WET N WILD REBEL ROSE COLLECTION ROSE TONER İNCELEME YAZISI

 


Wet n Wild, uygun fiyatlı ve çok başarılı ürünler çıkaran bir marka.Sürekli satışta olan ürünlerinin yanında koleksiyon olarak çıkardığı sınırlı sayıdaki ürünlerini de çok beğeniyorum.Dönem dönem değişik temalarda koleksiyon çıkarıp bu koleksiyon içinde birçok çeşitte ürün çıkarıyorlar.Ben Rebel Rose serisini yabancı bloggerların incelemelerinde görüp çok beğenmiştim ve ülkemize gelir gelmez tüm koleksiyonu aldım😂O ara fiyatları çok daha uygundu.Bu koleksiyonda makyaj ürünlerinin yanında makyaj fırçaları ve cilt bakım ürünlerinin de olması benim ilgimi ayrı bir çekti.Bu yazımda bu serinin cilt bakım ürünlerinden biri olan Rose Toner'ı sizlere anlatacağım.



Wet n Wild'ın bu koleskiyonu, Photofocus serisi içerisinde.Bu seri özellikle makyajın, ciltte kusursuz durması için çıkarılan ürünlere sahip.Rose Toner ise daha çok cilt bakım ürünü olarak duruyor.Ürün spreyli, cam bir şişede.Koleksiyona özel olarak şişe üzerine gül desenleri yapılmış.Koleksiyonu tamamen bir araya getirdiğinizde bu desenlerin bütünlüğü çok hoş duruyor.Bir sıkımda bile cildinizde baya geniş bölgeye bolca ürün alabiliyorsunuz.Ben genellikle cildimi temizledikten sonra sadece sıkıp bırakıyorum.Mist şeklinde olan tonikleri ayrı bir seviyorum kullanımı kolay olduğu için.Bu şekilde cildi bir toniğe göre güzel nemlendirdiğini düşünüyorum.Ama bu nem kuru ciltler için tek başına yeterli değil.Cilde çok hafif bir nem sağlıyor diyebilirim.Yağlı ciltli olduğumdan benim için yeterli oluyor.Ama cildimin kuruduğu, mevsim geçişlerinde mutlaka ekstra bir nemlendirici gerekiyor bu ürünün yanında.Ben genellikle yaz aylarında cildimin yağlanmaya daha çok meyilli olduğu dönemlerde cilt temizliği sonrası sadece tonik kullanıyorum.Bu da genellikle gül içerikli tonikler yada direkt gül suyu oluyor.Benim cildime çok iyi geliyor ve cildimdeki yağlanmayı hafifleterek nem sağlıyorlar.Bu üründe de aynı etkiyi gördüm.Cildimdeki yağlanmayı dengeleyerek cildime hafif ve yeterli nem sağladı.Bir de cilde biraz ferahlık da veriyor.Sanırım bu bütün mist tarzı ürünlerde oluyor.Ben tonik olarak başarılı buldum ürünü.Dediğim gibi genellikle spreyleyip cildimde bırakıyorum ama arada elimle ürünü yayarak yada pamukla da kullanıyorum.Hepsinde aynı etkiyi alıyorsunuz ama ciltte bırakınca ürünün etkilerini daha fazla görebiliyorsunuz.Bunların dışında ürün makyaj sabitlemek için de kullanılabilir.Fondötenin ve tüm makyajın daha güzel ve uzun süre kalmasına yardımcı olur.Ürünün bir de kokusundan bahsetmek istiyorum.Bazı gül içerikli cilt bakım ürünlerinin çok yapay bir kokusu oluyor.Bu yapay koku bu üründe yok.Aksine ülkemizde üretilen saf gül sularının kokusuna sahip.Ben tonik olarak bu ürünü beğendim.

Wet n Wild hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.Ayrıca ürün vegan.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Merhabalar çok güzel bir inceleme olmuş 👍sayfama beklerim 🤗

    YanıtlaSil
  2. pekiii, bu da iyi diyorsun hıhıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül içerikli ürünler güzel oluyor genelde😊

      Sil