CIRE ASEPTINE SOFT VE YOĞUN KREMLERİN KARŞILAŞTIRMASI

 


Cire Aseptine, el kremi denince akla gelen ilk markalardan.Özellikle de ilk ürünlerinden olan, teneke kutu içerisinde tasarlanmış yoğun kremi hemen hemen herkes görmüştür.Bu üründen sonra nemlendirici krem konusunda farklı ürünler çıkarmaya devam etti.Hatta şu sıralar farklı ürünlere de el atmış durumdalar.Bu yazımda, Cire Aseptine markasını ilk kez tanıdığımız yoğun kremi ile daha sonra çıkardıkları Soft kremin karşılaştırmasını yapacağım.Aralarındaki yoğunluk ve nemlendirme farkını hep beraber inceleyelim.


Yoğun Krem

Yoğun olanın özelliklerini anlatarak başlayayım.Çiçek özlü krem olarak geçiyor.Sanırım bu seri tamamen bu şekilde adlandırılıyor.Yani hepsi çiçek özü içeriyor.Çok yönlü bakım özelliği ile mükemmel bir bakım kremidir.Cildi dış etkenlere karşı korur.Yoğun nem verme özelliği ile cilde yumuşak ve parlak bir görünüm kazandırır.Paraben içermiyor.Bu krem bana gurbette yaşayan akrabaların hediye olarak getirdiği kremleri anımsatıyor😄 O kremlerin de tasarımı böyleydi.Hatta yapısı ve kokusu aynı diyebilirim.Teneke kutuda olması biraz nostaljik olduğundan bu kremi tasarım açısından daha çok beğeniyorum.Ürünün yapısı aşırı yoğun baya katı.Çok da yağlı bir yapıya sahip.Ben sadece ellerimde denedim kremi.Cildi yüzeyden güzel nemlendiriyor, o anki kuruluğu alıyor ama cildi derinlemesine nemlendirdiğini düşünmüyorum.Bu kremi kullandığım dönem, bolca su ve deterjanla haşır neşir olduğum bir dönemdi ve kuruluk sürekli tekrarladı.Yani uzun süre nem sağlamıyor.Bir de çok yağlı olduğundan uygulandığı anda ve uzun bir süre elde yağlı bir his kalıyor ve her yere bulaşıyor.Yalnız ürünün kokusuna bayıldım.Çiçek kokusuna sahip ve o eski  kremlerin kokusunu anımsatıyor.Tasarım ve koku açısından bu kremi daha çok sevsem de günlük kullanım için biraz kullanışsız olduğunu düşünüyorum.Ama maske olarak kullanılabilir.Gece uygulanıp üzerine eldiven geçirildikten sonra maske gibi kullanıldığında cildi derinlemesine daha iyi nemlendireceğini ve cilde daha çok faydası olabileceğini düşünüyorum.Bu arada bu ürün 60 mllik.



Soft Krem

Soft kremin özellikleri ise; el, yüz ve vücut kremi olarak geçiyor olması, papatya özlü, e vitamini içeriyor olması.Bir de cilt tarafından anında emildiğini vaat ediyor.Bu da paraben içermiyormuş.Bu krem diğerine göre daha mini boyda 30 mllik.İkisinin de kapağını açtığınızda alüminyum bir koruma bandı var.Bu krem plastik kapta.Açtığınızda buram buram ürünün kokusu geliyor ve bunun kokusu daha çok meyveli.İki krem arasında bariz koku farkı var ve ben yoğun olanın kokusunu daha çok beğendim.İki ürünün kokusunun kalıcılığı da orta.Gün boyu kalmıyor tabi.Bu kremin yapısı diğerine göre çok daha hafif.Buna rağmen nemlendirmesi güzel.Cildi yumuşacık yapıyor ama bunda da biraz cilt yüzeyinde ürün kaldığını düşünüyorum.Diğerine göre daha hızlı ürün emiliyor ama yine de ciltte krem hissi kalıyor bir müddet.Ciltteki kuruluğu ve yıpranmayı çok önlemiyor.Ellerimiz sürekli suda sabunda olduğu için gün içinde sürekli tazelenerek kullanılabilecek bir krem.El, yüz ve vücut dediği için hepsinde denedim.Hepsinde de nemlendirmesi iyi.Ama karma-yağlı cilde sahip yüzde sivilcelenme yapıyor.Ben yüzde daha fazla kullanamadım bu yüzden.Aslında hafif yapısına rağmen nemlendirme etkisi fena değil ama yoğun nemlendirmiyor.Kış aylarında yada yoğun kuruluk yaşanan dönemlerde çok etki edebileceğini düşünmüyorum.





Yoğun olan kremin tasarımı ve kokusu soft olanın yapısıyla birleşirse mükemmel olur aslında😄Genel olarak ürünler kötü değil ama yoğun olanı daha çok kış döneminde kullanmayı yada dediğim gibi maske yapmak istediğimde kullanmayı tercih ederim.Soft ise daha çok günlük kullanım için.

Cire Aseptine hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar