PASTEL PRO FASHION STARDUST HIGHLIGHTER İNCELEME YAZISI

 


Herkese merhaba🧡

Aydınlatıcı artık makyaj malzemelerimiz arasında olmazsa olmaz bir parça.Ben günlük makyajımda çok kullanmasam da arada makyajıma değişik bir hava katması açısından tercih ediyorum.Özellikle yaz makyajlarımda daha bronz aydınlatıcıları tercih ederken kış makyalarımda daha soğuk tonlu, gri yada beyaza kaçan tonlar makyajıma daha değişik bir hava kattığı için arada kullanmayı seviyorum.Cilt makyajımı da genellikle açık renkte yapınca aydınlatıcılarımı da bu tonlarda tercih ediyorum.Elimde bronz aydınlatıcılardan çok genellikle soğuk tonlarda aydınlatıcım var.Aslında çok soğuk alt tona sahip olmasa da Pastel'in Stardust aydınlatıcılarından yine açık bir renk var elimde ve kış makyajlarıma bir tık daha yakışıyor.Bu yazımda sizlere bu ürünü detaylı anlatacağım.



Pastel'in çıkardığı her seriye bayılıyorum.Bu Stardust Highlighterları çıktığında da Cherijamu ile merak etmiştik.Aslında sade bir tasarıma sahip ama Pastel'in aydınlatıcı üzerine çalışıp böyle bir seri çıkarması bizi meraklandırmıştı.Ürünün dışı kırmızı ve üzerinde 'yıldız tozu' temasını anımsatan yıldız desenleri var.Açtığımızda ise üst kısımda bir ayna ve alt kısımda ise aydınlatıcı var.Aydınlatıcıya da çok tatlı, kabartmalı yıldız desenleri çizilmiş.Sanırım bu kısımla bizim gönlümüz çelindi😄 Oldukça sade ama bir o kadar da şirin bir tasarıma sahip yani.Ürünü yapı olarak incelediğimizde yumuşacık, kadife gibi bir yapısı var.Çok ince bir pudra yapıya sahip.Sert yapıda değil ve sanki krem gibi bolca ürün geliyor denediğinizde.Sadece biraz tozutuyor.Pigmentasyonu ise çok yüksek.Direkt rengi ve yansımayı veriyor.Elle uygulamada zaten %100 renk veriyor ama fırçayla da pigmentasyonu iyi.Yansıması biraz metalik durduğu için iyice dağıtmak gerek.Elle dağıtmada biraz uğraşmak gerekiyor daha doğal bir görünüm elde etmek için ama fırçayla çok daha kolay dağılıyor.Yelpaze fırçaya ürün biraz az geldiği için az belli olduğundan bir miktar daha fazla ürün alıp uygulamak gerek.Yansıması, bolca uygulandığında metalik duruyor ama dağıtıldığında biraz daha doğal bir görünüm yakalanabilir.İçinde bolca sim var ve çok ışıkta bu sim görüntüsü çok az belli oluyor.Az uygulanıp dağıtıldığında aşırı ışıl ışıl ve çok yansımalı değil de daha hafif yansımalı doğal bir ışıltı katıyor.Kalıcılığı ise iyi.Gün boyu inceleyemedim ama kaldığı süre boyunca iyiydi.Bu arada üründe çok hafif, dışarıya kokusu gelmeyecek kadar hoş bir parfüm kokusu var.Çok pigmentasyonlu bir ürün olduğundan ben bolca dağıtıp kullanmayı tercih ediyorum.Genelde aydınlatıcıyı alnıma ve çeneme de uygulasam da bu ürünü sadece elmacık kemiklerimin üzeri ve burnumun ucuna uygulamak için kullanıyorum.Bu şekilde kullandığımda daha iyi sonuç alıyorum.

Pastel hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Bendeki rengi;

320- Açık bej rengi.Uygulandığında beyaza yakın duruyor.Açık tenli olmama rağmen bana bile açık kalıyor renk dağıtılmadığında.Daha çok açık tenlilerin kullanabileceği ve kış makyajlarına yakışabilecek bir renk.


Üstteki ürünün dağıtılmamış, alttaki dağıtılmış hali.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. ben nedense pek sevemedim bunu ilk çıktığında almıştım tam olarak hala duruyor pigmenti bana az geldi the balmın üstüne tanımam galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya bana da baya pigmentli geldi hatta elimle dağıtamadım😄The Balm'ınkisi gerçekten iyi🙂

      Sil
  2. Tam benlikmiş benim ten rengime uygun anladığım kadarıyla ama bil bakalım ben neden kullanamam. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerjin olmasa tam senlik bir ürün olabilirdi😑

      Sil