NİSAN AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2021

 


Nisan ayını da geride bıraktık.Sonlarına doğru havalar oldukça güzeldi ama çoğu günü soğuk ve yağmurlu geçen bir ay oldu.Böyle, havanın değişken olduğu ve geçiş dönemi olan zamanlarda benim cildim biraz bozuluyor.Normalde karma-yağlı bir cilde sahibim ama kuruluk oluşabiliyor ve sivilcelenme de yaşayabiliyorum.Bu sene cilt bakımıma bolca özen gösterdiğimden bu dönemi daha hafif atlattım.Bir de tabi çok makyaj yapmadığımdanve dışarıya da minimum çıkınca maskeyi uzun süre kullanmadığımdan da daha sıkıntısız atlatmış olabilirim bu dönemi.Bolca cilt bakım ürünü kullanınca da bitenlerde bolca ürün birikti.Bu yazımda sizlere geçtiğimiz ay bitirdiğim bu ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.


Cosmed Day-To-Day Cream Peeling*- Peeling ürünleri, haftalık bakım rutinimde olmazsa olmazımdır.Genellikle etkisini daha çabuk belli etmesi açısından fiziksel peeling kullanıyorum.Arada kimyasal peeling de denedim.Onlarda da etkisini uzun sürede gösterse de fayda görmüştüm ama cilt yüzeyimdeki pütür ve ölü deriden kurtulmak için fiziksel peeling kullandım genellikle.Cildim hassas olduğundan daha hafif ve kurutup tahriş etmeyecek ürün almak isteyip Cosmed'in bu krem peelingini almıştım.Uzun süre kullandım.Yoğun bir krem ve içerisinde çok sık olmayan peeling tanecikleri var.Gerçekten cildi yormadan ve tahriş etmeden peeling yapıyor.Sonrasında da kuruluk hissi oluşmuyor.Gözenekleri,siyah noktaları temizlemiyor ama cilt yüzeyini ölü deri ve pütür pütür histen arındırıyor.Benim siyah nokta problemim de olduğu için buna çok fazla etki etmediğinden tekrar almam ama hafif fiziksel peeling arayanlara önerebilirim.

Bioderma Sensibio H2O Misel Makyaj Temizleme Suyu- Misel makyaj temizleme sularıyla ilk bu ürünle tanışmıştım.Gerçekten çok başarılı.Kaç kere bitirdiğimi bilmiyorum.Uzun zamandır almıyordum ama cildim makyaj sonrası temizliğinde tahriş ve sivilcelenme problemleri yaşadığından küçük boy alarak tekrar bu ürüne dönmek istedim.Gerçekten ciltteki makyajı çok iyi temizliyor.Neredeyse kalıntı bırakmıyor.Ayrıca cildi de tahriş etmiyor.Çok başarılı bir ürün.

Banila Co It Radiant Whitening Toner*- Banila Co'nun bu It Radiant serisi cilde aydınlık görüntü sağlamaya yönelik yapılmış ürünler içeriyor.Toniği diğer tonikler gibi su yapıda değildi.Biraz daha yoğun, hafif serum gibi bir yapısı vardı.İlk başta pamukla uygulamayı denedim ama sonra ellerimle uygulamaya geçtim.Cilde gerçekten anında ışıl ışıl aydınlık bir görüntü sağlıyor.Sanki içerisinde minik ışıltılar varmış gibi cilde ışıltı katıyor.Beyazlatma konusunda da ben bir tık fark görebildim.Aslında beyazlatma etkisi olan cilt bakım ürünlerine merakım yoktur ama bu ürünün ışıltı verme özelliğini sevdiğimden ürünü de beğendim.Ürün ayrıca kuruluk, tahriş yapmadı.Aksine cildi bir tık nemlendirdi.Bu arada ürünün kokusı inanılmaz güzel. 


Footease by Watsons Soothing Leg Patch- Bacaklarınızı uzun süreli rahatlatmaya ve yorgunluk etkisini azaltmaya yardımcı olur.Cilt şekline uyum sağlar ve rahatça kullanılabilir.Egzersiz sonrası, uzun süre ayakta durma, uzun süreli yürüyüşler ve topuklu ayakkabı kullanımlarından sonra kullanılabilir.4 esansiyel yağ içerir; lavanta, portakal, sardunya ve ho yaprağı.Bu üründen o kadar çok bitirdim, o kadar çok bahsettim ki ayrı bir inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum.Kısaca bahsedeyim biraz.İçerisinde 6 tane büyük boy yapışkanlı bant bulunuyor.Bacağınızdaki ağrılar için yapıştırdığınızda o bölgeye iyi geliyor ve ağrıyı, yorgunluğu alıyor.Ben de aynı şekilde yorgun ve ağrım olduğu yada o bölgede uyuşma yaşadığımda kullanıyorum.Ağrı kesicisiz o ağrılara iyi geleceğini hiç düşünmezdim ama bende etki ediyor.Ağrıyı, yorgunluğu hatta bahsettiğim uyuşma hissini bile alıyor.Bant, yapıştırdığınız bölgeye soğuk his verdiğinden büyük ihtimalle uyuşturarak bunları yok ediyor.Bir de uykudan önce yapıştırıldığında, sanırım içerisinde olan lavanta özünden dolayı çok daha rahat uyku çekmenizi sağlıyor.Biter bitmez yine yenisini aldım.

Benri Şeffaf Suya Dayanıklı Yara Bandı*- Yapışkan bantların açılması veya hasar görmesi haricinde sterilliğini korur.Lateks içermeyen yapısı sayesinde alerjik reaksiyon riski en aza indirilmiştir.Havalandırma noktaları ter ve nemin buharlaşmasına izin verir.Yüksek korumalı pedler yapışmadan yarayı korur.Yumuşak ve rahat malzemesi ile vücuda kolayca uyar.Dayanıklı bandı ile bölgeyi uzun süre güvende tutar.Hafif ve doğal dokunuş sağlar.İçerisinde 4 çeşit toplam 20 adet yara bandı var.Yine bundan bitirmişim😄 Bandın yapısını sevmiyorum.Zaten suya dayanıklılardan ziyade diğer kumaş gibi olan yara bantlarını kullanmayı tercih ediyorum.Bu bantlar uzun süre kalınca o bölgede yapış yapış bir his bırakıyor.Su geçirmeme konusunda kötü değil ama tamamen geçirmediğini de düşünmüyorum.Ürünün tek artısı çeşit çeşit şekillerde yara bandının olması.

White Glo Cofee and Tea Drinkers' Formula Whitening Toothpaste*- Nihayet bana hitap eden diş macununa dönüş yapabildim😄 Aylardır bir sürü diş macunu deniyorum ama bol kafein tükettiğimden ve istediğim etkiyi alamadığımdan, benim eskiden çok severek kullandığım ve üzerinde de yazdığı gibi kahve ve çay tüketenlere özel formüle sahip olan bu diş macununa geçmeye karar verdim.Gerçekten çayı kahveyi çok tükettiğinizde oluşan o lekeyi azaltıyor.Dişleri, diğer kullandıklarıma göre daha beyaz yapıyor.Yalnız tamamen inci gibi değil tabi ki.Daha çok doğal bir beyazlık katıyor ve kafein lekelerini azaltıyor.Memnun kaldım ama sıkça alamayacağım çünkü fiyatı acayip yükselmiş.Tekrar ne zaman alabilirim bilmiyorum.Gerçi paketin içinde diş fırçası ve küçük kürdanlar da var ama buna rağmen eski fiyatıyla karşılaştırınca gerçekten baya pahalı geldi.

Innisfree Olive Real Moisture Nail and Cuticle Cream- Innisfree'nin en popüler ürünlerinden sanırım.Bir ara baya satılıyordu.Benim de tırnak etlerimle problemim olunca merak edip almıştım.Tırnak etlerim çok fazla ve belirgin.Müdahale etmediğim sürece biraz dağınık duruyor tırnaklarım.Bu ürünü tırnak etlerimin olduğu kısma uygulayıp aşağı doğru iterek kullandım.Tırnak etlerimi yumuşattığını ve nemlendirdiğini fark ettim.Ama kütikülleri gözle görülür şekilde giderme konusunda bir fark göremedim.


Wet n Wild Felt Tip Eyeliner Black*- Bitenlere giren tek makyaj ürünü😅 Wet n Wild'ın bu mini eyelinerını çok seviyordum.Aslında ucu keçe ve diğer eyelinerlarla aynı ama mini oluşu hoşuma gidiyordu.Eyeliner kolaylıkla çekiliyor, siyahlığı da iyi.Diğer eyelinerlara göre uç kısmı bir tık daha mini diyebilirim ama boyutundan dolayı çantaya atmak için birebir.Ama maalesef kapağı açılmış ve kurumuş.Biraz baktım acaba çekiliyor mu diye ama gram ürün kalmamış içinde.Bu yüzden çöpe gidiyor.


Cire Aseptine Anti-Aging Snail Deeply Care Mask Kit- Yaşlanma karışıtı, 3 aşamadan oluşan kağıt maske kiti.Önce ilk kremi uygulayıp 2-3 dakika bekledikten sonra kağıt maskeyi uyguluyorsunuz.Onu da 20-30 dakika bekletip çıkardıktan sonra 3. aşamadaki kremi uyguluyorsunuz.Cilt resmen neme doyuyor ve ışıl ışıl oluyor.Kokusu çok güzel.Bu salyangoz özlü olanı.Cildi bir tık daha canlı gösterdiğini ve çok iyi nemlendirdiğini düşünüyorum.Maske içindeki serum ve 3. aşamada uygulanan krem artıyor.Onları da arada cilt bakımıma ekledim.

Watsons Shibainc Energising and Moisturising Kağıt Maske- Watsons'ın kağıt maskelerinden genel olarak çok memnunum.Cildi anında çok iyi nemlendiriyor.Bu maskenin özelliklerinde de cilde enerji verme ve nemlendirme var.Benim cildime etki etti ve nemin uzun süre kalmasını sağladı.Bir tık yapış yapış his kalıyor ama çok rahatsız etmiyor.

4x Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı*- Her zaman bitirdiğim ürünlerden.Birçok marka denememe rağmen en memnun kaldığım bu olduğundan ve hayvan deneyi yapmadığından dolayı genellikle hep Rituel de Beaute'nin ürünlerini alıyorum.%100 tüm siyah noktalara ulaşmıyor ama ulaştıklarını güzel temizliyor.Cilt yüzeyindeki pürüzü de gideriyor.


Watsons Classy Islak Mendil- Paraben,alkol içermeyen büyük boy ıslak mendil.İçinde 56 tane var.Bunlardan bir ara baya stoklamıştım uygun diye.Aslında çok memnun kalmamıştım ama sıkça ıslak mendil kullandığımdan uygun fiyatlı diye bunlardan aldım.Kokusu çok güzel, sabun gibi tertemiz bir kokusu var.Boyutu da büyük.Yapısı bir tık ince ama ben ürün denemelerimde elimi silmek için yada masa üstümdeki ufak lekeleri silmek için kullandım.Bu konularda kötü değildi.

Benri Disney Baby Islak Bebek Havlusu*- Pareben,alkol içermiyor.İçerisinde aloevera özü bulunuyor.İçinde 50 adet ıslak havlu var.Benri'nin Disney ürünlerinin desenleri çok güzel oluyor.Bunu da sanırım bir indirimden aldım.Bebek havlusu olduğundan yapısı daha yumuşak.Kokusu daha şekerli.Yine aynı şekilde kullandım bu ürünü de.Kötü değildi.

Mendiva Islak Havlu- Bu da alkol ve paraben içermiyor.İçinde 56 tane büyük boy ıslak mendil var.Yapısı daha kalın ve daha dayanıklı.Bunun da kokusu çiçekli gibi.Diğerlerine göre bu ürünü daha çok beğeniyorum.Yapısı gerçeken çok dayanıklı ve daha iyi temizliyor.

Sleepy Doğal Organik Pamuklu Organik Cep Mendili*- Sirke, kekik, limon, okaliptüs içeriyor.Helal belgesine sahip, vegan.Renklendirici, alkol, paraben, parüm, sls, sles içermiyor.Bu ürünün büyük olanını kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım.Bu, mini 15'li cep boy olanları da görünce almak istedim çantaya atarım diye.İçeriği çok iyi.Doğal temizleyiciler içeriyor ve böyle olunca açıkçası gerçekten diğerlerine göre daha sağlıklı olduğunu ve daha iyi temizlediğini düşünüyorum.Kokusu hafif limonsu.Yapısı oldukça dayanıklı.Çantama atmıştım bunu.Dezenfektan, kolonya almayı unuttuğum zamanlarda bunu kullandım.Baya beğendim.Gördükçe sık sık alırım.

Benim nisan ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur🥰 Sağlıkla kalın💚

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar