COSMED DAY-TO-DAY CREAM PEELING | KREM PEELING İNCELEME YAZISI


Elimdeki peelingler bitmek üzere ve yeni bir peeling arayışındaydım.Aslında Gratis ve Watsons gibi yerlerden uygun bir peeling bulurum diye tahmin ettim ama farklı bir marka da denemek istiyordum.Yoğun araştırmalar sonucu hem deney yapmayan hem de ürünlerini de denemek istediğim bir marka olan Cosmed'de karar kıldım ve Day-To-Day Krem Peelingi'ni aldım.Bu yazımda da sizlere bu ürünün özellikleri ve yorumlarımdan bahsedeceğim.




İçerdiği bitkisel özler sayesinde cildin nem dengesine zarar vermeden,ölü hücre,yağ ve kirden arındırır.Çoğu peeling gibi bu da haftada iki kez nemli cilde uygulanıp durulanıyor.Monoi de Tahiti Appellation d'Origine amblemi var üzerinde sanırım Monoi yağı içeriyor.Monoi yağının kokusu çok güzel.Taze çiçek gibi kokuyor ama bu üründe bu kokuyu çok alamadım.Hatta üründe hiç koku yok.Ürün ayrıca paraben ve alkol içermiyor.


Ürün yoğun,krem yapıda ve içerisinde büyük ama seyrek peeling tanecikleri var.Cilde yaydıkça kremin yapısı inceliyor.Yalnız ıslak cilde uygulayın demişler ama ben hem ıslak hem kuru cildime uyguladım.Kuruyken daha iyi peeling yaptığını ve daha iyi etki ettiğini fark ettim.Ama hassas ciltliyseniz nemli cildinize uygulayın mutlaka.Krem yapıda olduğu için ve peeling taneleri fazla olmadığı için cilde zarar vermiyor.Peelingi yaptıktan sonra durulayınca nemli ve yumuşacık bir his bırakıyor.Bu da ürünün hassas ve kuru ciltler için uygun olabileceğini gösteriyor.Siyah nokta,gözenek temizliğinde gözle görülür etkisi yoktu ilk kullanımda.Zamanla yine siyah noktalarda çok faydası olmadı ama gözenek temizliğinde iyiydi.Ayrıca ciltteki pürüzlü kısımları yok etti,ölü hücrelerden arındırdı.Cildimde çıkan bir sivilce vardı bu ürünü kullanırken,onu da biraz hafifletti.Ürünün en iyi özellikleri; cildi kurutmadan ve tahriş etmeden peeling yapması,cildi ölü derilerden arındırması ve pürüzlü görünümü gidermesi.Şimdilik ürünü sevdim.Hatta cildin nemini kaybetmemesi gereken soğuk havalarda ve cildimin kuru olduğu dönemlerde cildime çok iyi geleceğini düşünüyorum.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.






Yorum Gönder

0 Yorumlar