THE PUREST SOLUTIONS INTENSIVE PORE TIGHTENING & LIGHTENING SERUM | NIACINAMIDE SERUM İNCELEME YAZISI

 


Bugün sizleri harika bir ürünle tanıştıracağım.The Purest Solutions markasıyla Asit Maskesini kullandığımda tanışmıştım.Marka hakkındaki detayları ve yorumlarımı şuradaki yazımdan okuyabilirsiniz.Bugün ise sizlere, yine bu markaya ait olan mucizevi denebilecek bir ürün anlatacağım.Daha önce de bahsettiğim gibi kimyasal içeriği ön planda olan cilt bakım ürünlerine karşı biraz ön yargılıydım ama marka bu ön yargımı tamamen kırdı.Ürünleri o kadar iyi çıktı ki sanırım tamamen bu tarz cilt bakım ürünlerine yöneleceğim.Bugün bahsedeceğim ürün ise son dönemlerde popüler olan içeriklerden biri olan Niacinamide içerikli bir serum.Özellikleriyle anlatmaya başlıyorum.


Genişlemiş gözenek görünümünün azaltılması, cilt tonu eşitsizliklerinin dengelenmesi ve pürüzsüz cilt dokusu oluşumunu hedefler.Cilt bariyerinin güçlendirilmesi ve cildin sağlıklı bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.Cilt dokusu oluşumunu yumuşatır ve cildin canlı bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.Ürün yağlanma ve gözenek problemleri olan, akneye meyilli yağlı ciltler için.Sebum dengeleyici ve koyu leke-eşitsizlik giderme özelliklerine sahip.Niacinamide; cilt bariyerinin güçlendirilmesinde, sebum salgısının dengelenmesinde ve cildin yenilenmesinde etkilidir.Hiperpigmentasyonu azaltarak cildin aydınlık bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.Foto-yaşlanmaya karşı cildi koruyarak elastikiyet kaybına karşı koruyucu özelliktedir.Zinc PCA; sebum salgısının dengelenmesine ve cilt florasının düzenlenmesine yardımcı olur.Cildin nem ve enerji metabolizmalarında görev alarak cildin yenilenmesinde etkilidir.Söğüt Ağacı Ekstraktı; söğüt ağacı kabuklarından elde edilen bitkisel aktif cilt üzerinde salisilik asit benzeri etki gösterir, yatıştırıcı ve anti-bakteriyel özelliktedir.Amur Mantar Ağacı Ekstraktı; Phellodendron Amurense Bark Extract olarak bilinen Japonya, Kore ve Çin'de geleneksel tıpta yüzyıllardır kullanılan bitkisel aktif anti-bakteriyel ve anti-oksidan özellikte olup, cildin yenilenme sürecine katkı sağlar.Ürün paraben, alkol, parfüm ve renklendirici içermiyor ve vegan.


Yoğun yapıda olan serum formdaki ürün %5 Niacinamide ve %1 Zinc PCA içeriyor.Cilde oldukça faydalı içerikler.Zaten yukarıda ürünün özelliklerinde bunlardan bahsetmiştim.Niacinamide içerikle, ilk bu ürünle tanıştım.Ürün ilk sürüldüğünde yapış yapış bir his bıraksa da cilt tarafından hızla emiliyor.Sonrasında hafif nemli ve pürüzsüz bir his bırakıyor.Ciltte ağırlık yapmıyor.Cildi çok iyi nemlendirip parlaklık sağlıyor.Benim cildimin nem ihtiyacını karşıladı ve ekstra nemlendiriciye ihtiyaç duymadım.Özellikle karma-yağlı ciltlerin sevebileceği hafif bir nemlendirici olarak bile kullanılabilir.Cildi sadece dışardan değil cildin içinden nemlendiriyor.Yağlanma yapmıyor.Genellikle yağlanma olan dönemlerde bu ürünü kullandığım süre içinde cildimde yoğun yağlanma problemi yaşamadım.Yani sebumu dengeleme konusunda çok başarılı.Benim cildimde bu ürünü kullanırken net bir şekilde fark ettiğim sonuç cildimdeki ton eşitsizliğinin neredeyse tamamen yok olması oldu.Sanki cc krem gibi renk eşitleyici bir ürün uygulamış gibi ciltteki renk farkını zamanla gideriyor.Bir de cildimin çok daha canlı ve sağlıklı görünmesini sağladı.Hafif donuk bir görüntüsü vardı cildimin ürüne başlamadan önce ve o da bu ürünü düzenli kullandıktan sonra tamamen geçti.Gözenek görünümümde de hafif azalma oldu ama çok belirgin değil.Ben ürünü önerildiği gibi sabah akşam kullandım ve gerçekten vaat etiği bütün etkilerini cildimde fark ettim.Özellikle cildim bu ürünü kullandıktan sonra çok daha sağlıklı görünüyor.Kullanmadan önceye kıyasla çok daha iyi görünüyor ve çok iyi toparlandı.Ayıca ürünün kokusu da güzel.Parfüm tarzı değil ama rahatsız etmeyen bir kimyasal kokusu var.Kullanırken de sivilcelenme yada tahriş yapmadı.Gerçekten mucizevi bir ürün.Hem vaatlerinin tamamını gerçekleştiriyor hem de tek üründe tüm cilt problemlerine iyi gelebilecek her etki var.Bayıldım!Bu kullandığım bitmek üzere ve en yakın zamanda yenisini alacağım.Artık cilt bakım rutinimin vazgeçilmezi olan bir ürün olacak.

The Purest Solutions hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu ürünü ilk defa sende gördüm. Benimde cildim çok eşitsiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözle görülür şekilde fark ediliyor etkileri bence deneyebilirsin😉

      Sil
  2. pikiii mademsi çok iyi diyosuun :)

    YanıtlaSil