LOREAL SUPER LINER GEL INTENZA JEL EYELINER İNCELEME YAZISI

 


Kalem eyelinerlar daha kullanışlı görünse de ben jel eyelinerların daha rahat uygulanabilir ve kontrol edilebilir olduğunu düşünüyorum.Hem de kalem eyelinerlara göre çok daha iyi renk veriyor.İlk eyeliner uygulamalarımda kalem kullansam da, jel eyeliner denedikten sonra çok daha rahat olduğunu fark edince elim genellikle jel formda olan eyelinerlarıma gidiyor.Makyaj koleksiyonumda az bir yere sahip olsa da ürünler uzun süre gidiyor.Bu yazımda sizlere severek kullandığım jel eyelinerlarımdan biri olan Loreal Super Liner Gel Intenza'yı anlatacağım.



Biraz ürünün özelliklerine bakalım.24 saat kalıcı, yoğun jel eyeliner olarak geçiyor.Kolay kullanılabilir, yumuşak kıllı fırçaya sahip.Kolaylıkla ince ve kalın eyeliner çekilebilir diyor.Hızlı kuruyan formüle, yoğun renge ve ultra konforlu su geçirmez formüle sahip.Ürünün yapısından anlatmaya başlıyorum.Kullandığım jel eyelinerlar içerisinde en yumuşak yapıya sahip ürün.Fırçaya hemen geliyor ve uygularken ürün cilt üzerinde kayıyor.Uygulamak ve eyelinerı kusursuz bir şekilde çekmek çok kolay oluyor.Bu kadar yumuşak yapıda olmasına rağmen oldukça yoğun da.Pigmentasyonu çok yüksek ve tam renk veriyor.Bu yüzden de duruşu çok güzel.Ürünün kalıcılığı çok iyi.Hem göz kapağı üstüne hem de kirpik diplerini belirginleştirmek için uygulandığında ikisinde de göz altına akma yapmıyor.24 saat denemedim ama ürün gün içinde kullandığımda akma ve bulaşma yapmadı.Özellikle göz altına akmaması benim en sevdiğim özelliklerinden biri oldu.Ben üst kirpik diplerimi doldurmak için göz kapağının iç kısmına uyguluyorum kalem eyeliner gibi ürünleri ama çoğunda göz altına bulaşıyor.Bu üründe bu sorunu çok az yaşadım.O da benim uygularken yanlış uygulamamdan kaynaklıydı.Bu şekilde kirpik diplerime uygulama yaptığımda ürün yoğun renge sahip olduğundan kirpik diplerimi yoğun gösteriyor.Ürünün özelliklerinde de belirttiği gibi hızlı kuruduğundan göz altına hiç akmıyor ve bulaşmıyor.Ürün yanında fırçayla geliyor.Maybelline Jel Eyelinerlarla da aynı tip fırça gelmişti ürünün yanında ve bu kesimde ve incelikte fırçayla çok kolay eyeliner çekilebiliyor.Bu ürünün fırçası çok az daha uzun ve daha yumuşak kıllı.Çok kolay uygulama yapılailyor.Hem ince hem de kalın eyeliner çekmek oldukça kolay.Bir de kusursuz bir şekilde kuyruk da çekilebiliyor.Eyeliner uygulamak istediğimde elim bu fırçalardan başkasına gitmiyor.Ürün gerçekten çok güzel.Elimin sıkça gittiği eyelinerlarımdan.

Loreal hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.



Ürünün bendeki rengi;

01 Pure Black- Koyu bir siyah ve gözde de simsiyah duruyor.Silik bir duruşu yok.Mat da olduğu için ürün kuruduğunda hoş bir duruşu oluyor.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Eskiden Loreal markasını çok severdim ve rimellerini kullanırdım. Senin yazılarını okuyup tekrar ''hayvanlar üzerinde deney yapan/yapmayan'' markaları hatırlayınca içimden gelmiyor. Her yazında bunu özellikle vurguladığın ve hatırlattığın için ben kendi adıma teşekkür ediyorum:))) Her şeyi ayrıntısıyla yazmışsın, emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de almayı bıraktığım bir marka oldu bu yüzden.Rica ederim.Bu konuda yararım dokunuyorsa ne mutlu bana❤Teşekkür ederim🥰

      Sil
  2. oooooo bu pek iyi duruyooor :)

    YanıtlaSil