PASTEL TREND LINE LIQUID EYELINER BORDEAUX İNCELEME YAZISI

 


Eskiden göz kalemlerinde değişik renkler kullanmak modaydı.Hala farklı makyajlarda kullanılıyor gerçi.Son dönemlerin modası kalemden çok eyelinera geçtiği için kalem yerine eyeliner daha çok tercih ediliyor.Genellikle siyah kullansak da kozmetik markalarından bazıları bu ürünlerin renklerinde orijinallik yaparak piyasaya renkli eyelinerlar sürdüler.Ben değişik renklerle oynamayı sevdiğimden makyajlarımda doğal tonlardan çok renkli şeyler kullanmayı daha çok seviyorum.Renkli eyelinerlar da bunlardan biri.Daha önce birçok markanın farklı renklerde eyelinerını severek kullandım.Bir mağazada gezerken Pastel markasının bordo eyelinerı olduğunu görünce de ilgimi çekmişti ve almıştım.Uzun bir süredir ürünü deniyorum ve bu yazımda size bu ürün hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim.



Ürün likit eyeliner şeklinde.Açıkçası renkli eyelinerların likit formda olanlarını daha çok beğeniyorum.Kalem eyelinerdan renk almak biraz daha zor ama likit eyelinerlardan ürünün tam rengini alabiliyorsunuz.Bu ürün de rengini tam veriyor ve pigmentasyonu yüksek.Rengi gerçekten çok güzel.Koyu tonlarda bir bordo diyebilirizHafif kahverengi alt tonu da var.Gözde de çok güzel duruyor.Çok sırıtmıyor ama aynı zamanda makyaja farklılık da katıyor.Ben zaten koyu kırmızı, bordo tonlarında göz kalemi ve eyeliner hayranı biri olarak ürünün rengine bayıldım.Bu arada ürünün renginin numarası 10 diye geçiyor.Ürünün yapısı ise incecik ve sürüldüğünde çabuk kuruyor.Fırçaya fazla ürün almamaya çalışın.Az miktar bile yetiyor.Çok uygulayınca kuruması gecikiyor biraz.Ürünün fırçası ise incecik ve uzun.Çok kolay bir şekilde eyeliner uygulaması yapabiliyorsunuz.Hatta eyelinerınızı incecik veya sadece kirpik diplerini doldurmak için bile rahatlıkla çekebiliyorsunuz.Çok ince eyeliner uygulaması için kullanışlı bir fırça.Ayrıca kalın eyeliner da çekebilirsiniz tabi.Eyelinerın kuyruğunu da çok güzel çekebiliyorsunuz bu fırçayla.Tutulan kısım da uzun ve parmaklara oturduğundan rahat uygulama yapılabiliyor.Ürünün kalıcılığı ise çok iyi.Gün boyu kullanmama rağmen herhangi bir akma yapmadı ve ürün silinmedi de.Ben ürünü baya başarılı buldum.Değişik makyajlar denemeyi sevdiğimden sıkça kullanacağım bir ürün olacak.Buna rağmen ürünü günlük makyajımda da kullanıyorum.

Pastel hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.







Yorum Gönder

2 Yorumlar