BEE BEAUTY KİLLİ SABUN İNCELEME YAZISI


Cilt temizliğinde genellikle tercihim jel sabunlardan yana oluyor.Cildi çok kurutmadığından tercihim bu yönde ama artık bazı katı sabunlar o kadar güzel ki cildi yormadan ve yıpratmadan temizliyorlar.Jel temizleyicilerden genellikle memnun kalıyorum ama katı sabunlarda memnun kaldığım tek tük ürün oldu.Bunlardan biri de Bee Beauty'nin Killi Sabunu.Kili içerik olarak cilt bakımımda sık sık kullanıyorum.Sabunla birleşimi güzel olmuş.Bu yazımda size bu ürün hakkındaki deneyimlerimi paylaşacağım.


Doğal bir sabun olan kil sabunu içerdiği etkili bileşenler sayesinde cilt bakımı için çok yönlü bir sabundur.Cildi besler,sağlıklı bir görünüm kazandırır.Özellikle siyah noktalara karşı etkilidir.Derinlemesine temizlik vaat eden ve paraben içermeyen bir ürün.Kil cilt temizliği konusunda çok başarılı bir içerik.Bu sabunda da bu etkileri net bir şekilde görebiliyorsunuz.Ben kili genellikle cildimde fazla yağlanma ve siyah nokta problemi olduğunda cilt bakımıma katıyorum.Bu sabunla yıkadığım dönemde de cildimde gözle görülür şekilde siyah noktalarımın azaldığını fark ettim.Açıkçası hem fiyatı hem de katı sabun oluşundan dolayı çok etki beklemiyordum ama beni baya şaşırttı.Bunun yanı sıra gözenekleri de çok güzel arındırıyor.Cildi gerçekten tertemiz yapıyor.Bir de bana Gratis çalışanı 5 dakika bekleterek maske gibi de kullanabilirsiniz demişti ve o şekilde kullanınca daha etkili sonuç aldım.Ciltteki fazla yağı ise cildi kurutmadan dengeliyor.Yıkayıp duruladıktan sonra kuru bir histen ziyade cildi yumuşacık bırakıyor.Bu sabunu kullandığım dönemlerde cildimdeki problemlerde göle görülür şekilde azalma fark ettim ve cildim çok daha sağlıklı görünüyordu.Gerçekten çok başarılı bir ürün olmuş.Bu arada sabun baya büyük ve uzun süre gidiyor.Güzel de köpürdüğünden az ürünle bakım yapabiliyorsunuz.Kokusu da tertemiz ve rahatsız etmiyor.Aslında yaz aylarında cildimdeki yağı dengelemek için katı sabun kullanmayı düşünüyordum.Tekrar bu ürüne dönebilirim.Benim paylaştığım resimlerdeki ürünün eski hali.Ürün hala var ama paketi değişmiş.

Bee Beauty hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bloğunuz ne kadar tatlı. Bayıldım! Yüzüm için bakım yapma zamanı geldi. Ah o siyah noktalar... Sayenizde böyle ürünleri keşfedebiliyoruz. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😍Siyah noktalar sanırım hepimizin sorunu😪Faydam oluyorsa ne mutlu bana❤️Teşekkür ederim🥰

      Sil
  2. Cilt yönünden çok yönlü olması dikkatimi çekti. Paylaşım için teşekkürler! 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu özelliği çok iyi olmuş😊Rica ederim🥰

      Sil
  3. Tam da bugün aynı markanın keçi sütlü sabunu almıştım :) Güzel denk geldi :)

    YanıtlaSil