NİSAN FAVORİLERİM 2021 (DİZİ,ATIŞTIRMALIK,KOZMETİK KİTAP)

 


Merhaba~

Nisan ayını geride bırakırken geçtiğimiz ayın bitenler ve favoriler yazılarını paylaşmak istedim.Bitenleri şuradan okuyabilirsiniz.Favorilerimden ise bu yazımda bahsedeceğim.Nisan ayı benim için yine son birkaç ay gibi dolu dolu geçti.Yine evdeydik ve yasaklar yüzünden bir yere çıkamadık ama evde vaktimi dolu dolu geçirmek istediğimden uzun zamandır aklımda olan kitapları okumaya, izlemek istediklerimi izlemeye ve denemek istediğim ürünleri denemeye karar verdim.E tabi Ramazan ayı da olunca daha da verimli ve bereketli geçti.Nisan ayı boyunca okuyup izleyip denediklerimden favorilerim olanları sizlerle paylaşmak istedim.


Kozmetik Favorilerim;

Bee Beauty Biotin & Keratin Saç Maskesi*- Genellikle boyları baya büyük ve fiyatları uygun olduğundan saç maskelerimi Watsons ve Gratis'in kendi markalarından alıyordum.Kullandıklarımdan da genel olarak memnun kaldığımdan alırken çok tereddüt etmiyordum.Yalnız Watsons hayvan deneyi yapan markalar arasında olduğundan artık oradan almıyorum.Daha çok Gratis'in kendi markasını tercih ediyorum.Bu ürün de ilk çıktığından beri aklımdaydı.Benri'nin saç maskesini denemiştim daha önce ama çok muhteşem bir etki göremesem de memnun kalmıştım.Ama Bee Beauty'nin böyle bir saç bakım serisi çıktığını görünce açıkçası baya merak ettim.İndirimdeyken alıp denedim.Yapısı oldukça yoğun ki ben genellikle yoğun yapılı saç maskelerinden daha iyi sonuç alıyorum.Yıpranmış saçlar için olan ve biotin ve keratin içeren bir saç maskesi.Keratin içeren ürünler genellikle başarılı oluyor.Bu üründen de beklediğimden çok daha iyi sonuç aldım.Saçları inanılmaz iyi yumuşatıyor ve parlak bir görüntü veriyor.Özellikle saçı yumuşatma konusunda çok iyi.Bu yumuşaklığın ve parlaklığın uzun süre kalmasını da sağlıyor.Sert ve başa çıkması zor saça sahipseniz bir şans verebilirsiniz.Saça gerçekten çok iyi geliyor.Ayrıca kokusu da çok güzel ve kalıcı.


The Purest Solutions Niacinamide Serum*- Aslında bu tarz kimyasal içerikli ürünler hakkında biraz önyargılıydım.Cildim hassas olduğundan çok alma taraftarı değildim ama bundan bir iki ay öncesine kadar cildim o kadar kötüydü ki ve bu ürünler de o ara o kadar çok övüldü ki denemekten zarar çıkmaz umarım, diyerek aldım.Bu Niacinamide serum gözenek sıkılaştırma ve cildi aydınlatma etkilerine sahip.Ama Niacinamide'in ayrıca birçok faydası daha var.Cilt tonunu eşitlemek, leke görünümünü azaltmak ve akneli cildi yatıştırmak gibi.Bendeki etkileri inanılmaz iyi oldu.Özellikle cilt tonu eşitleme, gözenekleri sıkılaştırma konusunda gözle görülür fark oluştu.Ayrıca cildime çok çok iyi aydınlık ve canlı bir görünüm kazandırdı.Eskiye göre cildim çok daha sağlıklı görünüyor.Ürünü gerçekten çok beğendim.Başka hiçbir ürün kullanmadan tek başına cilt bakım rutinini kurtarabilir.Bendeki bitmek üzere ve hemen yenisini alacağım.

The Purest Solutions AHA-BHA Kimyasal Peeling*- Bu ürün de, açıkçası almaya çekindiğim bir üründü.Hem görüntüsü hem de asit oluşundan dolayı biraz çekindim almaya ama artık siyah noktalarla başa çıkamayınca deneyeyim dedim.Sonuç da aldım.Maske gibi bekletilip durulanan bir ürün.İlk kullanımlarda ben çok bir şey fark etmedim ama zamanla gözeneklerimin arındığını ve siyah nokta oluşumunun azaldığını fark ettim.Ben de beyaz nokta problemi de vardı ve tamamen geçti.Bir de sivilce izlerim tamamen geçmese de baya küçüldü.Bu süreçte tekrar sivilce de oluşmadı.Asit olduğundan kullanıma biraz dikkat etmek lazım.Ürünün ismine tıklayarak ürün hakkındaki yazımdan kullanım önerisini okuyabilirsiniz.


Kitap Favorim;

İslam Deklerasyonu | Aliya İzzetbegoviç- Tarihe adını yazdırmış insanları ben de herkes gibi merak edenlerdenim.Bazılarına da hayranım.Aliya İzzetbegoviç de Bosna tarihinin en unutulmaz kahramanlarından biri.Hayatını birçok yerde okumuş ve izlemişimdir.Eserlerini de merak ediyordum ve içlerinde en popüler olanı İslam Deklerasyonu'nu okuyarak başladım.İsminden de anlaşılacağı üzere İslam bildirgesi diyebileceğimiz bir kitap.Kitabın başında da belirtildiği gibi, kitap Müslüman olmayanları İslamlaştırmaktan çok Müslümanları uyandırmayı hedefliyor.Çağımızın Müslüman ülkelerinde yaşanan toplumsal ve siyasi sorunları İslam çerçevesi içinde ele alınmış.İncitmeden kırmadan gerçekler insanın yüzüne vuruluyor.Okurken gerçekten çok mantıklı sonuçlar çıkarıldığını görüyorsunuz.Gerçekten bilgece yazılmış bir eser.Ben zevkle okudum.Merak edenleriniz varsa tavsiye ederim.


Atıştırmalık Favorilerim;

Godiva Chocolate Domes Hindistan Cevizli- Bir ara Bim'e bir sürü yeni atıştırmalık ürün gelmişti.Sanırım tema da hindistan ceviziydi.Benim de geçtiğimiz ay canım hindistan cevizli atıştırmalıklar çekince bu gelen ürünlerden Godiva'nın hindistan cevizli çikolatasını alayım dedim.Çikolatanın şekli biraz Şölen'in Octavia'sı gibi, biraz daha küçük sadece.Dış kısmı hindistan cevizli çikolata kaplı, ince bir gofret.İçinde ise hindistan cevizli krema var.En ortasında da sanırım karamelize edilmiş minik bir fındık var.Tadı acayip güzel.Hindistan cevizi tadını tam alıyorsunuz.Godiva'nın çikolatalarını pek yiyemem ama bunda çikolata tadı hafif ve hindistan cevizi tadı daha baskın olduğundan beğendim.


Alpro Muzlu Soya Sütü- Normalde sütü sade içemem.Ama dengelemek için diğer süt ürünlerinden bolca tüketirim ve sütle yapılmış yemek-tatlı vs yemeye çalışırım.Bazen de aromalı sütleri içmeye çalışırım.Bitkisel sütler de açıkçası çok cezbedici gelmese de Alpro'nun küçük boy aromalı sütleri indirime girince denemek istedim.Muzlu soya sütünü alıp denedim.Gerçekten baya şaşırttı.Küçükken yediğimiz hazır muzlu pudinge benziyor tadı.Çok lezzetli ve şekersiz olmadığından tadı benim baya hoşuma gitti.Tadında hibçir gariplik yoknaksine çok lezzetli.Ben direkt içebildiğime göre baya iyi😄


Simbat Çikolatalı Bademli Hurma- Bu ürünü de ne zamandır merak ediyordum ama fiyatı biraz pahalı geldi.Denemek için bir ara aldım.Gerçekten o kadar edermiş😂 İçi bademli ve dışı da, üzerinde yazdığına göre, belçika çikolatası kaplamalı hurmalar.Üstündeki çikolata ince ama tadı inanılmaz güzel.Hurmaları da çok güzeldi.Çikolata ve hurmanın tadı baskın olduğundan yoğun badem tadı alamıyorsunuz ama içindeki bademler de küçük değildi.Çok başarılı olmuş.Yalnız bir iki tanesi yetiyor.Evde de yapılabilecek bir atıştırmalık aslında ama ben bu ürünü merak ettiğimden denedim.


Dizi Favorim;

True Beauty- Lim Ji Kyung, kardeşlerinin aksine annesine çektiği için yüzünün çirkin olduğunu düşünen bir lise öğrencisidir.Çirkinliği yüzünden okulunda sürekli zorbalığa uğramaktadır.Artık dayanamayacak hale gelince başka bir okula geçmeyi düşünür ve tam o sırada onun için şans yaver gider ve babasının işleri batırmasından dolayı eski yaşadıkları semte geri dönerek başka bir okula geçer.Bu okula geçmeden önce Ji Kyung, güzellik ve makyaj teknikleri öğrenerek kendine uygular ve yeni okulunda yeni ve güzel bir başlangıç yapar.Bu arada okulunda bir sürü yeni dostluklar edinir.Ama Lim Ji Kyung kendini, gerçek halini her an onlardan saklamaya çalışmak zorunda hisseder.Bu da onun için zorlu bir süreç olur.Bayadır okul temalı diziler izlemiyordum.Açıkçası çok da ilgimi çekmiyordu ama bu dizinin bir webtoondan uyarlama olduğunu öğrenince izlemek istedim.Eskiden izlediğimiz okul dizilerinden çok daha iyi.Biraz Japon okul dizilerini anımsatıyor ortamı.Belki de o yüzden bu kadar sevildi ama ben oyuncuları ve senaryoyu da beğendim.Keyifli bir dizi.

Benim nisan ayı favorilerim bunlardı❤ Umarım keyifle okumuşsunuzdur🥰 Şimdiden iyi bayramlar 🍬 Sağlıkla kalın👩

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. True Beauty bana da Japon okul dizilerini hatırlatmıştı. Aynı fikirde olduğum birini bulmak güzel bir his doğrusu... :)

    YanıtlaSil
  2. true beauty izlicem tamam, webtoonunu da okuycam pikiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi o kadar beğendim ki ben de webtoon versiyonuna bakacağım bir ara😄

      Sil
  3. Saç maskesi benim de favorilerimden ama kokusu konusunda katılmıyorum. Bana ağır ve garip geldi. Yeni yeni alışıyorum. :D Diğer favorilerine (özellikle atıştırmalıklara) bakacağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusunu ilk başta ben de sevmemiştim ama zamanla hoşuma gitti😄Umarım sen de beğenirsin atıştırmalıkları😉

      Sil
  4. Kitap çok ilgimi çekti, listeme aldım, saç maskesi ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir eser olmuş umarım sen de beğenerek okursun😊

      Sil
  5. Bademli hurmayı ben de merak ediyorum, saç maskesi ve cilt bakım ürünlerini de kenara not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten lezzetliymiş özellikle kahvenin yanına çok iyi gidiyor😊

      Sil