MAYIS AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2021

 


Merhaba~

Günler vızır vızır geçiyor resmen.Sanki nisan ayının bitenlerini yeni yazmışım gibi geliyor.Ne çabuk hazirana geldik de mayıs bitenleri yazıyorum dedim.Nisan ayı çok hızlı geçmişti.Mayıs ayı da benim için aynı şekilde aynı hızda geçti.Ne zaman başladı ne zaman bitti anlamadım.Mayıs ayı içinde de, her evde durduğumuz süreçte olduğu gibi bakıma bolca vakit ayırdım ve bir sürü ürün denedim.Bir kısmını da bitirdim.Geçtiğimiz ay canım makyaj yapmak da isteyince fırsat buldukça hem evdeyken değişik makyajlar denedim hem de dışarı çıktığımda yaptım.Ama bu sık olmadığından bitenlere herhangi bir makyaj ürünü girmedi.Bol bakım ürünü içeren Mayıs Bitenler yazısına başlıyorum.



Morfose Argan Şampuan*- Boyalı ve röfleli saçlar için özel olarak formüle edilmiştir.Yüksek oranda tokoferol (e vitamini) içeren ve saçı beslediği bilinen argan yağı ile zenginleştirilmiştir.Saçınızı nazikçe temizlerken, saçın elastikiyetinin artmasına da yardımcı olur.İçeriğinde bulunan özel bileşenler daha yumuşak ve güçlü saçlara sahip olmanızı destekler.Kolay tarama sağlar.Açıkçası alırken boyalı saçlar için olduğunu fark etmemiştim.Argan yağı içerdiğinden almıştım.Morfose'dan birçok şampuan ve saç bakım ürünü denemiştim ama bu şampuana kadar sanırım sadece bir iki ürünü severek kullandım.Şampuanlarını çok sevememiştim ama bu argan içerikli olana bayıldım.Sanırım içeriği, boyalı saçlar için hazırlandığından saçı onarma ve beslemede diğerlerine göre daha yoğun etkiye sahip.Gerçekten saça iyi geldiğini fark ediyorsunuz.Saçın daha sağlıklı görünmesini sağlıyor.Yumuşacık yapıyor ve kolay taranmasına da yardımcı oluyor.Uzun süre hayvanlar üzerinde deney yapmayan şampuanlar arasında sürekli denemeler yaptım ama sanırım artık çok açılmadan Morfose'un bu şampuanını sürekli almaya devam edeceğim.

Inecto Mighty Tamer Shea Şampuan*- Kabarık saçlara veda edin.Düzleştirici organik karita yağı içeren şampuan ,saçınıza harika bir koku ve dokunuş kazandıracak.Vegan ve %95 organik içeriğe sahip.Inecto da hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olduğu için tercih ettiklerimden.Ama şampuanları, sanırım yoğun organik içeriğe sahip olduğu için saçı kurutuyor.Bu hasar verme şeklinde değil ama saçta nem veya yumuşaklık kalmıyor.Özellikle durulamadan sonra bile saçın gıcır gıcır etmesinden bu kuruluğu fark ediyorsunuz.Kokusu çok güzel, biraz meyveli şeker gibi ama uzun süre kalıcı değil.Sanırım bu ürünle beraber Inecto'dan şampuan almayacağım.Ama saç kremi almaya devam edebilirim.

Himalaya Argan Yağı Onarıcı ve Yenileyici Saç Kremi*- Sürekli zarar gören saçlarınız zayıf ve cansız mı duruyor?Argan yağının mucizesiyle zenginleştirilmiş saç kremi yıpranmış saçları canlandırır ve en iyi şekilde besler.Himalaya şampuanlarında daima sağlıklı saçlara sahip olmanızı sağlamak için doğal soya ve buğday proteinleri kullanılır.Saçları güçlendirir, kırıkları azaltır, saçlardaki yıpranmaların azalmasına yardımcı olur, saçları besler ve saçları yumuşatır.Himalaya markasını ben Pantene'in cruelty free muadili olarak görüyorum.Şampuanları, saç kremleri biraz Pantene'inkileri anımsatıyor.Etkileri de her şampuan ve kreminde olmasa da onun kadar iyi diyebilirim.Bu argan yağı içerikli saç kremi yoğun yapılı ve saçları anında yumuşacık yapıyor.Kuruluğu gideriyor ve saça nem kazandırıyor.Saçın çok daha kolay taranmasını sağlıyor.Nemi bir müddet koruyor.Kokusu da tertemiz.Beğendiğim bir ürün oldu.Tekrar alabilirim.


Banila Co It Radiant Brightening Essence*- İçeriğindeki 10 çiçek özüyle cildi beyazlatmayı ve aydınlatmayı vaat eden bir ürün.Yapısı oldukça hafif ve içerisinde sanki inci yansıma gibi ışıltılar var.Bunlar cilde sim gibi değil de daha çok aydınlık nemli bir görüntü sağlıyor.Nemlendirmesi orta diyebilirim ama tek başına yeterli değil.Ciltte koyu olan kısımların renklerini düzenli kullanımda açıyor.Tüm ciltte de beyazlatma etkisi fark ediliyor.

Yves Rocher Relaxing Botanical Oil- Portakal çiçeği, lavanta, portakal ağacı yaprağı yağı kokulu.Günlük vücut bakımı yada masaj yağı olarak kullanılabilir.Doğal çiğ maddelerin yapısı, çevreye göre değişebilir, bu kalitesine etki etmez.Sanırım bir doğum günümde Yves Rocher'den hediye verilmişti bu ürün.O zamanlar çok ilgimi çekmese de bir iki kullanımdan sonra vücut nemlendiricisi olarak kullanmaya karar verdiğim bir ürün oldu.Normalde portakal kokusunu sevmem.Hatta aşırı baş ağrısı yapar bende.Sebebini bilmiyorum ama portakal çiçeği kokusunun da bir o kadar hoşuma gittiğini hatta beni iyi hissettirdiğini fark ettim.Arada koku farkının olduğunu geç de olsa net bir şekilde fark ettim.Bu ürün de buram buram çiçek kokuyor ama yapay değil.Bahar-yaz mevsimi geldiğinde bahçeden gelen çiçek kokusu gibi.Bu tarz kokular benim favorim olduğundan ürünü de beğendim.Yağ formda olduğu için cildi çok güzel nemlendiriyor ve nem uzun süre kalıyor.Bir de içeriğinde lavanta olduğu için rahatlatma özelliği de var.Ben denemedim ama gece uygulandığında daha rahat bir uyku sağlayabilir.


Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı*- Burun üzerimdeki siyah noktalar için kullandığım favori ürünümden geçtiğimiz ay bir tane kullanmışım ve kutu tamamen bitmiş.Yapısı kumaş gibi olduğundan burun üzerindeki her yere ulaşıyor.Tüm gözeneklere tamamen ulaşabiliyor diyemeyeceğim ama çoğunu temizliyor.Çok başarılı, diğer ürünlere göre fiyatı bir tık daha iyi ve hayvan deneyi de yapmadığından bunu almaya devam edeceğim.

Watsons Jeju O2 Water Chia Seed Purifying HA Mask- Watsons'ın kağıt maskelerini çok beğeniyorum.Diğer maskelere göre cildi nemlendirmesi çok daha iyi.Bu maske de aynı şekilde nemlendirme konusunda başarılıydı.Ayrıca cildi arındırma özelliğine de sahip ve ciltte bu az da olsa fark ediliyor.İçinden çıkan serumu da oldukça fazla ve birkaç kullanıma yetiyor.


Betam Makyaj Temizleme Pedi- İçinde 70 adet yuvarlak makyaj temizleme pamuğu var.Oldukça ince ve yumuşak.Cildi çok yormuyor.Makyaj temizlerken çok az pamukları çıkıyor.Biraz Benri'nin pamuklarına benzettim ama bunun yapısı daha yumuşak ve kenarları yapışık olmadığından yoğun kullanımda pamuk çıkabiliyor.

2x Mendiva Islak Mendil- İçinde 15 tane olan küçük ıslak mendillerden.Deseni çok güzel olduğundan farklılık olsun diye almıştım😄 Alkol ve paraben içermiyor.Mendilin yapısı ve temizlemesi güzel ama kokusu çok şekerli geldi bana.Bu yüzden tekrar almayacağım.

Blume Mendil- Uygun olduğundan sürekli aldığım Blume mendillerden bir tane daha bitmiş geçen ay.Yapısı ince ve yumuşak.Üzerinde hijyenik de yazıyor.Ben çantamda sık sık mendil-ıslak mendil taşırım ama şu pandemi sürecinde dışarıda kuru mendil kullanamıyorum.Sanki elim o mendile değdiğinde virüs-bakteri ne varsa bulaşmış ve artık hiçbirini kullanamayacakmışım gibi geliyor.O yüzden son zamanlarda çantamda pek kuru mendil taşımıyorum..Evde masamda duruyor.

Benim geçtiğimiz ay bitirdiğim ürünler ve hakkındaki yorumlarım bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊Haziran ayımız güzel geçsin inşaAllah❤

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. arganları ve rocher yi not aldım tişkirler :)

    YanıtlaSil
  2. Burun bandını bende kullanıyorum ve memnunum. Bitenlerden en çok yağı merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı gerçekten😊Ben de ilk defa yağ tarzı bir ürün denedim ve galiba gerçekten rahatlatıcı etkisi var😍

      Sil
  3. Morfose saç bakım ürünlerini kullanmayı istiyordum ama bir türlü denk gelmedi, önerdiğinin ürününü alayım yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini denemedim ama denediklerim arasından birkaç ürününü gerçekten severek kullandım😊

      Sil