KASIM AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2020

 


Kasım ayını da geride bıraktık.Bu da aylık bitenler yazısı geliyor demek😁 Kasım ayında, birkaç aydır çok fazla mücadele ettiğim sivilce problemime artık bir dur demek istediğim için, önceden verilen tedaviye tekrar başladım.Antibiyotikli bir tedavi değildi benimkisi.Daha doğrusu doktor sormuştu ama ben istemeyince birkaç kullanımlık antibiyotik vermişti.Şu sıralar hastaneye gidemeğim için antibiyotiği tekrar almam mümkün değildi ama ben hayatımda bu kadar fazla ve zor iyileşen bir sivilcelenme dönemi yaşamadığımdan bir antibiyotik takviyesinin iyileşmeyi hızlandırabileceğini düşünüdüm.Ama maalesef almam mümkün olmadığından eski kullandığım krem ilaçlardan aldım.Normal tedavi sürecime göre çok daha yavaş iyileşti ama en azından yeni sivilce oluşumunun önüne geçti.Bu süreçte cilt makyaj ürünü olarak çok bir şey denememeye karar verdim.İlaçlar cildimi çok kuruttuğundan arada maske yaptım.Geçtiğimz ay çok cilt ürünü deneyemesem de bolca bakım ürünü bitirdim.Hatta daha önce bitenlerde olmayan birkaç ürün de var.Hemen yorumlamaya başlayayım.




Dove Nemlendirici Bakım Sırları Canlandırıcı Bakım Şampuan*- Japon kadınların bakım ritüellerinden esinlenen Dove Canlandırıcı Bakım, lotus çiçeği ve pirinç suyu özü içeren formülü ile saçlarınızın canlı ve parlak kalmasına yardımcı olur.Saçlarınız ışıltısını kaybetmez.Dove'un şampuanlarını çok seviyorum.Saçı gerçekten çok iyi nemlendirdiğini düşünüyorum.Bu Nemlendirici Bakım Serisi de sık sık alıp kullandığım şampuanlardan.Bir ara standına bakarken bir ürününün üzerinde lotus çiçeği ve pirinç suyu özünü görünce acayip dikkatimi çekti.Arkasını okumamıştım ama bana uzak doğuyu anımsattığı ve bu içerikleri de bakım ürünlerinde çok beğendiğim için denemek istedim.Pirinç özünün cilde bolca faydası olduğunu biliyorum ama saçımda sanırım ilk kez denedim.Lotus çiçeği de her zaman dikkatimi çeken bir içerik olmuştur ama onu da henüz denemedim diye biliyorum.İkisini bir arada görünce alıp denemek istedim.Kokusu meyvemsi gibi.Yapısı ise oldukça yoğun kremsi bir yapıda.Diğer avokadolu şampuanı kadar derin nemlendirmedi ama yine de iyi bir nem sağladı ve saçımı güzel temizledi.Ben aşırı parlaklık sağlama etkisini de göremedim ama etkilerinin saça geçmiş olduğunu düşünüyorum.Şampuanı kullanırken ufak bir kepeklenme problemi yaşadım ama sebebini bilemeyeceğim.Aslında içerik olarak sevsem de tekrar almayacağım sanırım.Bunun yerine serideki diğer şampuanları denerim ama sanırım sonunda yine avokadoluya döneceğim.Bu arada bu şampuanlar 600 mllik oluyor ve indirimde yakalandığında oldukça ekonomik oluyor ve baya gidiyor.

Morfose Coconut & Argan Saç Kremi*- Yıpranmış saçlar için saç kremi,Omega 9, Omega 6 ve E vitamini bakımından zengin olan mucizevi argan yağı ile zenginleştirilmiş özel formülü sayesinde saç tellerine derinlemesine nüfuz ederek saçın etkili bir şekilde bakımının yapılmasına yardımcı olur.Hindistan cevizi özü, hissedilir yumuşaklık ile saçların kolay taranabilmesine destek olur.Kremsi dokusu saçı ağırlaştırmadan canlılık hissi verir.Yıpranmış ve kuru saçların kullanması için idealdir.Watsons'ta hayvan deneyi yapmayan uygun fiyatlı bir markanın saç kremini aradım durdum.Bir türlü bulamıyorken birden Morfose'un saç kremlerini görünce hemen inceledim.Daha önce şampuanını kullanmıştım ama saç kremini denememiştim.Bu krem de argan ve hindistan cevizi içerikli olunca saça iyi gelebileceğini düşünerek aldım.İçerisinde faydalı daha birçok şey varmış.Üründe benim ilk dikkatimi çeken şey kokusu oldu.Ben küçükken Ülker Stars diye sütlü-meyveli bir şeker vardı, kokusu aynı onlara benziyor.Yapısı bildiğimiz krem gibi.Duruladıktan sonra saçları yumuşacık yapıyor,sağlıklı parlak bir görüntü sağlıyor ve saçlar daha kolay taranıyor.Gerçekten saça uzun süreli bir bakım yapmışsınız gibi saçların daha canlı görünmesini sağlıyor.Çok beğendim.Tekrar alabileceğim ürünlerden.

Emotion Deodorant Spray Ocean Fresh*- 24 saat etkili, pudrasız, leke bırakmaz.Kullandığım en iyi deodorant spreylerden.Çok terleme problemim yok ama deodorant kullanmayı seviyorum.Spor yaptığım zamanlarda yada yazın dışarda uzun işim olduğu dönemlerde çok iyi etki sağlıyor.Islaklığı önlemiyor ama kokuyu önlüyor.Kokusu aşırı güzel, pudra gibi temiz bir kokuya sahip.Sanırım biraz da bu yüzden sevdim ürünü.Koyu kıyafet üzerinde gerçekten beyazlık bırakmıyor.Çok memnun kaldığım bir ürün hatta yedekledim.

Rival de Loop Clean & Care Misel Teknolojisi Barındıran Yüz Yıkama Jeli*- İsminden de anlaşılacağı üzere misel su içeren bir yüz temizleme jeli.Kokusu bana Nivea ürünlerini anımsattı,pudramsı hoş bir kokusu var.Yapısı yoğun jel.Aslında misel içerikli ürünleri çok severim güzel temizlediği için.Ama bu ürünle anlaşamadık.Ürünü günlük temizleyici olarak kullandığımda cildimi kuruttu.Makyajlı cildimi tam temizlemedi.Ama en kötüsü çok kötü sivilcelenme yaptı.Bu ürünü kullandığım dönemlerde çok ve büyük sivilceler oluşmaya başlayınca bıraktım ve fırça temizliğim için kullandım.Fırçalarımı da çok iyi temizlemedi ama o şekilde ürünü bitirmek istedim.Memnun kalmadım.

Love Alpha Rimel Seti Transplanting Gel- Bu ürün bir set şeklinde geliyor.Biri fırçasında kirpiklere ekstra fiber kıl olan ve kirpiklere kıl ekleyen bir ürün diğeri de bu kılları sabitlemeye yarayan rimel.Bu seti bir Çin sitesinden almıştım.Birlikte kullanıldığında gerçekten çok başarılı sonuç veriyor.Kirpikleri çok daha uzun gösteriyor.Bu ürünse tek başına kirpikleri daha belirgin ve siyah gösteriyor.Tek başına da güzel bir üründü.


4x Rituel de Beaute Burun Bandı*- Her zaman kullandığım siyah nokta bandı.Burun üzerine tamamen yerleşip çoğu siyah noktaya ulaşıyor ve ulaştıklarını derinlemesine temizliyor.Cilt üzerindeki pürüzlü görünümü geçiriyor.Ben de tahriş vs de yapmıyor.

Rituel de Beaute All Black Burun Bandı*- Rituel de Beaute'nin diğer burun bandından memnun kalınca bu yeni çıkan aktif karbonlu siyah maskesini de denemek istedim.Diğeri kadar başarılı bulmadım.Bu da siyah noktaları temizliyor ama az gözeneğe ulaşıyor.Yalnız ulaştığı tek tük siyah noktaları kökten temizlediğini fark ettim.Bu etkiyi bütün siyah noktalara ulaşıp gösterse çok başarılı bir ürün olurmuş.Bu arada ben bu tarz burun bantlarını cilde yerleştirdikten sonra üzetine havlu ile bastırıyorum.Bunda öyle yaptığımda havluya siyah leke geçti😑

Rituel de Beaute After Sun Mask*- Bu yaz tatil matil olmayınca mecbur evde denediğimiz bir maske oldu😄 Ürün güneş sonrası cildi nemlendirmeyi  ve yatıştımayı vaad eden bir kağıt maske.Ben sadece nemlendirme açısından kullandım ve beğendim.Güzel nemlendirdi ve nem bir müddet kaldı.Bu ürün aslında yazın buzdolabında saklanıp güneşlenme sonrası uygulandığında gerçekten mükemmel olur ve etkileri daha iyi görülür.

Bee Beauty Disney Minnie Mouse Firming Sheet Mask*- Uygun fiyatlı kağıt maske bulmak zor olduğundan elim hep bunlara gidiyor.Wow denecek etkisi yok maskenin ama anlık güzel nem veriyor.Biraz da cildin esnekliğini artırdığını düşünüyorum.Uzun süren ve kalıcı etkisi yok.Bir de kokusunu çok beğenmedim.


Watsons Mini Heat Pad- 10 saate kadar dayanıklı ısı bandı.Kendini ısıtan bant olarak geçiyor.Pratik ve her zaman her yerde kullanım için uygun.Bu ısı bandı durmadan ısı üretir ve sizi 10 saate kadar sıcak tutar.Özel mini boyu, gerektiğinde regl ağrısını rahatlatmak ve yatıştırmak için karın bölgesine yapıştırmak ve kışın, dışarıda kaldığınız zaman içerisinde kullanmak için uygundur.Bu tarz ısı bantlarını genellikle kas ağrılarım için kullanıyorum.Şu yazımda da belirtmiştim bir müddet sırt ağrım oldu geçtiğimiz ay.Çaresini bulamayınca bu ısı bandını denedim.İlk saatler çok etki etmedi ama bir müddet sonra ağrıyı hafifletti.Bu bant diğer bantlara göre bana daha iyi geldi.Diğerinin içinden 2 tane çıkıyor ve fiyatı yüksek, bundan 5 tane çıkıyor ve daha uygundu.Diğeri daha büyük sadece ama bunun genişliği bana yetiyor.

Mendiva Islak Havlu- Alkol ve paraben içermez.İçerisinde 56 adet ıslak mendil var.Hızla tükettiğim bir ürün.Ürün swatchlarını silmek için, kullanacağım acil bir şey varsa paketi silmek için, masaya bir şey dökülünce silmek için elimin altında bulunuyor.A101'de satılan bu mendili beğenerek kullanıyorum açıkçası.Hem içerisinden bolca ürün çıkıyor hem mendiller büyük hem de yumuşacık ve dayanıklı.Diğer ıslak mendillere göre daha iyi ve kullanışlı.

3x Blume Mendil- Üzerinde hijyenik yazıyor ama o konuda etkili mi bilemiyorum.Bildiğimiz sıradan mendil.Yapısı yumuşak,ince,dayanıklılığı çok iyi değil ama idare eder.Paketlerinin desenleri güzel olduğu için arada değişiklik oluyor bu tarz mendil almak.Masamda ıslak mendilimin yanında bulunduruyorum her zaman.

Benim kasım ayında bitirdiğim ürünler ve yorumlarım bunlardı.Umarım aralarında merak ettikleriniz varsa faydalı olmuştur.Mutlu hafta sonları🧡

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bim'in burun bandını çok seviyorum. 2020'de düzenli olarak tükettiğim tek ürün oldu. :)

    YanıtlaSil