HACIBABA DİBEK KAHVESİ TADIM YAZISI


Kahve seven biri olarak Türk kahvesini çok sık tüketmiyorum.Ama dibek kahvesini denediğimde çok beğenmiştim ve bir ara baya sık tüketiyordum.Türk kahvesi yerine bir ara dibek kahvesi içiyordum.Zamanla daha yoğun kafein tadı sevmeye başlayınca dibek kahvesini de daha az tüketmeye başladım.Ama evde bulundukça yada denk geldikçe ara ara içmeyi sevdiğim bir lezzet.Bu yazımda sizlere Hacıbaba markasından denediğim Dibek Kahvesi'ni anlatacağım.



Kahvenin hazırlanışı 1 fincana 1,5-2 tatlı kaşığı kahve oranıyla, bildiğimiz Türk kahvesi yapar gibi hazırlanıyor.Oldukça yoğun ve köpüklü bir kahve çıkıyor ortaya.Kıvamı gibi tadı da yoğun ve çok lezzetli.Dibek kahvesinin tadında, yoğun kahve tadından çok yumuşak bir aroma gelir.Bu kahvede de bu aroma baskın.Yoğun dibek kahvesi tadı alıyorsunuz ve çok lezzetli.İçinde süt kreması var ürünün ve az önce de dediğim gibi kahve tadını baya bastırdığından kahve tadı oldukça az geliyor.Ben aslında kahve de kahve tadını daha çok sevsem de dibek kahvesi içerken aroması güzel olduğundan kahve tadının geri planda olması rahatsız etmiyor.Bir ara ben karışık Osmanlı kahvesi içmiştim ve aynı tadı baya bir kahvede aramıştım.Tadı Dibek kahvesine çok yakındı ve acayip lezetliydi.Bu kahvenin tadını ona benzettim ve çok beğendim.Markanın bahsettiğim diğer kahve türleri gibi bunda da şeker yok ama kahvenin aroması o kadar iyi ki şekere ihtiyaç olmuyor.Çok başarılı ve güzel bir ürün ben çok beğendim.


Ürünün içeriği ve besin değerleri yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

4 Yorumlar