LOREAL DEĞERLİ ÇİÇEKLER TEMİZLEME KREMİ İNCELEME KREMİ

 


Makyaj temizliğinde genellikle çift aşamalı temizliği tercih ediyorum.Jelle temizleme öncesinde misel su yada temizleme yağıyla çıkarıyorum makyajımı.Bunların dışında bir de temizleme kremleri çıktı.Daha önce balm formda daha yoğun makyaj temizleyiciler görmüştüm ama denemedim.Loreal'in Değerli Çiçekler serinin Temizleme Kremi'ni görünce denemek için aldım.Yağ-krem formda ürünlerle makyaj daha kolay yumuşadığı için bir tık daha seviyorum.Bu yazımda da sizlere bu temizleme kreminden bahsedeceğim.


Kuru ve hassas ciltlerin kullanımı için uygun olan bir ürün.Her gün arınmış, rahat ve taze bir cilt için gül ve yasemin özlerini birleştirerek rahatlatıcı etkiye sahip temizleme kremi geliştirilmiştir.Zengin kremsi dokusu ile; yüz ve göz makyajının çözünerek çıkmasını sağlar.Cildi temizler ve besleyerek kurumaya karşı korur.Gül cildi yumuşatır, yasemin cildi güzelleştirir.Makyajdan arınan ve beslenen cilt durulaşır ve pürüzsüzleşir.İlk kullanımdan itibaren cilt yoğun bir rahatlama hisseder.Kullanımı; nemli cilde bir miktar ürün uygulanarak dairesel hareketlerle cilde masaj yapıldıktan sonra ılık su ile durulanır.Tipik Değerli Çiçekler serisindeki gibi bu da buram buram şeftali gibi kokuyor.Ürünün yapısı yoğun ama balm kadar sert değil.Günlük nemlendirici kıvamında.Nemli cilde uygulayıp masaj yaptığınızda makyaj biraz çözünüyor.Ama duruladıktan sonra makyajın yarısı ciltte hala duruyor ve kremin yapısı da maalesef durulamaya rağmen tamamen geçmiyor, yağlı-nemli his kalıyor.Uzun süre masaj yapmanıza rağmen hem ten hem diğer makyajların kalıntısı kalıyor.Sonrasında mutlaka bir jelle temizlemek gerekiyor.Makyaj temizleme konusunda başarılı değil maalesef.Tam durulanmadığından ve arınmadığından ben kremle cildime masaj yaptıktan sonra nemli bir havluyla siliyorum bazen.O şekilde makyajdan daha iyi arınıyor cilt.Bir de kuru ciltler için olduğundan kremin nemlendirici etkisi cilde geçiyor biraz.Benim cildime pek uygun değil bu konuda.Bir de göz makyajını silerken dikkat etmek lazım, biraz gözleri yakıyor.Aslında Loreal Değerli Çiçekler serinden daha önce birçok ürün kullanıp beğenmiştim ve bu ürün de farklı olduğundan baya ilgimi çekmişti ama maalesef beğenemedim.Cilt tipim karma-yağlı olduğundan bana iyi gelen bir ürün olmadı.

Loreal hayvanlar üzerinde deney yapan bir markadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

2 Yorumlar