BANILA CO IT RADIANT BRIGHTENING TONER İNCELEME YAZISI

 


Merhaba~

Bugün sizleri eski bir Kore cilt bakım ürünüyle tanıştıracağım.Ürün Banila Co'nun It Radiant serisinden.Banila Co sevdiğim Kore kozmetik markalarından.Kore kozmetiğine merak sardığım ilk dönemden beri ilgiyle takip ettiğim ve birkaç ürününü de denediğim bir marka.Hem makyaj hem de cilt bakım ürünleri var.Benim ürünlerini deneme şansım olduğu dönemlerde It Radiant serisi çok popüler olduğundan o seriden ürünler almıştım.Sizlerle bu seriden olan It Radiant Toner hakkındaki deneyimlerimi paylaşmak istedim.



Seriyi tanıyalım biraz.İsminden de anlaşılacağı üzere ışıltı vaat eden bir seri.İçerisinde 10 beyaz çiçeğin karışımı bulunuyor.Bunlar; Hint Lotusu, Leontopodium Nivale,Japon Kayısı çiçeği,Freesia Refracta özü, Krizantem x Morifolium, Mor İris, Müge Kökü, Gül, Freesia Refracta, Mulan Manolyası çiçeklerinin karışımı.Ben açıkçası çiçek özlerinden elde edilmiş cilt bakım ürünlerini ayrı bir seviyorum.Bu serinin içeriğindeki çoğu çiçeği de çok severim.Bu yüzden baya beğendim içerik olarak.Bunların ayrı ayrı çok faydası vardır cilde ama ürün üzerinde bahsedilmemiş.Sanırım genel olarak cilde ışıltı katma özelliklerinden yararlanılmış.Işıltının yanı sıra ürünler ayrıca cildi aydınlatma özelliklerine de sahip.Toniğinin yapısı bildiğimiz tonikler gibi su gibi değil.Daha yoğun ve essence dedikleri tarzda, biraz daha yoğun bir yapısı var.Hem pamukla hem de direkt elimle uygulayarak denedim.İki türlü de iyi ama sanki elle uygulamada daha iyi sonuç aldım.Yapısı diğer toniklere göre bir tık daha yoğun olduğundan cildi hiç kurutmuyor aksine hafif nem bile katıyor cilde.Uyguladığınızda sanki ürünün içinde minik ışıltılar varmış gibi cildinizin parladığını fark ediyorsunuz.Cildi anında aydınlatıyor ve düzenli kullanımda cilt tonunu çok belirgin olmasa da bir tık açıyor.Cilt, ürünü hemen emiyor ve sonrasında nemli ama yapış yapış olmayan güzel bir his bırakıyor.Bu arada ürünün kokusu inanılmaz güzel.Çiçeksi bir kokuya sahip ve çok hoş kokuyor bayıldım.Genel olarak ürünün cilde sağladığı etkileri beğendim.Cildimi, makyaj dışında cilt bakımında beyazlatmayı çok sevmesem de bu ürünün sağladığı ışıltı ve verdiği aydınlık görünümü sevdim.

Banila Co hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Yorum Gönder

0 Yorumlar