THE PUREST SOLUTIONS EXFOLIATING FACIAL PEELING İNCELEME YAZISI | AHA BHA KİMYASAL PEELING

 


Merhaba~

Benden sıkça yazmam istenen Purest ürünlerini nihayet deneme şansım oldu ve yavaştan yazmaya başlıyorum.Açılışı meşhur kimyasal peeling ürünüyle yapalım.Açıkçası bu son dönemde baya popüler olan, belli bir kimyasal içeriğe yönelik üretilen ürünlere karşı biraz mesafeliydim.Cildim hassas ve problemli olduğu için açıkçası cesaret edemiyordum ama Purest markası o kadar övüldü ki denemekten zarar çıkmayacağını umarak ben de merak ettiğim birkaç ürününü aldım.Markayla ilk tanışmam oldu ve markaya ait bazı özellikleri çok beğendim.Bu yazımda hem biraz markadan bahsedeceğim hem de ürünün özellikleri ve bende işe yarayıp yaramadığını sizlerle paylaşacağım.


Öncelikle markadan bahsedeyim biraz.The Purest Solutions markası, cilt bakımı üzerine ürünler üreten bir marka.Bu meşhur, belli kimyasal içeriklerin ön plana çıktığı ürünlerden üretiyor marka.Tamamen çözüm odaklı ürün ürettiklerini söylüyorlar.Bu etkiden yorumlarımda bahsedeceğim.Ama markanın benim için en güzel özellikleri; hayvanlar üzerinde test yapmayışı, vegan oluşu ve aldığınız her bir ürünle hayvanlara destek olan bir bütçe ayırmaları oldu.İnanılmaz güzel hassasiyetleri var bu konuda ve gerçekten çok beğendim.Bunun yanı sıra da ürünlerinde paraben,alkol,esans ve boya bulunmuyor.Daha ne olsun😍 Markanın bu özelliklerini okuyunca ürünlerden de memnun kalırsam tamamdır demiştim.Peeling hakkında yorumlarıma geçiyorum hemen.


Ürünün özelliklerine bakarak başlayalım.%10 Alfa Hidroksi Asit/AHA (Sitrik Asit,Laktik Asit,Malik Asit,Glukonik Asit,Tartarik Asit,Askorbik Asit) ve %2 Beta Hidroksi Asit/BHA (Salisilik Asit) formülasyonu yatıştırıcı Tazmanya Biberi ekstraktı ve nemlendirici Hyaluronik asit ile zenginleştirilmiş peeling solüsyonu.AHA Konsantrasyonu; çeşitli meyve asitleri; Sitrik Asit,Laktik Asit,Malik Asit,Glukonik Asit,Tartarik Asit,Askorbik Asitten oluşan kombinasyondur.Cilt yüzeyinden ölü derilerin uzaklaştırılmasında olumlu işleve sahiptir.Nazik soyucu bir etki göstererek cildin yenilenmesine ve daha iyi bir görünüm kazanmasına katkı sağlar.Düşük pH özelliği nedeniyle hassas ciltlerin kullanımı için önerilmez.Glikolik Asit; cilde etkili ve hızlı bir şekilde nüfuz ederek,soyucu etki gösterir.Hücre yenilenmesini teşvik ederek cildin pürüzsüz,yumuşak ve nemli bir görünüm kazanmasına katkı sağlar.Tazmanya Biberi; Avustralya'da yetişen Tazmanya biberinden elde edilen bitkisel aktif; iritasyon,yanma,batma ve kaşıntı gibi hassasiyet durumlarında yatıştırıcı etki gösterir.Cilt kızarıklıklarında anında etki göstererek cildin daha konforlu bir hal almasında etkilidir.Hyaluronik Asit; farklı özelliklere sahip dört çeşit Sodyum Hyaluronatın (HA) bir kombinasyonu olan Hyaluronik Asit,cildin nemlenmesi ve dolgunlaştırılması için üç boyutlu bir ağ oluşturarak ve cildin farklı katmanlarını doğru bir şekilde hedefler.Bu şekilde cildin çok boyutlu nemlendirilmesini sağlayarak etkin bir şekilde elastikiyet kazanmasında etkili olur.Tahriş olmuş cilt için tavsiye edilmez.Sebum dengeleyici özelliğe sahip.Akneli,donuk,siyah nokta ve eşitsizliğe sahip ciltler için.Kullanımı ise; cilt temizliğinin ardından göz çevresi haricinde iyice kurulanmış cilde nazikçe uygulanır.10 dakika bekletilir,bol su ile durulanır.Uygulama ve durulama işlemleri sırasında göz ve göz çevresine temasından kaçınılmalı.Uygulamalar arasında en az 3 gün olmak şartıyla, haftada 2 kez kullanımı tavsiye edilir.


Evet ürünün özelliklerinden de anlaşılacağı üzere cilde oldukça güzel etkiler sağlayabileceğini görüyoruz.Ama uyarıldığı gibi tahriş olmuş ve hassas ciltlilerin uygulaması uygun değil.Benim cildimde de hassaslık var ama yoğun değil ve tahriş olmuyor.Zaten ilk uygulamada yüzümün sadece geride kalan bir kısmında çok dikkatli bir şekilde denedim.Herhangi bir kızarıklık,tahriş olmayınca tüm yüzüme uygulamaya başladım.Uzunca bir süre denedim ürünü.Benim cildimde siyah nokta-beyaz nokta problemi, akne izleri, akneye meyil gibi sorunlar var.Bu tarz ürünlere kimyasal peeling ürünleri deniyor ve ben uzun zamandır fiziksel peeling yapıyorum cildime ve açıkçası kimyasal peeling yapma konusunda tereddütlerim vardı.Daha önce birkaç tane denedim ve net sonuç alamadığım için tekrar denemedim.Bir de yoğun asit içerdikleri için biraz tereddüt ettim.Ama dediğim problemler son zamanlarda sıklaşınca ve düzenli kullandığım cilt bakım ürünlerimin tedavi hızı yavaşlayınca denemek istedim.


Ürünün rengi biraz korkutsa da aslında beklediğim gibi tahriş etmedi.Kırmızı renge sahip, yapısı ince ve kokusu kimyasal ürünler gibi,rahatsız etmiyor hatta ben kokusunu beğendim.İlk kullandığım zamanlar ince tabaka halinde sürüp kullanıyordum ama net bir sonuç alamayınca biraz miktarı çoğalttım.O şekilde daha iyi etki etti.Benim cildimde kızarıklık,pul pul dökülme,kurutma gibi hiçbir sorun olmadı.Sadece bir kere fazla uyguladığımdan kızarıklık oluştu.Sonra miktarı ayarlayınca yine o kızarıklık problemi ortadan kalktı.Dediğim gibi benim siyah nokta problemim çok olduğundan AHA-BHA içerikli ürünleri araştırmaya başladım.Bu ürün de aklımdaydı ve hem AHA-BHA yoğunluğu açısından hem de maske gibi kullanıldığından tercihimi bundan yana kullandım.Bir de gerçekten artık baş edemediğim sivilce izi problemim de var.Buna da iyi geleceğini düşünerek aldım.Siyah nokta beyaz nokta temizliği açısından bende çok iyi etki sağladı.Kullandığım süreç boyunca hiç diyebileceğim kadar az siyah ve beyaz nokta oluştu.Cildi içeriden gerçekten temizlediğini düşünüyorum.Siyah noktalarım hemen tamamen yok olmadı ama azaldı ve küçüldü.Siyah nokta konusunda çene, alın ve yanak kısımlarımda oluşmasını az da olsa önledi.Özellikle o bölgelerdeki gözenekleri güzel temizlediğini düşünüyorum.Burun üzerimdeki siyah noktalara da etki etti ama yoğun değildi.Ben özellikle beyaz noktaların azalıp cildimdeki pütürlüğün gitmesine çok sevindim.Ayrıca cildimi de yenilediğini düşünüyorum.Bir de cildimde yağ dengesini sağladı.Ürünü kullanırken cildimde yoğun yağlanma problemi yaşamadım.Özellikle T bölgemde olan yağlanma problemi olmadı.Kimyasal peelingde tereddüt ettiğim bir diğer konu da cilt altını temizlemek için birden sivilcelenme yapma ihtimalinin olması olmuştu ama bu üründe hiç öyle bir problem yaşamadım.Aksine kullandığım süre boyunca bir yada iki sivilcem çıktı.Onlar da çok küçüktü ve hemen iyileştiler.Sıkça ve uzun maske kullandığım bir dönemdi, hatta bir ara maskeyi makyaj üstüne kullandım.Sivilcelenme bekledim ama bir iki taneyle geçti.Bir de sivilce izlerimde az da olsa küçülme ve görünümlerinde azalma fark ettim.Bunların dışında cildimi ölü derilerden arındırdı.Cildimde yumuşacık ve pürüzsüz bir his bıraktı.


Ben haftada iki kere yapıyorum ve akşam yapmaya özen gösteriyorum.Çünkü asit kullanımından sonra cildin güneş görmemesi daha sağlıklı.Hatta kullanım sonrasında bolca güneş kremi uygulamak tavsiye ediliyor.Bir de gece rutininde uygulanınca sabaha daha iyi sonuç alındığını düşünüyorum.Ben sorunlu bölgelere yani siyah nokta-beyaz nokta olan ve sivilce izlerimin olduğu kısımlara biraz masaj yaparak uyguluyorum ürünü daha iyi sonuç almak için.Bir de ürün durulandıktan sonra hafif kuru bir his oluyor bir müddet.Ben tahriş olmaması açısından ve kuruluğu gidermek için ilk kullanımlarımın ardından yatıştırıcı bir krem kullanıyordum ama daha sonra bıraktım.Buna rağmen çok tahriş etmedi cildimi.İçeriğindeki hyaluronik asit sayesinde zamanla kuruluk da geçiyor zaten.Herhangi bir problem çıkmadı.Ama dediğim gibi akşam uygulanırsa daha iyi olur.


Ben genel olarak ürünü beğendim.Vaat ettikleri gibi gerçekten sonuç odaklı çalışılmış bir ürün.Uzun vadede güzel sonuçlar alınıyor.Özellikle sivilcelenme,akne izlerinde az da olsa küçülme,gözenekleri arındırma açısından çok sevdim.Bakım rutinimde kullanmaya devam edeceğim.

Yukarıda da belirttiğim gibi The Purest Solution hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.




Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Bir de ürünün üzerine şöyle bir, ürünü açtığımız tarihi yazabileceğimiz kısım yapılmış.


Bahsettiğim, her aldığımız üründe hayvanlara yardım sağladığımız katkıyı belirten kısım.


Yorum Gönder

0 Yorumlar