BEE BEAUTY DISNEY MINNIE MOUSE KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI


Bee Beauty'nin Minnie temalı maskelerini gördünüz mü? 😍Çok şirin duruyorlar ama indirimsiz fiyatları 10 lira.Şu sıralar uzun zamandır indirimde ve 5 liraya düşürdüler ben de fırsatı değerlendirip iki çeşidinden de aldım.Daha önce Bee Beauty'den kağıt maske denemiştim ve beğenmiştim.Bu da öyle çıkar diye tereddüt etmeden aldım.Bu yazımda sizlere bu maskelerden bahsedeceğim.




Maskelerin kağıtları kalın kumaş yapıda ve tüm cildi kaplıyor.25 mllik bir maske.Çoğu kağıt maske gibi 15 dakika bekletilip çıkarılıp kalan ürün masajla cilde yediriliyor.Losyonlarının yapı ve renkleri de hemen hemen aynı.Çok hafif neredeyse su gibi bir kıvamda.Rengi de şeffaf beyaz arasında.Maskeyi cildinizden çıkardıktan sonra losyonlar hızla emiliyor.Fazladan ürün çok az kalıyor pakette.Kalan ürün tekrar bir DIY maske yapmak için yeterli olmadığından ben günlük essence olarak kullanmayı tercih ettim.İki maskenin ortak vaadi hyaluronik asit,gliserin ve pantenol ile formüle edilerek cildi nemlendirmesi.İkisi de bu konuda başarılıydı.Çeşitlerin özelliklerine bakalım.


Refreshing- Mentol ile zenginleştirilmiş özel formülü cildinizi ferahlatmaya yardımcı olur diyor.Gerçekten maskeyi uyguladıktan sonra ciltte acayip bir ferahlık hissi oluşuyor.Sanki cildinizde buz gezdiriyormuşsunuz gibi.Arkasına bakmadan uyguladım maskeyi ve acaba bu tarz bir etkisi var mı dedim.İçerdiği mentol sayesinde cildi ferahlatıyormuş.Uzun zamandır kağıt maskelerden sonra cildimdeki kızarıklıklar geçmiyordu ama bu maskeden sonra kızarıklık olmadı ve cildimi tahriş de etmedi.Çok güzel nemlendirdi ve ağır, yapış yapış bir his bırakmadı.Ürünün kokusu da pudramsı hafif bir koku.


Firming- Rezene özü ile zenginleştirilmiş özel formülü cildin sıkılaşmasına yardımcı olur diyor.Cildimi sıkılaştırmasından ziyade esnekliğini bir tık artırdığını gözlemledim ama gözenekleri sıkılaştırma konusunda başarılı değildi.Uygulamadan sonra gözenek görünümüm aynıydı.Bunun dışında cildimi yapış yapış bırakmadan güzel nemlendirdi ve nemli bir görünüm kazandırdı.Bu nemli etki uzun süre cildimde kalmasa da maske sonrası bir müddet cildin nemli görünmesini sağladı.Kokusu şekerli gibiydi ama biraz yanmış şeker kokusuna benzeyen bir kokuya sahipti.

Bee Beauty hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.

Ürünlerin içeriği hakkındaki bilgi yukarıdaki iki resimde mevcuttur.


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Ambalajları çok tatlıymış. İndirimde denk gelirsem ben de alayım :)

    YanıtlaSil
  2. Maske yapmıyorum, hiç öyle alışkanlığım da yok. :D Ama bunlar çok tatlı, denk gelirsem denemek isterim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli indirimdeyken alıp dene bence😍

      Sil
  3. Çok seviyorum böyle minnoş şeyleri 😍😍😍

    YanıtlaSil