BANILA CO IT RADIANT BRIGHTENING EXFOLIATOR FOAM CLEANSER İNCELEME YAZISI

 


Merhaba~

Banila Co It Radiant serisinden, elimde bulunan son ürünü bu yazımda sizlerle birlikte inceleyeceğiz.Bu serideki diğer yazılara şuradan ve şuradan ulaşabilirsiniz😊Bu yazımda bahsedeceğim, serideki cilt temizleme köpüğü.Serinin adından da anlaşılacağı üzere cildin tonunu açma ve aydınlatma etkilerine sahip.Toniğinde ve essenceinde bu etkileri az biraz fark etmiştim.Bunun da cildime olan etkilerini ve cildi temizleme konusunda başarılı olup olmadığını sizlerle paylaşacağım.



Ürün cilde parlaklık vermeyi, cildi ölü deriden arındırmayı vaat eden bir temizleyici.İçerisinde 10 beyaz çiçeğin karışımı bulunuyor.Bunlar; Hint Lotusu, Leontopodium Nivale,Japon Kayısı çiçeği,Freesia Refracta özü, Krizantem x Morifolium, Mor İris, Müge Kökü, Gül, Freesia Refracta, Mulan Manolyası çiçeklerinin karışımı.Ürünün yapısı yoğun köpük formda ve içerisinde çok minik ama bolca tanecik var.Bunlar cilde peeling etkisi yapıyor.Tanecikler ufak olduğundan ve cildi çok yormadığından günlük de kullanılabilir ama haftalık cilt bakımında peeling olarak da tercih edilebilir.Kuru bir şekilde kullanmak biraz cilde zarar verebilir mutlaka elde ıslatılıp köpürtülüp kullanılması gerek.Köpük olarak geçtiği için sanırım çok az bir ürün elde bolca köpürüp tüm cildin temizliğine yetiyor.Cildi kirden, yağdan ve ölü derilerden çok güzel arındırıyor ve çok güzel temizliyor.Özellikle de yağı çok güzel alıyor.Durulandıktan sonra kuru, gıcır gıcır bir his bırakıyor.Bu yüzden sonrasında bir nemlendirici kullanılabilir.Daha çok yağlı ciltlerin sevebileceği tarzda bir köpük.Bir de direkt makyaj çıkarmada denedim, çoğunu çıkarıyor ama yine de kalıntı kalıyor.Öncesinde makyaj, bir temizleme suyuyla temizlendiğinde ise geri kalan tüm makyaj kalıntısını tamamen çıkarıyor.Beyazlatma konusunda cildi duruladıktan sonra biraz cildin renginin açıldığını fark ediyorsunuz ama uzun süre etkili değil.Bunların dışında ürünün kokusunu çok sevdim.Çiçek kokusu içeren temiz bir kokuya sahip.Ürünü cildimin yağlı olduğu dönemlerde ve yaz aylarında kullanmayı daha çok seviyorum.

Banila Co hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.









Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. çiçeklerin isimleri ne kadar güzeel :)

    YanıtlaSil
  2. Bu markayı duymamıştım, sayende öğrendim:))) Makyajı hiç sevmiyorum ama cilt temizliği konusunda çok araştırırım. Cildim aşırı hassas ve kızarıyor o yüzden de her şeyi kullanamıyorum. Bu markaya bakacağım mutlaka, teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizde daha çok ürün çeşidinin bulunmasını umduğum bir marka😍Cilt temizliği çok önemli.Gün içinde makyaj yapmasak da temizliğe önem vermeliyiz.Bu ürünün içinde peeling tanecikleri olduğu için cildine iyi gelmeyebilir ama hassas ciltliler için üretilmiş temizleyicileri tercih edebilirsin😉

      Sil