DAISO LIP MOIST ESSENCE İNCELEME YAZISI

 


Yaz-kış bakımımızın vazgeçilmezlerinden biri olan dudak nemlendiricileri sık sık bitirdiğimiz ürünlerden biri.Ben her dönem kullanmayı sevsem de kışın daha sık kullanıp daha fazla dudak nemlendiricisi bitiriyorum.Eskiden çok yoğun kuruluk yaşasam da son yıllarda biraz daha az kuruluk oluyor.Bunun sebebi cilt bakımını daha düzenli yapmam diye düşünüyorum.Önceden düzenli değil, ara sıra kullanırdım.Düzene oturunca daha iyi sonuç aldım.Bu yazımda biraz daha değişik bir dudak nemlendiricisi inceleyeceğiz.Sizlere Daiso Lip Moist Essence'i anlatacağım.



Daiso, ürünlerini denemeyi sevdiğim Japon markalarından biri.Japonya''da uygun fiyatlı birçok ürün satan bu mağazanın kozmetik ürünleri de mevcut.Bu yazımda bahsedeceğim ürün Lip Moist Essence olarak geçiyor.Dudak nemlendirici essence diyebiliriz.Krem yada balm yerine essence denmesinin sebebi ürünün yapısının daha hafif, aynı isminde geçtiği gibi essence gibi olması.Sürdüğünüzde çok daha ince bir yapıya dönüşüyor ve cilt üzerinde su gibi duruyor.Bir de essence olduğu için cildin altına da etki ettiğini düşünüyorum.Ürünü uyguladığınızda yapısı ince olmasına rağmen güzel nemlendiriyor.Özellikle uyguladığınız zaman anlık bir nemlendirme sağlıyor.Nemli ama hafif de kadifemsi bir his bırakıyor.Bu nem gün içinde bir müddet yeterli olsa da arada tazelemek gerekiyor çünkü sağladığı nem uzun süre kalmıyor.Ama düzenli kullanımda kuruluğu azaltıyor ve az da olsa önlüyor.Nemlendirmesini beğendim.Bir de ağır his bırakmaması da sevdiğim diğer bir özelliği oldu.Ürünü görünce biraz Blistex ürünlerini anımsattı bana ve mentollü olabileceğini düşündüm.Ama tamamen kokusuz, renksiz ve etkisi de mentollü gibi değil.Bir de ürün tüp içerisinde tasarlanmış ve içerisinde baya ürün var.Yapısı hafif olmasına rağmen uzun süre gidiyor.Ürünü genel olarak beğendim.Düzenli kullanıldığında güzel etki ediyor.

Daiso markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.


Yorum Gönder

2 Yorumlar