KISS BEAUTY MATTE LIPSTICK İNCELEME YAZISI


Kış gelirken koyu makyaj malzemeleri de çekmecelerden çıkmaya başladı.Hemen hemen her tür makyajı severim genelde.Koyu makyaj da sıkça kullanamasam da sevdiğim makyaj türlerinden.Kendim yapmayı tercih etmem ama makyaj videolarında denenen bu tarz koyu makyajları seviyorum.Özellikle koyu tonlarda rujlar bu mevsimin makyajlarına çok yakışıyor.Bir de tabi ki mat formül tercih ediliyor bu dönemlerde.Bu yazımda da sizlere tam bu kış makyajlarına yakışabilecek bir rujdan bahsedeceğim.



Daha önce Kiss Beauty markasını duymamıştım.Bu rujla ilk defa tanışmış oldum.Ürün klasik rujlardan, asansörlü, çevirerek açılıp kapanan tarzda bir tasarıma sahip.Nemlendirmeyi vaat eden mat bir ruj.Yapısı ne çok yumuşak ne de sert.Sürerken çok zor sürülmüyor ama nemlendirme etkisi olan bir ruj olduğu için daha rahat sürümü olabilirdi.Bu tarz hem nemlendirme etkisi hem de mat bitişi olan rujların sürümü diğer mat rujlara göre daha iyi olur aslında.Sanırım bu nemlendirme etkisini birkaç katta veriyor.İlk kattan sonra sürümü biraz daha kolay oluyor.Birkaç kat uygulanınca bitişi mat olsa da çok az nemli bir his de kalıyor.Yapış yapış yada çok kuru bir his bırakmıyor.Ürün tek katta renk vermiyor.Birkaç kat uyguladıktan sonra bile biraz boşluk kalıyor.Renk de koyu olunca bu boşluklar daha çok belli oluyor.Bu yüzden pigmentasyonunun iyi olduğunu düşünmüyorum ama orta diyebiliriz.Bir iki sürümde rengini tamamen belli ediyor.Kalıcılığı ise beklediğimden iyi çıktı.Gün içinde ruj tamamen kalmasa da rengi kalıyor.Genel olarak ekstra özelliği olmayan bir ruj.Çok koyu yapılı mat rujlara göre nemlendirme etkisi bir tık daha iyi diyebileceğimiz mat bir ruj.Koyu rengi de güzel ama nude yada soğuk nude tonları daha hoş durabilir.

Kiss Beauty'nin hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.Ama üretim yeri Çin yazıyor paketinin üzerinde.


Bendeki rengi;

12- Rengi koyu mor-mürdüm rengi.Uyguladıktan sonra boşluk kalmasa tam uygulamada hoş durur.


Üstteki tek kat sürülmüş, alttaki birkaç kat uygulanmış hali.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




 

Yorum Gönder

2 Yorumlar