LOREAL INFAILLIBLE MORE THAN CONCEALER İNCELEME YAZISI

 


Makyaj koleksiyonumda sıkça kullandığım ve haliyle en çok tükenen ürün kapatıcılar oluyor.Çok hafif makyaj yapmak istediğimde yada yazın ten makyajı yapmak istemediğimde elim hep kapatıcılarıma gidiyor.Cildimde bir ara kızarıklık ve ton farkı vardı bir de sivilce izlerim de belirgin olduğundan genellikle yüksek kapatıcılığı olan ürünleri tercih ediyordum.Bu problemlerim azalsa da göz altımdaki koyuluklar hala durduğu için göz altlarımda yine yüksek kapatıcılığı olan ürünler tercih ediyorum.Hafif kapatıcı etkisi olan ürünleri çok nadir tercih ediyorum.Bu yazımda sizlere kapatıcı koleksiyonumda bulunan ürünlerden biri olan Loreal Infaillible More Than Concealer'ı anlatacağım.



Loreal Infaillible More Than Concealer'ı daha önce kullandığımız kapatıcılardan ayıran en belirgin özelliği alıştığımız ince tasarıma sahip olmaması.Ürünün kendisi diğer kapatıcılara kıyasla oldukça büyük ayrıca süngeri de buna göre tasarlanıp alıştığımız ince kapatıcı süngerlerinden kat kat daha büyük yapılmış.Bu haliyle ürün Tarte'ın Shape Tape kapatıcısına muadil gösterilmiş.Ben açıkçası sıkça kapatıcı bitiren biri olarak bu tasarımı çok beğendim.Ürünün vaadi hem bölgesel hem de cildin tümüne tam kapatıcılık sağlaması.Ürünün yapısı çok yoğun.Ürünü sadece bir nokta halinde değdirip dağıtmanız bile o bölgeye yüksek kapatıcılık sağlamasına yetiyor.Bir de süngeri de büyük olduğundan o kısma değdirdiğiniz miktar fazla olduğundan daha fazla uygulamaya gerek kalmıyor.Ürünü fazla uygulayınca baya dağıtmak zorunda kalıyorsunuz bu da fondöten etkisi veriyor.Ürün yoğun olduğundan parmakla dağıtmak çok zor.Süngerle çok daha rahat ve eşit dağıtılabiliyor ve bu teknikle uygulandığında çizgilerde daha az birikiyor.Bir de ürünün yapısı kuru.Benim cildim yağlı olmasına rağmen çok az kuruluğu bile belli etti.Cildi ve göz altlarını çok iyi nemlendirip onun üzerine uygulamak gerek.Haliyle bu kadar kuru olunca da çizgilerde az da olsa birikme yapıyor.Kapatıcılığı gerçekten yüksek.Benim özellikle göz altlarımdaki koyulukları çok iyi kapattı.Bunun dışında küçük sivilce izlerimi ve kızarıklıkları da gizledi.Kalıcılığı iyi ama uzun süre kullanımda çizgilerdeki birikmesi belli oluyor.Yüksek kapatıcılığa sahip olduğundan ve ürünün tasarımını beğendiğimden benim sevdiğim bir ürün oldu.

Loreal hayvanlar üzerinde deney yapan bir markadır.


Kapatıcının bendeki rengi;

323 Fawn- Pembe alt tonlu bir ten rengi.Serideki 3. renk.Aslında kapatıcılarda ve fondötenlerde en açık rengi alırım ama bu ürünün açık rengi baya beyaz kalıyormuş.Bu renk bile açık kalıyor benim ten rengime ama ben kapatıcıda açık renkleri sevdiğimden ürünün rengini de beğendim.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. hımms, bu çok kullanışlı demekki saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kapatıcılığı güzel bir ürün😉

      Sil