HAZİRAN FAVORİLERİM 2021 (DİZİ,KOZMETİK,YOUTUBE,ATIŞTIRMALIK)

 


Merhaba~

Artık yazı tam hissedeceğimiz temmuz ayına girdik.Aslında temmuza gelmeden bile yaz iyiden iyiye kendini hissettirdi.Benim yaşadığım yer ciddi anlamda sıcaktı.Sizlerin oralarda durum nasıl?Yaz benim en sevdiğim mevsim aslında ama yaşlandıkça sıcaklar dokunuyor sanırım😄Yine de seviyorum bu mevsimi.Artık çok şükür yasaklar da kalktı ve aşılanma da hızlanınca artık yazın tadını doyasıya çıkarabiliriz.Geçtiğimiz ay yine yasakların olduğu bir dönem olduğu için yine vaktimi bolca evde geçirdim.Bolca kitap okudum, belgesel ve dizi izledim.Hepsi de merak ettiklerimden olunca baya keyif aldım.Bunlar arasından favorilerim olanları da bu yazımda sizlere anlatacağım.Dilerseniz başlayalım.

Dizi Favorilerim;


Masumlar Apartmanı- Geçtiğimiz sezon Türk dizileri piyasayı salladı diyebiliriz.Ben çok fazla izlemiyordum ama Masumlar Apartmanı'nın fragmanını merak edip başladıktan sonra tüm sezon bırakamadım.Psikiyatrist Gülseren Budayıcıoğlu'nun hastalarından olan bir ailenin hikayesi anlatılıyor dizide.Annelerinin, çocukluktan beri uyguladığı fiziksel ve psikolojik şiddet yüzünden takıntılı temizlik hastası olmuş ve bu yüzden evden dışarı adım atamayan kız kardeşlerin ve yine bu kardeşlerin asla onsuz yapamadıkları oğlan kardeşlerinin hayatları anlatılıyor.Dizi oyuncuları karakterleri o kadar güzel oynuyor ki yeri geliyor yaşadıkları şeyler için karakterlere çok üzülüyor yeri geliyor yaptıklarından dolayı kızıyorsunuz.Normalde psikolojik türde ne dizi izleyebilirdim ne de kitap okuyabilirdim ama Kırmızı Oda'dan sonra biraz aşınca bu diziyi kaçırmadan izledim.Gerçekten çok hüzünlü bir hayat hikayesi.Dizi o kadar sardı ki hayatlarının anlatıldığı kitabı da okudum.Dizi sezon boyunca çok güzeldi ama sezon finalini ayrı bir sevdim.Beni baya ağlattı.İkinci sezonu dört gözle  bekliyorum.


Signal- Kore dizilerinde Romantik-Komedi türünden Polisiye-Aksiyon türüne geçiş yaptığımdan beri dizilerden daha çok keyif alıyorum.Daha heyecanlı oluyor ve dizinin hikayesinde bir amaç oluyor.Bu türde dizileri sevdiğimi paylaşınca birçok kişiden Signal'i izlemem konusunda tavsiye geldi.Nihayet geçtiğimiz ay izledim.Resmen bir solukta izlenebilecek inanılmaz sürükleyici bir dizi.Biraz konusundan bahsedeyim, detaylı anlatacağım daha sonra.Lee Jae Han, bir davayı açıklığa kavuşturmak için bu davanın peşinden senelerce koşan bir dedektif.Ama bu davanın doğru sonuçlanmasını istemeyenler olduğu için Lee Jae Han'ı 2000 yılında öldürürler.Park Hae Young da 2015 yılında zaman aşımına uğramış davalarda görevli profil uzmanıdır.Bir gün tesadüfen eline Lee Jae Han'ın telsizi geçer.Bu telsizle geçmiş gelecek arasında iletişim kurulur ve masum insanları kurtarmak için bu iki hatta  dedektif Cha Soo Hyun'la birlike üçlü çalışırlar.Ayrıca hem o davayı çözmek hem de Lee Jae Han''ı da kurtarmak isterler.Bu tarz konusu olan Life On Mars diye bir dizi daha önce izlemiştim.Hatta bitirdikten sonra böylesini bir daha bulamam diyordum ama Signal de o kadar iyi çıktı.Çok başarılı bir dizi.Bu türe merakınız varsa izlemenizi tavsiye ederim.Bana tavsiye edenlere de çok teşekkür ederim.

Kozmetik Favorilerim;


Makeup Revolution Friends Monica Shadow Palette*- Revolution'ın işbirlikleri gerçekten çok iyi oluyor.Friends serisini çıkarınca da ürünler baya ilgimi çekti açıkçası.Birçok far paleti seçeneği çıkarmışlar.Renkler de oldukça güzel.Monica paletin içindeki renkler genellikle sıcak tonlu ve hem günlük hem de özel makyaja gidebilecek birçok renk var.Açıkçası renklerin hepsine bayıldım.Hatta ışıltılıları bile sıkça kullanıyorum.Bir de farlar inanılmaz pigmentli ve dağılımı çok kolay.Renklerin birbirleriyle uyumuna da bayıldım.Çok hoş bir palet olmuş.

Maybelline The Falsies Push Up Angel Mascara- Bu rimelin fırçası diğer rimel fırçalarına göre oldukça farklı.Tamamen plastik ve tek taraflı.Kılları kısacık.Fırçanın şekli dışa doğru uzadığı için dış kısımdaki kirpikleri çok güzel belirginleştiriyor.Genel olarak etkisi ise kirpikleri çok güzel belirginleştirmesi ve topak topak görünüm olmadan yoğunlaştırması.Bir de kirpikleri tek tek çok güzel ayırıyor.Günlük kullanım için çok başarılı bir rimel.Uzun zamandır sadece bu rimeli kullanıyorum.

Youtube Favorilerim;


Hanan Al Badri- Kanalın sahibi şu sıralar Kore'de yaşayan bir Fransız.Videolarını beğenme sebebim Kore'yi gerçekten çok iyi geziyor olması ve bilmediğimiz Kore'de bulunan çok güzel yerleri videolarında tanıtıyor olması.Bir de Kore'deki Ramazan vlogları da çok güzeldi.Farklı yerlerde iftar yaptığı videoları var ve bayıldım onlara.Bazen vloglarında Kore'nin sokaklarında gezerken siz de geziyormuş gibi keyif alıyorsunuz.İnsanın bu vlogları izlerken Kore'ye gidesi geliyor😄Geçtiğimiz ay bolca bu vlogları izledim.


Atıştırmalık Favorim;


Milka Gofree Çikolatalı Gofret- Benim mesleğim kesinlikle -eğer varsa- çikolata gurmeliği olmalıymış 😄Instagram'dan takip ediyorsanız tam bir çikolata canavarı olduğumu biliyorsunuzdur😄 Çeşit çeşit çikolata denemeyi çok seviyorum.Aslında deneyip deneyip yine favorilerime dönüyorum ama yeni çikolatalar keşfetmek güzel oluyor.Genelde de çikolatalar arasında gofretleri bir tık daha fazla seviyorum.Sürekli aynı ürünü tatmak sıkıcı olduğundan arada bir dönüşümlü alıyorum.Geçtiğimiz ay da uzun süredir yemediğim Milka gofretlerden aldım tekrar ve bağımlısı oldum.Milka'nın çikolatalarını sevmem normalde ama gofretine bayılıyorum.Çikolatası daha az ama gofretiyle uyumu çok güzel olmuş.Gofreti de yumuşacık.Geçen ay bol bol yedim.Hatta yazarken canım çekti bir ara gidip tekrar alayım😄 Bu havalarda çok yenmediği için genellikle buzluğa atıp sonra tüketiyorum.O şekilde de çok lezzetli oluyor.

Haziran ayı favorilerim bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊 Sizlerin de aralarında beğendikleriniz varsa yorum bırakmayı unutmayın😉 Keyifli hafta sonları🌞

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Masumlar apartmanını ben de ilgiyle izledim. Oyuncular çok başarılıydı.
    Signal güzel görünüyor, merak ettim. :)
    Ben çikolatayı kışın severim. Yazın vazgeçilmezim dondurma. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeldi Masumlar Apartmanı👍Signali de tavsiye ederim.Ben yaz kış yerdim çikolata ama bu sene yazı çikolatasız geçireceğim sanırım😂

      Sil
  2. Signal dizisine bir kaç yerde rastlamıştım. Konusunun bu kadar ilgi çekici olduğunu unutmuşum. Bir ara mutlaka izlemeliyim. :)

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle çok tatlı ve keyifli bir yazı olmuş:))) Masumlar Apartmanı(Çöp Apartmanı) kitabı kesinlikle çok güzel. Psikolojik kitapları çok severim. Gülseren Budayıcıoğlu kitapları çok güzel, Kral Kaybederse kitabını özellikle tavsiye ederim:) Makyajla hiç ilgim yok diyebilirim, rimel yeterli benim için bir de cilt bakım ürünleri. Hiç makyaj yapmadan dışarı çıkıyorum:)) Çikolata ise bayıldığım ve çok sevdiğim, özellikle Ülker Çikolatalı Gofret en sevdiğim:))) Bu arada dizi olarak Şahsiyet'i izlemenizi tavsiye ederim, Türkiye'de en iyi diziler arasında kesinlikle, benim listemde ilk 5'te:))) Emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kral Kaybederse kitabını da görmüştüm.Psikoloji kitaplarına biraz daha alışınca bakabilirim😉Günlük hayatta makyaj kullanmamak rahatlık oluyor.Çikolatalı Gofreti ben de severim😍Şahsiyet dizisini merak ediyordum bir ara bakayım teşekkürler tavsiye için😉Teşekkür ederim❤️

      Sil