HACIBABA ÇİKOLATA AROMALI TÜRK KAHVESİ TADIM YAZISI


Kahve tadımlarına devam ediyoruz.Daha önce Hacıbaba markasının Sıcak Çikolatası'nın tadım yazısını şurada paylaşmıştım.Bugün ise aynı markadan Çikolata Aromalı Türk Kahvesi'ni anlatacağım sizlere.Kahve seven ve çeşitlerini denemeyi de seven biri olarak kahve çeşitleri arasından en az sevdiklerimden biri Türk kahvesi.Çok nadir bir iki yerin Türk kahvesini sevdiğimden genellikle oralarda içmeyi tercih ederim.Ama genel olarak kahve içmek istediğimde çok tercih etmem.Buna rağmen merak ettiğim tatlara sahip olursa denemeye devam ediyorum.Bakalım bu Çikolata Aromalı Türk kahvesi hakkındaki yorumlarım neler.



Çikolata seven biri olarak kahveye az çok yakışabileceğini düşündüğüm bir aroma çikolata aroması.Daha önce çikolata aromalı Türk kahvesi içmiştim sanırım ama çok hatırlamıyorum tadını.Bu markayla birlikte tekrar denedim.Ürün yine sıcak çikolatadaki gibi muhafazası kolay şekilde tasarlanmış ve içerisinde baya ürün var.Bildiğimiz Türk kahvesi gibi yapılıyor.Bir kahve fincanına 2,5 çay kaşığı kahve denk gelecek şekilde yapılıyor.Yaptığınızda yoğun ve bol köpüklü bir kahve elde ediyorsunuz.Ürünü açtığınızda ise buram buram çikolata kokusu geliyor.Hatta yaptığınızda da var bu koku.Bu yüzden biraz ümitliydim açıkçası yoğun çikolata tadı olur diye.Ama maalesef kahveden çok fazla çikolata tadı gelmiyor.Bu tadı çok az alıyorsunuz ama genel olarak kahve tadı daha baskın.Bildiğimiz Türk kahvesinin çok az aromalı hali gibi ve şekersiz.Kahve tadını daha çok seviyorsanız ve az bir aroma yeter diyorsanız belki sevebilirsiniz.Bu aromalı kahvelerde genel bir durum sanırım.Buram buram aroma koksa da kahve, aromanın tadından daha baskın oluyor.Aslında severim diye düşündüğüm bir üründü ama tadı pek bana uymadı maalesef.


Ürünün içeriği ve besin değerleri yukarıdaki resimdedir.



 

Yorum Gönder

2 Yorumlar