikleriniz var mı?🧡

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Ayyy şu rimel en sevdiklerim arasında gerçekten çok güzel bir rimel oldupunu düşünüyorum 😍

    YanıtlaSil
  2. Yiyecek kısmına geçince ağzım sulandı yahuu :D
    Eyeliner denemeyi çok istiyorum ama göz kapaklarım çok yapışık durduğu için kullanamıyorum, üzücü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçtiğimi ay çikolata komasına girmediğim için mutluyum😄O zaman sen hızlı kuruyan mat bir eyeliner dene yada eyelinerının üzerinden mat siyah bir farla geçebilirsin😉

      Sil
  3. Pure beauty nin puding kremini kullaniyordum. Bitti bitecek simdi bu gece boyu nemlendiriciye bakayim cok guzel bir kreme benziyor. Elinize saglik��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da çok beğenmiştim.Hemen hemen etkileri aynı.Bunun nemlendirmesi daha başarılı😊

      Sil
  4. Pek yorum atmasam da uğruyorum mutlaka , yazılarınızı ilgiyle okuyorum :)

    Kahve Dünyası'nın çikolataları çok güzel oluyor, Bim'in Buono'sunu da Detay gıda, yani Kahve Dünyası'nin üreticileri üretiyor bu arada. Buono'yu zaten seviyordum, bu bilgiyi öğrenince daha da sevmeye başladım :D

    Bir de en en en sevdiğim gofret Kahve Dünyası'nın Gofrik isimli gofreti. Denemissinizdir diye düşünüyorum ama yine de denemediyseniz şiddetle tavsiye ederim :)

    Lifalif'in bitterli yulaf barı da piyasadaki en güzel yulaf barlarindan, ben de çok beğenmiştim. Tadı çikolataya çok yakın ama bir yandan yulaftı bardı derken sağlıklı gibi de, bayağı iyi :D

    Tambol da Maşallah görüntüsü de adı da cezbedici, görürsem alacağım İnşaallah :D

    Sevgiler :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😍İlk defa duydum😮Ben de Buono'nun çikolatalarını severim şimdi daha sık alırım😄Gofrik'i denedim ama Tambol kadar sevmedim😅Lifalif Bitter gerçekten efsane bir ürün😊

      Sil