BANILA CO IT RADIANT BRIGHTENING ESSENCE İNCELEME YAZISI

 


Geçtiğimiz ay inceleme yazısını paylaştığım Banila Co It Radiant Brightening Toner'den sonra aynı seriden Brightening Essence'i de inceledim ve bu yazımda size bu üründen bahsetmek istiyorum.Banila Co genel olarak sevdiğim bir marka.Çok fazla ürün denemedim markadan ama denediklerimden memnun kaldım.Özellikle bu serisi gerçekten çok güzel.Cilt tonunu açma özelliğine sahip ürün arıyorsanız bakabilirsiniz.Ben şu sıralar cilt bakım ürünlerinde cilt beyazlatmaya yönelik ürünler tercih etmiyorum ama bu seriyi merak ettiğim ve markayla da tanışmak istediğim için almıştım.Bu yazımda bahsedeceğim essencein özelliklerine bakalım.


Seri cilt tonunu aydınlatmaya ve açmaya yönelik ürünlere sahip.İçerisinde 10 beyaz çiçeğin karışımı bulunuyor.Bunlar; Hint Lotusu, Leontopodium Nivale,Japon Kayısı çiçeği,Freesia Refracta özü, Krizantem x Morifolium, Mor İris, Müge Kökü, Gül, Freesia Refracta, Mulan Manolyası çiçeklerinin karışımı.Tam olarak ayrı ayrı özelliklerini bilemeyeceğim ama büyük ihtimalle bu çiçeklerin cilt tonunu beyazlatma özelliklerinden yararlanılarak bu seri hazırlanmış.Çiçek içerikli ürünleri sevdiğimden bu ürünün bu içeriğe sahip olmasına bayıldım.Kokusu zaten çok güzel.Parfümü olsa kullanırım diyebileceğim kadar iyi.Yapı olarak ürün orta yoğunlukta.Toniğine göre bir tık daha koyu yapıda.Tam essence ürünlerin yoğunluğunda diyebiliriz.Ürün şeffaf ama sanki içerisinde inci yansımaları gibi minik beyaz yansımalar var.Bunlar ciltte sim-ışıltı gibi durmuyor tabi.Sadece cilde nemli bir görüntü sağlıyor.Ürünü cilde yaydıkça ürün daha çok, hafif nemlendirici kıvamına geliyor.Cildi nemlendirme konusunda orta halli diyebiliriz.Çok yoğun olmasa da nem sağlıyor ama kuru ciltlerin sevebileceği yada kış bakım rutininde kullanılabilecek kadar iyi değil.Toniğinden bir tık fazla nemlendiriyor sadece.Bir de bu nem uzun süre kalmıyor.Gelelim cilt tonunu açma özelliğine.Ben özellikle burun kenarlarım ve çene kısmımda ürünü daha yoğun uygulayarak gözlemledim.Düzenli kullanımda o kısımlardaki koyuluğu tamamen olmasa da giderdi.Görünümünü azalttı.Cildimin tamamında da gözlemledim ve cilt tonunu gerçekten açtığını ve beyazlık sağladığını gözlemledim.Şu sıralar cilt beyazlatma özelliği olan ürünleri çok kullanmasam da, ürün özelliklerini ciltte gösterdiği için beğendim.Yağlı ciltlerin sevebileceği ve hafif nemlendiriciye ihtiyaç duyulan dönemlerde kullanılabilecek güzel bir ürün.

Banila Co hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. çiçeklerin ismi ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarını ben de ilk defa duydum gerçekten çok güzeller😊

      Sil
  2. Ürünü merak ettim. Özellikle çok beyaz tenlilerin en büyük problemi bu renk farklılıkları. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda ürün arayanlar için güzel bir ürün gerçekten😉

      Sil
  3. Bu tarz ürünler hiç kullanmadım. Cildim çok kuru olduğundan ancak nemlendirici kullanıyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin ihtiyacına göre bakım yapmak en iyisi😉

      Sil