MAYBELLINE GREAT LASH MASCARA İNCELEME YAZISI

 


Rimel, benim ilk tanıştığım makyaj ürünlerinden biridir.Sebebi, eskiden kirpiklerimin çok zayıf ve cansız olmasıydı.O zamanlar bakım yapmayı pek düşünmediğimden kirpikleri tek belirginleştirmenin yolunun rimel kullanmak olduğunu düşünmüştüm ve baya erken rimel kullanmaya başladım.Kirpiklerim şu an iyi olduğu halde, çeşit çeşit rimel kullanmama rağmen hala yoğunluk veren rimelleri bir tık daha çok seviyorum.Ama doğal etkili olanları da ara sıra denemeye devam ediyorum.Bu yazımda size bir ara baya merak edip, gelir gelmez denediğim Maybelline Great Lash rimeli anlatacağım.



Kusursuz kirpik görünümü oluşturmayı sağlayan fırçasıyla kirpikleri kalınlaştırmayı vaat ediyor.Yoğun renk sağlar ve topaklanmayı önler.Yoğun siyah görünüm sağlar.Yoğun kaplama sağlayan formülü yoğun abanoz pigmenti içerir.İlk sürüşten itibaren daha derin ve göz alıcı görünüm için kirpiklere siyah ötesi etki sağlar.Özel kirpik şekillendirici fırçası istediğiniz sonucu almanızı sağlar.Birkaç kat sürüşle günlük makyajdan daha yoğun makyaja geçiş sağlayabilirsiniz.Ayrıca topaklanmayan, tek tek ayrılmış kirpik görüntüsüyle bu etkiyi elde edebilirsiniz.2010-2015 yılları arasında yabancı güzellik youtuberlarını izleyenler bu rimeli hatırlayacaktır.O dönemlerde kullanmayan, anlatmayan kalmamıştı ve ben de aşırı merak ediyordum ama ülkemizde o dönemlerde satılmıyordu.Birkaç sene sonra A101 indiriminde görünce hemen denemek için aldım.Bu kadar çok övülmesinin sebebi neymiş merak ettim.Rimelin paketi aslında biraz merak uyandırıyor.Renkleri çok hoş ve özellikleri de güzel görünüyor.Fırçası kıl, ince ve şekli düz.Benim kirpiklerime çok zor etki eden bir fırça şekli.Öyle de oldu.Benim kirpiklerime etkisi çok az oldu.Tamam güzel tarıyor, tek tek ayırıyor ama belirginleştirme konusunda herhangi bir etkisi yok maalesef.Tek katta zaten rimel sürüldüğü bile belli olmuyor.Ancak iki üç katta belli oluyor.Herangi bir kıvırma, uzun gösterme yada hacim verme etkisi yok.Alt kirpiklerde biraz iyi.Bir tık belirginleştiriyor.Siyahlık verme konusunda da ben çok etkisini göremedim.Yoğun siyahlık sağlamıyor.Ürünün kalıcılığı da çok iyi değil.Gün içinde göz altına akma yapıyor.Yani ürün günlük makyaj için yada çok hafif doğal makyajlar için uygun ama yoğun makyajlar için pek etkisi yok.

Maybelline hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.




Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. görüntüsü hoş, yoğun siyah piki, a101 de satılmışsa pahalı da değildir :)

    YanıtlaSil