VERYME EYE LINER İNCELEME YAZISI | İNCE EYELİNER ÖNERİSİ

 


Eyeliner, artık yeni makyaj trendlerinde arka planda kalsa da ben bazen makyajıma eklemeyi seviyorum.Açıkçası yakıştığını da düşünüyorum ama dediğim gibi makyaj modası değişince ve eyelinerlar raflara kaldırınca her makyajımla kombinleyemiyorum.Arada kirpik diplerimi belirginleştirmek için de kullanıyorum.Tercihim de likit eyelinerlardan yana oluyor.Genelde eyeliner çekmeye ilk başlayanlar için kalem eyelinerlar önerilir ama ben likit eyelinerların daha rahat uygulandığını düşünüyorum.Bu yazımda da sizlere severek kullandığım bir likit eyelinerdan bahsedeceğim.




Oriflame'in içinde bulunan markalardan biri olan Veryme markasına ait bir likit eyeliner.Bu aslında ayrı ayrı satılan bir ürün.Eyelinerı ve rimeli ayrı alıp çok kullanışlı bir ürün yapılıyormuş ama ben sadece eyelinerı almayı tercih ettiğimden böyle küçücük kaldı😄Hatta kapağı yani eyelinerı sürmek için tuttuğum yer baya küçük bu yüzden tutarken kontrol etmesi biraz zor oluyor ama buna rağmen kolay eyeliner çekiliyor ve kullandığım eyeliner içerisinde, uyguladığımda en iyi sonuç aldığım ürünlerden.Fırçası incecik, neredeyse ip gibi,düz ve kıldan.Bu da sadece kirpik diplerine uygulama yapmak için yada incecik bir eyeliner çekmek için çok iyi oluyor.Ben özellikle ince eyeliner çekmek istediğimde yada kirpik diplerimi doldurmak istediğimde elim bu ürüne gidiyor.Bazen makyajıma sadece incecik bir kuyruk ekliyorum bu ürünle ve çok hoş duruyor.Hatta çok kolay ve dümdüz kuyruk şekli yapılabiliyor.Fırçası ince ve rahat kontrol edilebilir olduğundan eyelinerın kalınlığını da rahatlıkla ayarlayabiliyorsunuz.Ürünün bendeki rengi siyah ve uyguladığınızda tam rengini veriyor, soluk durmuyor.Hatta mat olduğu için daha güzel duruyor.Bu da üründe sevdiğim özelliklerden biri.Çünkü genelde kalem tarzı eyelinerlarda fırça çabuk kirleniyor ve ürünün rengi soluklaşıyor.Bunda öyle bir problem olmadı.Kalıcılığı ise iyi.Uzun süre kalıyor ama maalesef zamanla göz altlarına bulaşıyor ve gün içinde kontrol etmeseniz panda gibi dolaşıyorsunuz🐼 Sık sık kontrol isteyen bir ürün olsa da yine benim severek kullandığım ürünlerim arasında.Özellikle ince bir eyeliner arıyorsanız bir bakın derim.

Veryme hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.






Yorum Gönder

2 Yorumlar