RITUEL DE BEAUTE ALL BLACK SİYAH NOKTA VE KİR TEMİZLEYİCİ BURUN BANDI İNCELEME YAZISI

 


Gözenek ve özellikle siyah nokta problemi olanlar için burun, T bölgesi bantları olmazsa olmaz cilt bakım ürünlerinden oluyor.Bende de siyah nokta problemi olduğu için burun bantlarını haftada bir yada iki kez mutlaka kullanıyorum.Şu zamana kadar etkili ve siyah nokta problemimi kökünden çözen tek ürün kullandım ama ona da artık ulaşmam mümkün değil ve düzenli de kullanmak gerekiyor.Bu ürüne ulaşamadığımdan çözüm olarak haftalık burun bandı uyguluyorum burun üzerimdeki siyah noktalar için.Bunun için birçok markanın çeşit çeşit ürününü denedim ama içlerinde en beğendiğim Rituel de Beaute'nin beyaz olan burun bantları olmuştu.Son zamanlarda bir de siyah burun bandı çıkardıklarını öğrendim.Bim'e gelince de denemek için aldım ve bu yazımda sizlere bu burun bandının incelemesini paylaşacağım.



Aktif karbon teknolojisi sayesinde,cildinizi siyah nokta, kir, makyaj artığı, yağ ve diğer kalıntılardan arındırır.Üst düzey emici özelliği sayesinde,normal bantlara oranla daha iyi temizlik sağlarken,sebum oluşumuna karşı etkilidir.Ürün tamamen siyah temayla üretilmiş.İçerisinden çıkan burun banları da siyah ve 6 adet burun bandı içeriyor.Karbon içeren ürünlerden mucizevi etki bekliyorum.Sanki hangi sorun için üretildiyse o konuda %100 etki sağlayacakmış gibi geliyor.Özellikle cilt,gözenek temizliği ve beyazlatma etkilerinin baya belirgin olmasını bekliyorum.Bu tarz karbon içerikli kullandığım bazı ürünlerden memnun kaldım.Bu üründen de diğer banda göre çok daha iyi bir performans bekledim.Öncelikle yapısından bir incelemeye başlayalım.Kalın, kağıt gibi bir yapısı var.Buna rağmen tamamen ıslatılmış burun yüzeyine uygulanıp bir havlu yardımıyla bastırılınca burnun yüzeyini kaplıyor.Sadece girintili kısımlarda biraz zor oluyor oturması.Bekletip kuruduktan sonraki hali çok kuru değil.Bandı çıkarırken de diğer burun bandına göre bende çok daha kolay çıktı.Sanırım tam cildin yüzeyine ve siyah noktalara yapışamıyor bant.Böyle olunca da siyah noktaların hepsine ulaşamayıp derinlemesine temizleyemiyor.Bende çok fazla etki etmedi.Bandı çıkardıktan sonra siyah noktalarımın çoğu duruyordu.Sadece cilt yüzeyindeki pürüz gitmişti.Ürün çok az gözeneğe ulaşıp, çok çok az siyah noktayı derinlemesine temizleyebiliyor.Diğer burun bandı kadar iyi temizleyemiyor.İlk çıkan burun bandı bu banda kıyasla çok çok daha iyi temizliyor.Bu aktif karbonlu olan ise cilt yüzeyindeki pürüzü, kiri ve ölü deriyi temizliyor sadece.Benim yine tercihim beyaz olan burun bandından yana olur.

Rituel de Beaute hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Gratisten aldigim bir tane vardi cok begenmemistim. Bunu da bir deneyeyim cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rituel de Beaute'nin burun bandı çok başarılı tavsiye ederim☺

      Sil